Straks belt de arts terug trouwens. De assistente wilde niks zeggen. Dat belooft weinig goeds.quote:
Vlak voor die bocht aan zn schoen kuttenquote:
Ik wist niet eens dat Nederland nog nooit giro had gewonnenquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Etappe met Stelvio en Mortirolo wat punaises strooien met doorzichtige dop.
Trouwens dinsdag die etappe met Mortirolo en Stelvio.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vlak voor die bocht aan zn schoen kutten
Je hebt geen idee. Valt me tegen van je.quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:38 schreef GGMM het volgende:
Ah één of andere zanger die op relatief jonge leeftijd overlijdt.
Overdosis genot.
Erg kut.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo René! Wat vind je van de sfeer als ik er niet ben?
quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Nederland nog nooit giro had gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmorgenquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trouwens dinsdag die etappe met Mortirolo en Stelvio.
Wanneer ga je weer naar Thailand?
Johannes ten Dam is overledenquote:
Ze deden zelden mee.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Nederland nog nooit giro had gewonnen
quote:
Ik heb even overlegd en het magquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
stijn mag mijn dm-ban weg of is het daar te pril voor
Ik zal het even droppen achteren. Moet nu weer naar collegequote:Op donderdag 18 mei 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
stijn mag mijn dm-ban weg of is het daar te pril voor
ok toppiequote:Op donderdag 18 mei 2017 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het even droppen achteren. Moet nu weer naar college
Cremeren moet weer leuk wordenquote:
Laat zien danquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:31 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, ik moest teringhard lachen om een cartoon.
Het maakt allemaal niet meer uit johquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Roken wanneer je nieuwe hartkleppen nodig hebt
Idioot.
Op zo'n manier kan je beter gelijk van de brug springen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niet meer uit joh
Dat geeft zoveel rotzooiquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op zo'n manier kan je beter gelijk van de brug springen.
Je bent wel een beetje laat nuquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://m.imgur.com/MqRypPS
Kijk uit dat je je niet dood lacht.
Het kost 'm teveel trots mij te quotenquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje laat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |