Heeft die vent haar eindelijk de deur uit getrapt?quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je druk bezig met inpakken?
Ze gaat naar Centerparcs morgen. Hopelijk vergeet ze haar kind niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft die vent haar eindelijk de deur uit getrapt?
Hij houdt het kind zeker?
quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze gaat naar Centerparcs morgen. Hopelijk vergeet ze haar kind niet.
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je druk bezig met inpakken?
Cultuurbarbaar.quote:
Stop hiermee Scrummie.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:38 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel tijd voor iets anders:
NOOT NOOT
Nouja zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je een week?quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja.
WTF HAAGS. Er komt geen eind aan.![]()
Jojo komt bij mij wonenquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nouja zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze gaat naar Centerparcs morgen. Hopelijk vergeet ze haar kind niet.
Ik hoop dat je ruim woont.quote:
Heb geen idee wat ze daar hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker in de wildwaterbaan met de kleine.
Dat kind moet toch rond kunnen Jojo?quote:
Jojo mag bij mij in de stee.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vertelde laatst dat je nog plek had in je stal.
Wat een hel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ons al liggen Jojo.
Die onderste 2 blauwe deurtjes... Staat daar haar voederbak klaar?quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat is het deurtje naar de kelder van je moeder.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die onderste 2 blauwe deurtjes... Staat daar haar voederbak klaar?
8.6/10quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is het deurtje naar de kelder van je moeder.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:45 schreef onlogisch het volgende:
http://nos.nl/artikel/217(...)t-niet-vervolgd.html
Armen omhoog en toch doodgeschoten.
Only in......
Jezus wat een treurnisquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
eens.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
Stelling ; Mensen die van Nicki Minaj houden zijn geestelijk labiel.
Eensquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
Kingfloplandquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
Mwoh, gister was ik een uur of twee vroeger wakker, maar heb vannacht niet al te best geslapenquote:
Dat Feyenoord maar een leegloop mag hebben. Everton lijkt mij wel wat voor kongoloquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
Eensquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat heb je?quote:
Suc6quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, gister was ik een uur of twee vroeger wakker, maar heb vannacht niet al te best geslapen
Vanmiddag naar tandartsgod.
Gaat je niets aan, althans dat zou GGMM zeggen.quote:
Waarom maak jij een saltoquote:Op donderdag 18 mei 2017 11:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat je niets aan, althans dat zou GGMM zeggen.
Ben tijdje geleden bij een salto op mn bek gegaan. Heb wat klachten daarvan dus vandaar
Je moet geen dingen doen die je absoluut niet kan.quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat dat kon
Duh
Ik leef maar een keer.
Naja als je 100 keer iets doet dan mis je er 1. Dit is dus die ene keer.quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet geen dingen doen die je absoluut niet kan.
Zoals moderator worden.quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet geen dingen doen die je absoluut niet kan.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals moderator worden.
Oh wacht HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals moderator worden.
Oh wacht HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Tjeumig.quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat je niets aan, althans dat zou GGMM zeggen.
Ben tijdje geleden bij een salto op mn bek gegaan. Heb wat klachten daarvan dus vandaar
quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:33 schreef Saind het volgende:
Straks wel ophalen in Schijndel of all places
Meh vaak geweest. Niets aanquote:Op donderdag 18 mei 2017 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je nog ff naar Maaskantje of niet?
www.beery.bgquote:Op donderdag 18 mei 2017 11:33 schreef Saind het volgende:
[..]
3 verschillende Westvleteren glazen voor een tientje geregeld
Gesigneerd door hele teamquote:
Goeien handelquote:Op donderdag 18 mei 2017 11:36 schreef Dven het volgende:
[..]
www.beery.bg
Ingeschreven, nu maandelijks bierpakketjes ontvangen voor veel te veel geld
Maar eindelijk weer eens wat andere biertjesquote:
Shopska salata en taratorquote:Op donderdag 18 mei 2017 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zal ik zo eens gaan lunchen?
Rakiaatje erbij om het helemaal af te maken.quote:
Ik sla even over.quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Rakiaatje erbij om het helemaal af te maken.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/nederlan(...)dion-heten~aed0ea99/
Man man man.quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
Ik vind het een beetje een aparte naam ja...quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:01 schreef Elan het volgende:
Haags zal dit ongetwijfeld geen goede ontwikkeling vinden.
Ach het is maar voor 3 jaar. Tevens jullie nieuwe shirt-sponsor.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een aparte naam ja...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 18 mei 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
Die geven geen ene tering om Ado.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach het is maar voor 3 jaar. Tevens jullie nieuwe shirt-sponsor.
Toch bijzonder dat er nergens een grote geldschieter in de regio te vinden is die die club van jullie verder wil helpen. ASN, T- Mobile , Imtech allemaal grote jongens met hun hoofdkantoren in Den Haag.
Je kunt wel zien wie er de broek aan heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker op zondag met de kids naar het carrrrrsssssssss stadion
RUSTAAGquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie er de broek aan heeft.
Imtech is failliet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach het is maar voor 3 jaar. Tevens jullie nieuwe shirt-sponsor.
Toch bijzonder dat er nergens een grote geldschieter in de regio te vinden is die die club van jullie verder wil helpen. ASN, T- Mobile , Imtech allemaal grote jongens met hun hoofdkantoren in Den Haag.
Johquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Imtech is failliet.
Mooiste zou zijn een bedrijf als Shell of Aegon. Maar goed dat is niet haalbaar.
Toch goed van ze dat ze dan ado gaan sponsoren hequote:Op donderdag 18 mei 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
Cars jeans, ik wist niet eens dat dat nog bestond.
Dat dacht Cars Jeans wellicht ook van Ado.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
Cars jeans, ik wist niet eens dat dat nog bestond.
Ggmm en ik vinden dit jammer voor Opper en Haagsquote:Op donderdag 18 mei 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
Waarom vind je nooit zelf iets maar moet je het altijd onderstrepen met een extra persoonquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ggmm en ik vinden dit jammer voor Opper en Haags
Dezelfde reden waarom jij bepaalde mensen negeert.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom vind je nooit zelf iets maar moet je het altijd onderstrepen met een extra persoon
KingRoland en ik vinden dit een pertinente vraag.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom vind je nooit zelf iets maar moet je het altijd onderstrepen met een extra persoon
Dus als ik nu stop met GGMM te negeren zien we nooit meer een post van jou met 'xxx en ik vinden'quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom jij bepaalde mensen negeert.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
KingRoland en ik vinden dit een pertinente vraag.
Nee, dat lossen jullie zelf maar op.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus als ik nu stop met GGMM te negeren zien we nooit meer een post van jou met 'xxx en ik vinden'
Het is echt wel jouw jaar he, onlo? Eerst de 4045 halen en vervolgens Feyenoord kampioenquote:
En 2 jaar samen met je moederquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is echt wel jouw jaar he, onlo? Eerst de 4045 halen en vervolgens Feyenoord kampioen
Spreek voor jezelf, idioot.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
onlogisch en ik vinden van wel.
Jeetje. Wow. Kalm Haags. Wist niet dat je boos werd maatjequote:Op donderdag 18 mei 2017 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, debiel.
Ik liet me even gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje. Wow. Kalm Haags. Wist niet dat je boos werd maatje
quote:
Johannesgodquote:
Het is een vlakke etappe dus 'k hoef alleen de sprint te zien. Ruim op tijd thuis.quote:
Nogmaals dan maarquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog een zwart paard ingezet bij CM?
quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo schobbejak.
Al zenuwachtig voor woensdag?
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog een zwart paard ingezet bij CM?
Ik ben niet zenuwachtig, ouwe reus. En als ik op de dag zelf nog spanning heb, drink ik dat wel weg. Zo gaat dat.quote:
Ik heb vanavond feestje in Rotterdamquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een vlakke etappe dus 'k hoef alleen de sprint te zien. Ruim op tijd thuis.
Overigens vanavond Mount Baldy in Californië.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachtig, ouwe reus. En als ik op de dag zelf nog spanning heb, drink ik dat wel weg. Zo gaat dat.
Nog 2 dagenquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maat
Lekker weer aan de hollandse biertjes zag ik
Ik heb Battaklien.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien Battalkien? En geen Sbaragli
Hoe is het met de gezondheid?quote:
Vanaf hoe laat?quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vanavond feestje in Rotterdam
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn mag ik je nummer zodat je de hele tijd giro updates kan Appen als ik in Thailand ben
Waarom post je niet gewoon op fok :Squote:Op donderdag 18 mei 2017 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn mag ik je nummer zodat je de hele tijd giro updates kan Appen als ik in Thailand ben
Misschien denkt de Thaise overheid dat FOK! een geradicaliseerde website is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom post je niet gewoon op fok :S
Tja met GKL kan dat zomaar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien denkt de Thaise overheid dat FOK! een geradicaliseerde website is.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je heel verstandig bezig
Niet zo goedquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met de gezondheid?
Wat zijn de vooruitzichten?
Haal je de 30?
Mag ik je nintendo DS hebben?
Nee, heb al een tijdje "last" van wat teruggetrokken tandvlees en ze zagen dat er redelijk wat tandsteenophoping tussen mijn kiezen zit, iets waar ik zelf niks meer aan kan doen met tandenborstel en ragertjes, dus krijg ik wat spuiten in m'n bek en gaan ze eens flink tekeer om dat spul weg te halenquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts Drizzt, nacontrole voor die getrokken verstandskiezen?
Haal modolo eruit die hebben ze gisteren over de finish moeten duwenquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hetzelfde team als Kevvelejeers.
Markt sloot om 11:45.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haal modolo eruit die hebben ze gisteren over de finish moeten duwen
Ik heb gisteren topoverleg gehad met Slobeend en we denken dat Bauhaus zijn krachten spaart.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hetzelfde team als Kevvelejeers.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom post je niet gewoon op fok :S
Dit ik moet daar via vpn is echt supertraanquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien denkt de Thaise overheid dat FOK! een geradicaliseerde website is.
Mareczko ook. Komt vandaag wel goed.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haal modolo eruit die hebben ze gisteren over de finish moeten duwen
Ik overleg incidenteel met Mani.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren topoverleg gehad met Slobeend en we denken dat Bauhaus zijn krachten spaart.
Ik zeg incidenteel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani is permanent dronken van de Corona dus die kan je niet vertrouwen.
En dat is deel van het vader zijnquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb godverdomme een deel van je opvoeding op me genomen en wat krijg ik er voor terug. NIKS
Dit denk ik ook jaquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren topoverleg gehad met Slobeend en we denken dat Bauhaus zijn krachten spaart.
Ik had een zure bieren proeverij met Toonquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh zat op de fiets.
Gaan we daar verder
Als wij dat allemaal zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou dat hem uitmaken. Hij sprint toch sowieso steeds in zijn eentje.
Hij moet toch zn eigen krachten sparen stinhoquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou dat hem uitmaken. Hij sprint toch sowieso steeds in zijn eentje.
Kom op, wat zou zijn letterlijke bijdrage zijn aan Du Sunwebmolen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij moet toch zn eigen krachten sparen stinho
Pfff ja zag er top uit manquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had een zure bieren proeverij met Toon
Maar dat had je misschien al in de gaten
Op dagen zoals vandaag water halen en wind pakkenquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, wat zou zijn letterlijke bijdrage zijn aan Du Sunwebmolen.
Ach, alleen Pinot slingerde een paar keer stevig aan zijn fiets en dat baatte niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren schrok ik wel na de openingsfase toen tomgod ineens in zn 1tje zat
Dan kan je nog steeds jezelf in de laatste kilometers plaatsen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op dagen zoals vandaag water halen en wind pakken
Ja maar toen was iedereen ook al weer terug, de 100 km daarvoor.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, alleen Pinot slingerde een paar keer stevig aan zijn fiets en dat baatte niet.
In Groningen staat de watergeus gewoon op de kaart bij de Koffer en Proeflokaal Mout waar ik gisteren was. Losse verkoop heb ik m eigenlijk nergens gezien. Zal vast wel ergens zijn, misschien moet je dan even contact met m opnemen via de website ofzo.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff ja zag er top uit man
Die vintage shit, mad jelly
Moet die watergeus ook echt nog een keer hebben
Wordt die ook gewoon verkocht of alleen in kroegen?
Denk dat hij anders niet in de vlucht had gezeten om later nog van waarde te zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar toen was iedereen ook al weer terug, de 100 km daarvoor.
Ten Dam was wel goed trouwens.
Pinot kunnen we afschrijven denk ik. Alleen Nibali en Quintanaquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, alleen Pinot slingerde een paar keer stevig aan zijn fiets en dat baatte niet.
Ik ril niet zo voor Nibali. Alleen voor Nairo.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pinot kunnen we afschrijven denk ik. Alleen Nibali en Quintana
Stok in zn wiel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ril niet zo voor Nibali. Alleen voor Nairo.
Straks belt de arts terug trouwens. De assistente wilde niks zeggen. Dat belooft weinig goeds.quote:
Vlak voor die bocht aan zn schoen kuttenquote:
Ik wist niet eens dat Nederland nog nooit giro had gewonnenquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Etappe met Stelvio en Mortirolo wat punaises strooien met doorzichtige dop.
Trouwens dinsdag die etappe met Mortirolo en Stelvio.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vlak voor die bocht aan zn schoen kutten
Je hebt geen idee. Valt me tegen van je.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:38 schreef GGMM het volgende:
Ah één of andere zanger die op relatief jonge leeftijd overlijdt.
Overdosis genot.
Erg kut.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo René! Wat vind je van de sfeer als ik er niet ben?
quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Nederland nog nooit giro had gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmorgenquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trouwens dinsdag die etappe met Mortirolo en Stelvio.
Wanneer ga je weer naar Thailand?
Johannes ten Dam is overledenquote:
Ze deden zelden mee.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Nederland nog nooit giro had gewonnen
quote:
Ik heb even overlegd en het magquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
stijn mag mijn dm-ban weg of is het daar te pril voor
Ik zal het even droppen achteren. Moet nu weer naar collegequote:Op donderdag 18 mei 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
stijn mag mijn dm-ban weg of is het daar te pril voor
ok toppiequote:Op donderdag 18 mei 2017 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het even droppen achteren. Moet nu weer naar college
Cremeren moet weer leuk wordenquote:
Laat zien danquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:31 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, ik moest teringhard lachen om een cartoon.
Het maakt allemaal niet meer uit johquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Roken wanneer je nieuwe hartkleppen nodig hebt
Idioot.
Op zo'n manier kan je beter gelijk van de brug springen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niet meer uit joh
Dat geeft zoveel rotzooiquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op zo'n manier kan je beter gelijk van de brug springen.
Je bent wel een beetje laat nuquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://m.imgur.com/MqRypPS
Kijk uit dat je je niet dood lacht.
Het kost 'm teveel trots mij te quotenquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje laat nu
Jij vroeg er naar idiootquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje laat nu
Dat deed ik net ook.quote:
Een moedergrap ligt op de loer.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht, jou kennende, dat je met iets origineels zou komen
Dan ken je me toch niet zo goedquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht, jou kennende, dat je met iets origineels zou komen
Aangezien hij je weer teleur zal stellen, help ik je welquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM help me even
Hoe heet dat hele oude hiphop nummer ook alweer met die helicopters? Is echt goude oude
ready or notquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM help me even
Hoe heet dat hele oude hiphop nummer ook alweer met die helicopters? Is echt goude oude
quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM help me even
Ja godverdomme. Erg behulpzaam ben je niet hé. Met je mokervage omschrijvingen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat er iets van helikopter in de titel zit
Ja anders kon ik het zelf vinden tochquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Erg behulpzaam ben je niet hé. Met je mokervage omschrijvingen.
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat er iets van helikopter in de titel zit
Bedankt Hansquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:01 schreef onlogisch het volgende:
http://www.espnfc.com/rea(...)pes-top-five-leagues
CR>Messi
quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:50 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga nu gewoon random helicopter shit posten.
Groep en nee niet raise up.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Van één artiest of een groep?
Als je Raise up bedoelt negeer ik je vanaf nu.
Je merkt wel hoe fijn we dat vinden.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wil even melden dat ik er weer ben.
Dat klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, niemand geeft een neuk.
MIJN NAAM IS JANNES.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry maar ik luister alleen kanker harde muziek
quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry maar ik luister alleen kanker harde muziek
Die kende ik maar ik dacht dat je een videoclip waar helicopters in voor kwamen bedoelde. Daarnaast komt dit uit de 90squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |