Ach het is maar voor 3 jaar. Tevens jullie nieuwe shirt-sponsor.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een aparte naam ja...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 18 mei 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/nederlan(...)dion-heten~aed0ea99/
Die geven geen ene tering om Ado.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach het is maar voor 3 jaar. Tevens jullie nieuwe shirt-sponsor.
Toch bijzonder dat er nergens een grote geldschieter in de regio te vinden is die die club van jullie verder wil helpen. ASN, T- Mobile , Imtech allemaal grote jongens met hun hoofdkantoren in Den Haag.
Je kunt wel zien wie er de broek aan heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker op zondag met de kids naar het carrrrrsssssssss stadion
RUSTAAGquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt wel zien wie er de broek aan heeft.
Imtech is failliet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach het is maar voor 3 jaar. Tevens jullie nieuwe shirt-sponsor.
Toch bijzonder dat er nergens een grote geldschieter in de regio te vinden is die die club van jullie verder wil helpen. ASN, T- Mobile , Imtech allemaal grote jongens met hun hoofdkantoren in Den Haag.
Johquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Imtech is failliet.
Mooiste zou zijn een bedrijf als Shell of Aegon. Maar goed dat is niet haalbaar.
Toch goed van ze dat ze dan ado gaan sponsoren hequote:Op donderdag 18 mei 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
Cars jeans, ik wist niet eens dat dat nog bestond.
Dat dacht Cars Jeans wellicht ook van Ado.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
Cars jeans, ik wist niet eens dat dat nog bestond.
Ggmm en ik vinden dit jammer voor Opper en Haagsquote:Op donderdag 18 mei 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/nederlan(...)dion-heten~aed0ea99/
Waarom vind je nooit zelf iets maar moet je het altijd onderstrepen met een extra persoonquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ggmm en ik vinden dit jammer voor Opper en Haags
Dezelfde reden waarom jij bepaalde mensen negeert.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom vind je nooit zelf iets maar moet je het altijd onderstrepen met een extra persoon
KingRoland en ik vinden dit een pertinente vraag.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom vind je nooit zelf iets maar moet je het altijd onderstrepen met een extra persoon
Dus als ik nu stop met GGMM te negeren zien we nooit meer een post van jou met 'xxx en ik vinden'quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom jij bepaalde mensen negeert.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
KingRoland en ik vinden dit een pertinente vraag.
Nee, dat lossen jullie zelf maar op.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus als ik nu stop met GGMM te negeren zien we nooit meer een post van jou met 'xxx en ik vinden'
Het is echt wel jouw jaar he, onlo? Eerst de 4045 halen en vervolgens Feyenoord kampioenquote:
En 2 jaar samen met je moederquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is echt wel jouw jaar he, onlo? Eerst de 4045 halen en vervolgens Feyenoord kampioen
Spreek voor jezelf, idioot.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
onlogisch en ik vinden van wel.
Jeetje. Wow. Kalm Haags. Wist niet dat je boos werd maatjequote:Op donderdag 18 mei 2017 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, debiel.
Ik liet me even gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje. Wow. Kalm Haags. Wist niet dat je boos werd maatje
quote:
Johannesgodquote:
Het is een vlakke etappe dus 'k hoef alleen de sprint te zien. Ruim op tijd thuis.quote:
Nogmaals dan maarquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog een zwart paard ingezet bij CM?
quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo schobbejak.
Al zenuwachtig voor woensdag?
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog een zwart paard ingezet bij CM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |