Ik ben niet zenuwachtig, ouwe reus. En als ik op de dag zelf nog spanning heb, drink ik dat wel weg. Zo gaat dat.quote:
Ik heb vanavond feestje in Rotterdamquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een vlakke etappe dus 'k hoef alleen de sprint te zien. Ruim op tijd thuis.
Overigens vanavond Mount Baldy in Californië.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zenuwachtig, ouwe reus. En als ik op de dag zelf nog spanning heb, drink ik dat wel weg. Zo gaat dat.
Nog 2 dagenquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maat
Lekker weer aan de hollandse biertjes zag ik
Ik heb Battaklien.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien Battalkien? En geen Sbaragli
Hoe is het met de gezondheid?quote:
Vanaf hoe laat?quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vanavond feestje in Rotterdam
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn mag ik je nummer zodat je de hele tijd giro updates kan Appen als ik in Thailand ben
Waarom post je niet gewoon op fok :Squote:Op donderdag 18 mei 2017 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn mag ik je nummer zodat je de hele tijd giro updates kan Appen als ik in Thailand ben
Misschien denkt de Thaise overheid dat FOK! een geradicaliseerde website is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom post je niet gewoon op fok :S
Tja met GKL kan dat zomaar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien denkt de Thaise overheid dat FOK! een geradicaliseerde website is.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je heel verstandig bezig
Niet zo goedquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met de gezondheid?
Wat zijn de vooruitzichten?
Haal je de 30?
Mag ik je nintendo DS hebben?
Nee, heb al een tijdje "last" van wat teruggetrokken tandvlees en ze zagen dat er redelijk wat tandsteenophoping tussen mijn kiezen zit, iets waar ik zelf niks meer aan kan doen met tandenborstel en ragertjes, dus krijg ik wat spuiten in m'n bek en gaan ze eens flink tekeer om dat spul weg te halenquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts Drizzt, nacontrole voor die getrokken verstandskiezen?
Haal modolo eruit die hebben ze gisteren over de finish moeten duwenquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hetzelfde team als Kevvelejeers.
Markt sloot om 11:45.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haal modolo eruit die hebben ze gisteren over de finish moeten duwen
Ik heb gisteren topoverleg gehad met Slobeend en we denken dat Bauhaus zijn krachten spaart.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hetzelfde team als Kevvelejeers.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom post je niet gewoon op fok :S
Dit ik moet daar via vpn is echt supertraanquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien denkt de Thaise overheid dat FOK! een geradicaliseerde website is.
Mareczko ook. Komt vandaag wel goed.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haal modolo eruit die hebben ze gisteren over de finish moeten duwen
Ik overleg incidenteel met Mani.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren topoverleg gehad met Slobeend en we denken dat Bauhaus zijn krachten spaart.
Ik zeg incidenteel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani is permanent dronken van de Corona dus die kan je niet vertrouwen.
En dat is deel van het vader zijnquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb godverdomme een deel van je opvoeding op me genomen en wat krijg ik er voor terug. NIKS
Dit denk ik ook jaquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren topoverleg gehad met Slobeend en we denken dat Bauhaus zijn krachten spaart.
Ik had een zure bieren proeverij met Toonquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh zat op de fiets.
Gaan we daar verder
Als wij dat allemaal zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou dat hem uitmaken. Hij sprint toch sowieso steeds in zijn eentje.
Hij moet toch zn eigen krachten sparen stinhoquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou dat hem uitmaken. Hij sprint toch sowieso steeds in zijn eentje.
Kom op, wat zou zijn letterlijke bijdrage zijn aan Du Sunwebmolen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij moet toch zn eigen krachten sparen stinho
Pfff ja zag er top uit manquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had een zure bieren proeverij met Toon
Maar dat had je misschien al in de gaten
Op dagen zoals vandaag water halen en wind pakkenquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, wat zou zijn letterlijke bijdrage zijn aan Du Sunwebmolen.
Ach, alleen Pinot slingerde een paar keer stevig aan zijn fiets en dat baatte niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren schrok ik wel na de openingsfase toen tomgod ineens in zn 1tje zat
Dan kan je nog steeds jezelf in de laatste kilometers plaatsen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op dagen zoals vandaag water halen en wind pakken
Ja maar toen was iedereen ook al weer terug, de 100 km daarvoor.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, alleen Pinot slingerde een paar keer stevig aan zijn fiets en dat baatte niet.
In Groningen staat de watergeus gewoon op de kaart bij de Koffer en Proeflokaal Mout waar ik gisteren was. Losse verkoop heb ik m eigenlijk nergens gezien. Zal vast wel ergens zijn, misschien moet je dan even contact met m opnemen via de website ofzo.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff ja zag er top uit man
Die vintage shit, mad jelly
Moet die watergeus ook echt nog een keer hebben
Wordt die ook gewoon verkocht of alleen in kroegen?
Denk dat hij anders niet in de vlucht had gezeten om later nog van waarde te zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar toen was iedereen ook al weer terug, de 100 km daarvoor.
Ten Dam was wel goed trouwens.
Pinot kunnen we afschrijven denk ik. Alleen Nibali en Quintanaquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, alleen Pinot slingerde een paar keer stevig aan zijn fiets en dat baatte niet.
Ik ril niet zo voor Nibali. Alleen voor Nairo.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pinot kunnen we afschrijven denk ik. Alleen Nibali en Quintana
Stok in zn wiel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ril niet zo voor Nibali. Alleen voor Nairo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |