Daar ben ik blij mee anders was ik ook niet te beroerd om eea aan te passen zodat je het leven niet hoeft te latenquote:
FÜHRERquote:
Het overgrote gedeelte van dit topic vindt het ook nog grappig ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom dringen mensen ons dit soort kansloze acts op? Echt ongelofelijk, zouden ze een hekel aan ons hebben? Denken ze dat het leuk is?
Mensonterendquote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom dringen mensen ons dit soort kansloze acts op? Echt ongelofelijk, zouden ze een hekel aan ons hebben? Denken ze dat het leuk is?
Het is tong80quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:09 schreef G-Pier het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Verka op hun bijzondere verschijning na? Zit er een heel verhaal achter?
Komen uit de ruimtequote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:09 schreef G-Pier het volgende:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan Verka op hun bijzondere verschijning na? Zit er een heel verhaal achter?
Anouk heeft Nederland z'n waardigheid op het Songfestival teruggegeven.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In de tijd van Sieneke en de Toppers had ik dat wel hoormaar sinds Anouk hoeven we ons niet meer te schamen
Die ligt al weer aan de dialyse denk ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:10 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaat Portugal doen met hun momentje.
FFSquote:
Ja ze heeft wel meerdere rolletjes ja. Dikke goorlap.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:10 schreef Stickertje het volgende:
Had laatst Spy gezien.. Verka had ook een rolletje
Ik had het over die verkleedpartij van net na die 26e.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het overgrote gedeelte van dit topic vindt het ook nog grappig ook.
Dat zijn allemaal totaalidioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |