Nice, Berlijn, Stockholmquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, noem eens drie aanslagen in Europa, dan zal ik voor je opzoeken waar de daders geboren waren.
Sorry zal ik niet meer doen. Ik keek trouwens naar je omdat ik je zo knap vond en niet om je achtergrond.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:52 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik voel me ook dagelijks bekeken in mijn voor het grootste gedeelte allochtone wijk.
Toch altijd handig dat de recherche en de Britse AIVD enzo schijnbaar ook op 4chan zitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Op 4chan is de identiteit al achterhaald.
Quote, link, iets?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben de identiteit achterhaald van de man die dat Isis vlag tweete met #manchesterarena.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch altijd handig dat de recherche en de Britse AIVD enzo schijnbaar ook op 4chan zitten.
Niet weten dat 4chan de manier is voor alle inlichtingendiensten om lekker anoniem hun gang te gaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch altijd handig dat de recherche en de Britse AIVD enzo schijnbaar ook op 4chan zitten.
Die terroristen vinden hun weg wel naar het westen hoor. Met of zonder vluchtelingenstroom.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Omdat je de vluchtelingen stroom laat stoppen in Nederland groeit de groep terroristische Arabieren. Juist ja.
Nou, helemaal super, maar daar hebben ze dus niet per definitie enorm veel aan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben de identiteit achterhaald van de man die dat Isis vlag tweete met #manchesterarena.
Oh?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:57 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Zijn de eerste verhalen er trouwens al van Nederlanders die een 3 jaar geleden ook bij een concert geweest zijn in Manchester en feitelijk door het oog van de naald zijn gekropen?
Manchester 1992quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, noem eens drie aanslagen in Europa, dan zal ik voor je opzoeken waar de daders geboren waren.
'Drive them out...'?quote:
En wat als een ander gewoon naakt rond wil lopen omdat hij dat mooi vindt?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En wat nou als een niet moslim een hoofddoekje wil gaan dragen gewoon omdat hij/zij het mooi vind. Moet dat ook verboden worden.
En wat heeft dat met de dader te maken?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben de identiteit achterhaald van de man die dat Isis vlag tweete met #manchesterarena.
Komt wel erg dichtbij nu?quote:
Wow, die heeft echt geluk gehad!quote:
Het invoeren van verboden (hoofddoek op school, burka, burkini etc..) werkt veel polarizerender dan het niet toelaten van iets dat voordien ook niet mocht.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, als iemand agent wil worden en een hoofddoek wil dragen is dat geen polarisatie. Polarisatie is zeggen dat moslims die vrijheid niet zouden moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |