Dit want ze waren daarvoor ook al alleen op minder grote schaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:56 schreef NgInE het volgende:
Zelf al laat je geen vluchtelingen meer binnen is dat helemaal geen garantie dat terreuracties opeens stoppen.
Zo lang je terreur niet los kan zien van ideologie zul je de bron van terreuracties niet kunnen snappen. Daarnaast doe je precies wat IS wil; die willen dat moslims zich niet meer veilig voelen in het Westen, in de hoop dat er meer jonge moslims zich bij IS aan zullen sluiten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ja, omdat hier nog steeds moslims wonen. Maar met minder vluchtelingen groeit deze groep niet meer.
Dat klopt, alleen bij religie escaleert het heel vaak in een conflict.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:56 schreef Xa1pt het volgende:
Een meningsverschil zie ik niet meteen als conflict.
Of ze weten nog niet wat de identiteit van de dader is, verbaast me niet heel erg als die zichzelf met een spijkerbom in duizenden stukjes geblazen heeft.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:54 schreef Red_85 het volgende:
Een terroristische aanslag heet een 'incident' en de dader achtergrond wordt angstvallig stil gehouden.
Wat is dit voor politiek correcte aids op het moment.
Ik zeg toch juist dat het een waanidee is van mij en dat het niet daadwerkelijk zo is?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Vind je het raar als er bijna elke maand een aanslag is. Wen er maar vast aan, als dit zo doorgaat kan je straks niet normaal meer over straat lopen.
Het werkt polariserend. Je kunt over alles discussiėren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar kun je over discussiėren. Dat betekent niet dat je polariseert.
[..]
Ze zullen de stukjes dader nog moeten identificeren, denk ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:54 schreef Red_85 het volgende:
Een terroristische aanslag heet een 'incident' en de dader achtergrond wordt angstvallig stil gehouden.
Wat is dit voor politiek correcte aids op het moment.
Omdat je de vluchtelingen stroom laat stoppen in Nederland groeit de groep terroristische Arabieren. Juist ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:58 schreef NgInE het volgende:
[..]
Zo lang je terreur niet los kan zien van ideologie zul je de bron van terreuracties niet kunnen snappen. Daarnaast doe je precies wat IS wil; die willen dat moslims zich niet meer veilig voelen in het Westen, in de hoop dat er meer jonge moslims zich bij IS aan zullen sluiten.
Als het goed is, is ieder hoekje, gaatje en plekje op cctv in dat soort gelegenheden. Ze weten het echt wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze weten nog niet wat de identiteit van de dader is, verbaast me niet heel erg als die zichzelf met een spijkerbom in duizenden stukjes geblazen heeft.
Op 4chan is de identiteit al achterhaald.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze weten nog niet wat de identiteit van de dader is, verbaast me niet heel erg als die zichzelf met een spijkerbom in duizenden stukjes geblazen heeft.
Nice, Berlijn, Stockholmquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, noem eens drie aanslagen in Europa, dan zal ik voor je opzoeken waar de daders geboren waren.
Sorry zal ik niet meer doen. Ik keek trouwens naar je omdat ik je zo knap vond en niet om je achtergrond.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:52 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik voel me ook dagelijks bekeken in mijn voor het grootste gedeelte allochtone wijk.
Toch altijd handig dat de recherche en de Britse AIVD enzo schijnbaar ook op 4chan zitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Op 4chan is de identiteit al achterhaald.
Quote, link, iets?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben de identiteit achterhaald van de man die dat Isis vlag tweete met #manchesterarena.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch altijd handig dat de recherche en de Britse AIVD enzo schijnbaar ook op 4chan zitten.
Niet weten dat 4chan de manier is voor alle inlichtingendiensten om lekker anoniem hun gang te gaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch altijd handig dat de recherche en de Britse AIVD enzo schijnbaar ook op 4chan zitten.
Die terroristen vinden hun weg wel naar het westen hoor. Met of zonder vluchtelingenstroom.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Omdat je de vluchtelingen stroom laat stoppen in Nederland groeit de groep terroristische Arabieren. Juist ja.
Nou, helemaal super, maar daar hebben ze dus niet per definitie enorm veel aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben de identiteit achterhaald van de man die dat Isis vlag tweete met #manchesterarena.
Oh?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:57 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Zijn de eerste verhalen er trouwens al van Nederlanders die een 3 jaar geleden ook bij een concert geweest zijn in Manchester en feitelijk door het oog van de naald zijn gekropen?
Manchester 1992quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, noem eens drie aanslagen in Europa, dan zal ik voor je opzoeken waar de daders geboren waren.
'Drive them out...'?quote:
En wat als een ander gewoon naakt rond wil lopen omdat hij dat mooi vindt?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En wat nou als een niet moslim een hoofddoekje wil gaan dragen gewoon omdat hij/zij het mooi vind. Moet dat ook verboden worden.
En wat heeft dat met de dader te maken?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben de identiteit achterhaald van de man die dat Isis vlag tweete met #manchesterarena.
Komt wel erg dichtbij nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |