Jij vroeg er naar idiootquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje laat nu
Dat deed ik net ook.quote:
Een moedergrap ligt op de loer.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht, jou kennende, dat je met iets origineels zou komen
Dan ken je me toch niet zo goedquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht, jou kennende, dat je met iets origineels zou komen
Aangezien hij je weer teleur zal stellen, help ik je welquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM help me even
Hoe heet dat hele oude hiphop nummer ook alweer met die helicopters? Is echt goude oude
ready or notquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM help me even
Hoe heet dat hele oude hiphop nummer ook alweer met die helicopters? Is echt goude oude
quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM help me even
Ja godverdomme. Erg behulpzaam ben je niet hé. Met je mokervage omschrijvingen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat er iets van helikopter in de titel zit
Ja anders kon ik het zelf vinden tochquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Erg behulpzaam ben je niet hé. Met je mokervage omschrijvingen.
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat er iets van helikopter in de titel zit
Bedankt Hansquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:01 schreef onlogisch het volgende:
http://www.espnfc.com/rea(...)pes-top-five-leagues
CR>Messi
quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:50 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga nu gewoon random helicopter shit posten.
Groep en nee niet raise up.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Van één artiest of een groep?
Als je Raise up bedoelt negeer ik je vanaf nu.
Je merkt wel hoe fijn we dat vinden.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wil even melden dat ik er weer ben.
Dat klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, niemand geeft een neuk.
MIJN NAAM IS JANNES.quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry maar ik luister alleen kanker harde muziek
quote:Op donderdag 18 mei 2017 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry maar ik luister alleen kanker harde muziek
Die kende ik maar ik dacht dat je een videoclip waar helicopters in voor kwamen bedoelde. Daarnaast komt dit uit de 90squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |