Dus als ik nu stop met GGMM te negeren zien we nooit meer een post van jou met 'xxx en ik vinden'quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom jij bepaalde mensen negeert.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
KingRoland en ik vinden dit een pertinente vraag.
Nee, dat lossen jullie zelf maar op.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus als ik nu stop met GGMM te negeren zien we nooit meer een post van jou met 'xxx en ik vinden'
Het is echt wel jouw jaar he, onlo? Eerst de 4045 halen en vervolgens Feyenoord kampioenquote:
En 2 jaar samen met je moederquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is echt wel jouw jaar he, onlo? Eerst de 4045 halen en vervolgens Feyenoord kampioen
Spreek voor jezelf, idioot.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
onlogisch en ik vinden van wel.
Jeetje. Wow. Kalm Haags. Wist niet dat je boos werd maatjequote:Op donderdag 18 mei 2017 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, debiel.
Ik liet me even gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje. Wow. Kalm Haags. Wist niet dat je boos werd maatje
quote:
Johannesgodquote:
Het is een vlakke etappe dus 'k hoef alleen de sprint te zien. Ruim op tijd thuis.quote:
Nogmaals dan maarquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog een zwart paard ingezet bij CM?
quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo schobbejak.
Al zenuwachtig voor woensdag?
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog een zwart paard ingezet bij CM?
Ik ben niet zenuwachtig, ouwe reus. En als ik op de dag zelf nog spanning heb, drink ik dat wel weg. Zo gaat dat.quote:
Ik heb vanavond feestje in Rotterdamquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een vlakke etappe dus 'k hoef alleen de sprint te zien. Ruim op tijd thuis.
Overigens vanavond Mount Baldy in Californië.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachtig, ouwe reus. En als ik op de dag zelf nog spanning heb, drink ik dat wel weg. Zo gaat dat.
Nog 2 dagenquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maat
Lekker weer aan de hollandse biertjes zag ik
Ik heb Battaklien.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien Battalkien? En geen Sbaragli
Hoe is het met de gezondheid?quote:
Vanaf hoe laat?quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vanavond feestje in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |