Ja laten we het lekker centraal houden zonder relevante OP.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:11 schreef Caland het volgende:
VBL / [Europa League: Finale] Ajax v Manchester United #114
Heeft het toch, zie de TT.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja laten we het lekker centraal houden zonder relevante OP.
Deze wedstrijd verdient dus geen eigen topic ?
Wat heb ik met de rest te maken van die lieg. Het gaat over deze finale. Die TT kan me aan m'n reet roesten.quote:
Oh oke, wist niet dat je kwaad werd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb ik met de rest te maken van die lieg. Het gaat over deze finale. Die TT kan me aan m'n reet roesten.
Waarom post je dat danquote:
Zorg dan dat er een relevant plaatje in de OP staat, in plaats van deze diarree uit 2012quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja laten we het lekker centraal houden zonder relevante OP.
Deze wedstrijd verdient dus geen eigen topic ?
Zo beter zuurpruim ?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zorg dan dat er een relevant plaatje in de OP staat, in plaats van deze diarree uit 2012
Vooral boos dat de supporters van beide ploegen maar 10k gaat en de rest voor sponsors en bobo's isquote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:15 schreef Drxx het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die zelfingenomen Gloryhunters zo butthurt zijn dat zij evenveel kaartjes krijgen als Ajax?
Geen apart topic willen voor de finalequote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:11 schreef Caland het volgende:
VBL / [Europa League: Finale] Ajax v Manchester United #114
Je houdt je bek maar dicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cantona gaat het publiek in elkaar schoppenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie dat Cruijff, Keizer en Van Basten meedoen, dat moet wel goed komen.
en George Best zal wel dronken aan de aftrap verschijnen. Dit kan echt niet meer misgaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cantona gaat het publiek in elkaar schoppen
Nadat hij iedereen de moeder heeft gedaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en George Best zal wel dronken aan de aftrap verschijnen. Dit kan echt niet meer misgaan.
Er gaan er ook 17.000 naar neutrale fans, dat vind ik helemaal niet raar. Het is niet de KNVB-bekerfinale.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral boos dat de supporters van beide ploegen maar 10k gaat en de rest voor sponsors en bobo's is
Ik ben wel voor een fokmeet in amsterdam om ergens te kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 10:24 schreef JaimyLee het volgende:
Komt er op het Leidse plein ook een groot scherm om te kijken? Ik heb die avond in Paradiso een concert en hoop dat ik erna snel naar Leidse kan om het einde te volgen
Welke band ?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 10:24 schreef JaimyLee het volgende:
Komt er op het Leidse plein ook een groot scherm om te kijken? Ik heb die avond in Paradiso een concert en hoop dat ik erna snel naar Leidse kan om het einde te volgen
Jeetje waar kom je vandaan dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 11:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een fokmeet in amsterdam om ergens te kijken
Helaas zijn vrijwel alle vrienden die genoeg van voetbal houden om naar zoiets te gaan ook nog eens voor feyenoord en psv
Ja dat gun je niemandquote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeeland, veel feyenoorders hier hoor.
Student in Rotterdam hier, ik weet hoe je je voeltquote:Op zaterdag 13 mei 2017 11:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helaas zijn vrijwel alle vrienden die genoeg van voetbal houden om naar zoiets te gaan ook nog eens voor feyenoord en psv
Ga er volgend jaar ook studeren/wonen, dus beter gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Student in Rotterdam hier, ik weet hoe je je voelt
Gewoon niet teveel buiten komen, dat is ons fokkers wel toevertrouwdquote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga er volgend jaar ook studeren/wonen, dus beter gaat het niet worden
Wel op het kansloze voetbal van Ajax zekerquote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt niemand zit te wachten op United in de CL met hun mensonterende voetbal.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:12 schreef Tagliano het volgende:
Student in Rotterdam hier, ik weet hoe je je voelt
Sowieso: In het westen zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Ga er volgend jaar ook studeren/wonen, dus beter gaat het niet worden
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij niet voor woekerprijzen.quote:
Zo kansloos is dat voetbal blijkbaar nietquote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wel op het kansloze voetbal van Ajax zeker
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. In Zeeland is er ook geen voetbal te zien.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeeland, veel feyenoorders hier hoor.
Mijn god. Je zal maar als loser worden geboren.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sowieso: In het westen zijn![]()
Maar dan kun je wel beter in een stad als Rotterdam zijn dan in een Amsterdam, dat is me toch een vreselijke stad. Niet alleen vanwege het voetbal.
Hij heeft wel gelijk. Ik woon nog liever in Zaltbommel.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Je zal maar als loser worden geboren.![]()
Nog lieverquote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik woon nog liever in Zaltbommel.
Yes surequote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij niet voor woekerprijzen.
savagequote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik woon nog liever in Zaltbommel.
Royal Bloodquote:
Ik ben voor Manchester United dus als je met Ajax FOK!kers wilt kijken moet je ook niet bij mij zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2017 11:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Noem ze eens autist.quote:
Nog altijd EL hequote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo kansloos is dat voetbal blijkbaar niet
Wat heeft Zlatan met Ajax te maken?quote:Op zondag 14 mei 2017 03:19 schreef DR898 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)s-het-kan-zijn-.html
Gaat wat worden met Ajax
EL is niet bepaald hoog niveau.quote:
De Europa League is een prima niveau.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
EL is niet bepaald hoog niveau.
Kijk wat voor kansloos voetbal daar vaak te zien is, zelfs bij ploegen die de finale halen de afgelopen jaren (en ook dit jaar).
De ploegen die wel wat voorstellen laten de EL vaak een beetje links liggen.
Is wat de Amsterdammers tegen zichzelf zeggen nu ze er voor 1x in presteren.quote:
Oké bianconeri.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is wat de Amsterdammers tegen zichzelf zeggen nu ze er voor 1x in presteren.
Maar ja wie hou je daar mee voor de gek, EL is zeker geen prima niveau.
Blijf maar bij je illusie dat de EL van goed niveau is. Echte Amsterdamse arrogantie nu ze er ook een keertje in door zijnquote:
De kansen voor Man Utd stijgentwitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 18-05-2017 om 08:32:56De Belg raakte woensdag geblesseerd aan zijn hamstring.https://t.co/lbjeKAz8Sj reageer retweet
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:20 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ajax krijgt gewoon 4.40 op unibet voor de winst (binnen 90 min)
To win the trophy is 2.80
quote:Op donderdag 18 mei 2017 09:20 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ajax krijgt gewoon 4.40 op unibet voor de winst (binnen 90 min)
To win the trophy is 2.80
Dat maakte tegen Lyon ook niet uit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Het enige nadeel wat ajax nu heeft is dat het nu anderhalve week stilstaat en geen wedstrijdritme behoud
Ik dacht dat Ajax een salarisplafond had van 1 mln. Met een budget van 35 mln vraag ik me wel af hoe dat precies zit, gezien de selectie van 24 spelers + jeugd.quote:
Bonussen erbij en ander personeel?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:19 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax een salarisplafond had van 1 mln. Met een budget van 35 mln vraag ik me wel af hoe dat precies zit, gezien de selectie van 24 spelers + jeugd.
dit gaat over omzetquote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch meer dan 70 miljoen begroting?
alle verwachte inkomsten en uitgaven jaquote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar een begroting is toch dat ze weten hoeveel er binnenkomt en uitgaat
Lees even die note die eronder staat en de legenda linksboven dan johquote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch meer dan 70 miljoen begroting?
Paul Pogba to dab @1.01quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:28 schreef Chunees het volgende:
Ik zie overigens een aantal leuke funbets klaarstaan die unibet al voor ons gemaakt heeft:
Pogba, Herrera en Klaassen to get a card @61.
Herrera en Klaassen lijken me zekerheidjes, Pogba is volgens mij geen schopper?
Ziyech, Smalling en Sánchez to get a card @56.
Ziyech is geen schopper?
Rashford scoren, beide teams 5 corners en Smalling kaartje @31.
Zelf heb ik eraan toegevoegd Smalling kaartje en United verliezen @15.
Kutponden, irritant gedoequote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lees even die note die eronder staat en de legenda linksboven dan joh
Zoveel?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bonussen erbij en ander personeel?
Ajax heeft best wat personeel in dienst ja. Technische staf best wat mensen, alle jeugdtrainers, directeuren en ander personeel.quote:
Dat weten de meeste mensen toch hopelijk wel. Utd heeft op bijna alle plekken een betere speler en een bijna tien keer zo grote omzet als Ajax.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:58 schreef E-Dubble het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enigste die denkt dat ajax echt heel weinig kans maakt (10%-15%) maar op dit niveau en met de motivatie walst united toch gewoon op elk vlak erover heen.
10-15 is wel erg karig hoor. Zo slecht is Ajax niet en zo goed is United niet. Ik schat het zelfs in op 40-60quote:Op dinsdag 23 mei 2017 21:58 schreef E-Dubble het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enigste die denkt dat ajax echt heel weinig kans maakt (10%-15%) maar op dit niveau en met de motivatie walst united toch gewoon op elk vlak erover heen.
40-45%quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
10-15 is wel erg karig hoor. Zo slecht is Ajax niet en zo goed is United niet. Ik schat het zelfs in op 40-60
Ik durf ze nog maximaal 20% te geven, op elke positie een speler die minder is inderdaad. Even eerlijk ajax is ook gewoon 2x goed weg gekomen bij de uitwedstrijden. Motivatie en ervarenheid gaan hier de doorslag geven. Denk united met 2-0 maar ik laat me graag verassenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
10-15 is wel erg karig hoor. Zo slecht is Ajax niet en zo goed is United niet. Ik schat het zelfs in op 40-60
Wat een onzin zeg. Ajax heeft op 5/6 posities geen mindere spelerquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weten de meeste mensen toch hopelijk wel. Utd heeft op bijna alle plekken een betere speler en een bijna tien keer zo grote omzet als Ajax.
Oké man.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ajax heeft op 5/6 posities geen mindere speler
Pak-em-beet Tottenham (dit jaar de betere van Man U) werd toch ook uitgeschakeld door AA Gent? Vanaf een bepaald bedrag worden spelers niet opeens meer "10x beter" omdat ze "10x duurder" zijn ...quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weten de meeste mensen toch hopelijk wel. Utd heeft op bijna alle plekken een betere speler en een bijna tien keer zo grote omzet als Ajax.
Noem ze eens dan? Jij loopt hier te doen als United dik favoriet is. Waarom dan? En kom niet met begroting aan.quote:
Tuurlijk! Ik zeg ook niet dat op papier de beste spelers altijd winnen. Dat denkt niemand geloof ikquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Pak-em-beet Tottenham (dit jaar de betere van Man U) werd toch ook uitgeschakeld door AA Gent? Vanaf een bepaald bedrag worden spelers niet opeens meer "10x beter" omdat ze "10x duurder" zijn ...
Jij wil beweren dat United niet dik favoriet is?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Noem ze eens dan? Jij loopt hier te doen als United dik favoriet is. Waarom dan? En kom niet met begroting aan.
Hier heb je jezelf echt voor lul gezet en ben ik gestopt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat United niet dik favoriet is?
Mkhitaryan, Rashford, Fellaini
Ik wilde eigenlijk niet eens uitleggen want jij reageert toch altijd debiel. Had ik het maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hier heb je jezelf echt voor lul gezet en beb ik gestopt.
Precies, Aad300 heeft er een goed gevoel over, dat betekent dat de beker Ajax eigenlijk niet meer kan ontgaan.quote:
Fellaini heel goed hahaha wat. Ajax heeft een beter centrum staanquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mkhitaryan, Rashford, Fellaini, Pogba, Herrera, Valencia, Blind zijn gewoon heel goed. Bij Ajax heb je Sanchez, Dolberg, Ziyech, Onana als beste spelers in mijn ogen maar dat weegt daar niet tegenop. Youness en Traore ben ik niet van onder de indruk. Schöne en Klaassen zijn voor Ajax top natuurlijk maar geen wereldklasse. Wie mis ik dan? De Ligt en Veltman of zo?
Ik vind De Ligt een topper maar nog niet zeker genoeg op belangrijke momenten. Sanchez is absoluut een beest.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fellaini heel goed hahaha wat. Ajax heeft een beter centrum staan
Ja maar Blind en Smalling zijn toch ook helemaal niet altijd even zeker, die maken ook genoeg fouten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind De Ligt een topper maar nog niet zeker genoeg op belangrijke momenten. Sanchez is absoluut een beest.
Het is geen Atletico nee, maar ze krijgen heel weinig goals tegen. United is dit seizoen defensief beter dan aanvallend voor zover ik wedstrijden van ze heb gezien (wat niet al te veel is natuurlijk, maar wel genoeg om een oordeel te kunnen vellen).quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Blind en Smalling zijn toch ook helemaal niet altijd even zeker, die maken ook genoeg fouten.
Ja maar dat komt door de speelwijze natuurlijk, waar het hele team gaat verdedigen. Natuurlijk krijg je dan weinig tegen, maar dan scoor je ook heel weinig (het is gewoon wat Ajax onder De Boer was en PSV onder Cocu ook. Als je geen echt risico neemt krijg je weinig tegen maar creëer je ook geen ene reet). De speelwijze van Ajax is veel lastiger voor verdedigers en ik ben benieuwd hoe die CV's van ManUtd gaan reageren als ze onder druk komen te staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen Atletico nee, maar ze krijgen heel weinig goals tegen. United is dit seizoen defensief beter dan aanvallend voor zover ik wedstrijden van ze heb gezien (wat niet al te veel is natuurlijk, maar wel genoeg om een oordeel te kunnen vellen).
Ik ben bang dat het een enorme zaadpot wordt. Maar ik hoop echt vurig dat Ajax er op knalt zoals tegen Lyon thuis en dat het binnen no-time 2-0 staat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door de speelwijze natuurlijk, waar het hele team gaat verdedigen. Natuurlijk krijg je dan weinig tegen, maar dan scoor je ook heel weinig (het is gewoon wat Ajax onder De Boer was en PSV onder Cocu ook. Als je geen echt risico neemt krijg je weinig tegen maar creëer je ook geen ene reet). De speelwijze van Ajax is veel lastiger voor verdedigers en ik ben benieuwd hoe die CV's van ManUtd gaan reageren als ze onder druk komen te staan.
Toen knalde Ajax er niet meteen bovenop, maar waren ze twintig minuten de onderliggende partij en zette Lyon juist prima druk. Maar toen scoorden ze ineens uit het niets en kwamen ze daarna in het spel.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een enorme zaadpot wordt. Maar ik hoop echt vurig dat Ajax er op knalt zoals tegen Lyon thuis en dat het binnen no-time 2-0 staat.
Hmm, dat is waar.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen knalde Ajax er niet meteen bovenop, maar waren ze twintig minuten de onderliggende partij en zette Lyon juist prima druk. Maar toen scoorden ze ineens uit het niets en kwamen ze daarna in het spel.
Maar als Ajax snel scoort kan het een leuke wedstrijd worden als United ook moet komen dan, als United voorkomt daarentegen gaat het heel frustrerend worden.
United is niet favoriet joh. Je moet je niet laten verblinden door een paar grote namen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mkhitaryan, Rashford, Fellaini, Pogba, Herrera, Valencia, Blind zijn gewoon heel goed. Bij Ajax heb je Sanchez, Dolberg, Ziyech, Onana als beste spelers in mijn ogen maar dat weegt daar niet tegenop. Youness en Traore ben ik niet van onder de indruk. Schöne en Klaassen zijn voor Ajax top natuurlijk maar geen wereldklasse. Wie mis ik dan? De Ligt en Veltman of zo?
quote:Op woensdag 24 mei 2017 08:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
United is niet favoriet joh. Je moet je niet laten verblinden door een paar grote namen.
Verdomme, nu hoef ik niet meer te kijkenquote:Op woensdag 24 mei 2017 08:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat Ajax niet winnen.
Sorry, het hoge woord is eruit.
Lijkt me ook sterk maar laat me graag verrassenquote:Op woensdag 24 mei 2017 08:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat Ajax niet winnen.
Sorry, het hoge woord is eruit.
Jawel, maar zonder valse hoopquote:Op woensdag 24 mei 2017 08:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Verdomme, nu hoef ik niet meer te kijken
Is totaal niet van belang.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Zelfs je vader besloot tenminste 1x over een vrouw heen te gaan (lol)quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:12 schreef TheJanitor het volgende:
Ajax is dik favoriet. De jonge honden van Ajax tegen de volgevrete vedetten van Man Utd.
Man Utdhun naam klinkt als een gay-bar.
Ik snap de grap niet. Leg eens uit.quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Zelfs je vader besloot tenminste 1x over een vrouw heen te gaan (lol)
Overcompensatie en in de knoop met mijzelf. Dat mag duidelijk zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet. Leg eens uit.
Ik las vergassenquote:Op woensdag 24 mei 2017 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk maar laat me graag verrassen
Biologische oorlogsvoering van Man Utdquote:Op woensdag 24 mei 2017 09:49 schreef skysherrif het volgende:
Op radio 1 net interview met molenaar die zegt dat traore en onana lichte griep hebben
Zeker een loopneusquote:Op woensdag 24 mei 2017 09:49 schreef skysherrif het volgende:
Op radio 1 net interview met molenaar die zegt dat traore en onana lichte griep hebben
"Feyenoord KVNB beker 07-08"quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Manchester United , mooie club, mooi stadion, mooie spelers.
Helloquote:Op woensdag 24 mei 2017 10:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
"Feyenoord KVNB beker 07-08"
Hoi Jorien, wat gezellig.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Manchester United , mooie club, mooi stadion, mooie spelers.
lolquote:Op woensdag 24 mei 2017 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet. Leg eens uit.
They're only singing when they're winning.quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:21 schreef hollandia02 het volgende:
Glory glory Man United, glory glory Man United, glory glory Man United, When the reds go marchin on on on
quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:38 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Jaja mensen, wat een spannning! Gaat na de nummer 10 van Duitsland (slechts 39 punten achter op de kampioen) en de nummer 4 van Frankrijk (slechts 28 punten achter op de kampioen), vanavond ook de nummer 6 van Engeland (24 punten achter de kampioen) achter de zegekar gebonden worden? U ziet het hier, in de Intertoto Cup Europa League!
quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:21 schreef hollandia02 het volgende:
Glory glory Man United, glory glory Man United, glory glory Man United, When the reds go marchin on on on
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geniet nu al van de tomeloze frustraties in dit topic.
Ik vind het reuzevermakelijk hoe mensen weer komen vertellen dat Manchester United weer een brug te ver zal zijn; precies datzelfde gepredik hoorde ik net als de vorige tegenstanders. Goed, dit keer heb ik het wel United gezien dit seizoen.quote:
SPOILER: tl;drOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR; Rashford en Mkhitaryan is what it's about. Herrera > Pogba dit seizoen.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het reuzevermakelijk hoe mensen weer komen vertellen dat Manchester United weer een brug te ver zal zijn; precies datzelfde gepredik hoorde ik net als de vorige tegenstanders. Goed, dit keer heb ik het wel United gezien dit seizoen.Ook wel fijn voor Ajax dat Romero in de EL keept en niet De Gea, dat is toch wel een flink verschilletje.SPOILER: tl;drOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR; Rashford en Mkhitaryan is what it's about. Herrera > Pogba dit seizoen.
Plus; ook ploegen als Rostov, Anderlecht en Celta waren erg stug. Ik vrees wel voor Mourinho de tacticus, niet voor dit United.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ook wel fijn voor Ajax dat Romero in de EL keept en niet De Gea, dat is toch wel een flink verschilletje.
Ik vind het juist mooi.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:34 schreef Marmal het volgende:
Ik moet toegeven dat ik als Ajacied gewoon kotsneigingen krijg van het volgende filmpje https://streamable.com/7hzt9
Dit blijft een Europa league finaletje, laten we volgend jaar maar eerst eens door de poulefase komen van het enige toernooi dat telt de CL...
Met een onterechte buitenspel goal? Weet niet of we daarmee wegkomen in de finale.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:18 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Een beetje inspiratie om de tijd te doden. Zo moet het, jongens!
Die wedstrijden zijn natuurlijk totaal niet te vergelijken. Een goede weerspiegeling van het krachtsverschil was natuurlijk de wedstrijd in Manchester.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:18 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Een beetje inspiratie om de tijd te doden. Zo moet het, jongens!
Bagatelliseren, check.quote:Op woensdag 24 mei 2017 10:38 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Jaja mensen, wat een spannning! Gaat na de nummer 10 van Duitsland (slechts 39 punten achter op de kampioen) en de nummer 4 van Frankrijk (slechts 28 punten achter op de kampioen), vanavond ook de nummer 6 van Engeland (24 punten achter de kampioen) achter de zegekar gebonden worden? U ziet het hier, in de Intertoto Cup Europa League!
koekoek broekje uitquote:
Klopt, dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:58 schreef Kopsterk het volgende:
Dat 'how we reinvented football' had van mij niet in dat filmpje gehoeven.
Ik vind het altijd reuzevermakelijk hoe arrogant ajacieden zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het reuzevermakelijk hoe mensen weer komen vertellen dat Manchester United weer een brug te ver zal zijn; precies datzelfde gepredik hoorde ik net als de vorige tegenstanders. Goed, dit keer heb ik het wel United gezien dit seizoen.
Nooit te beroerd voor neequote:Op woensdag 24 mei 2017 12:06 schreef Kopsterk het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben![]()
bianconeri![]()
Nooit te beroerd om ons Ajacieden even goed op onze plek te zetten
quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:09 schreef Zipportal het volgende:
Meespelen Ajax-keeper Onana in finale onzeker
http://nos.nl/artikel/217(...)-finale-onzeker.html
Dat meldt de NOS ja, VI en Telegraaf (doorgaans beter ingevoerd) melden het tegenovergesteldequote:Op woensdag 24 mei 2017 12:09 schreef Zipportal het volgende:
Meespelen Ajax-keeper Onana in finale onzeker
http://nos.nl/artikel/217(...)-finale-onzeker.html
Dat ziet er ook wel goed uittwitter:AndreyOnana twitterde op woensdag 24-05-2017 om 11:21:27The place is perfect for a great match. Ready to fight for the title ❌❌❌ El escenario es perfecto para un gran par… https://t.co/wOyT8fN2zN reageer retweet
quote:Op woensdag 24 mei 2017 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het reuzevermakelijk hoe mensen weer komen vertellen dat Manchester United weer een brug te ver zal zijn; precies datzelfde gepredik hoorde ik net als de vorige tegenstanders. Goed, dit keer heb ik het wel United gezien dit seizoen.Dit neigt meer naar onderschatting dan dat het bij de mensen die man United als gedoodverfde winnaar zien overschatting is.SPOILER: tl;drOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR; Rashford en Mkhitaryan is what it's about. Herrera > Pogba dit seizoen.
Ook voor United is dit de laatste wedstrijd van belang en leven er eigenlijk al maanden naartoe en individuele klasse hebben ze genoeg om nog maar te zwijgen over de ervaring die nodig is in dit soort wedstrijden.
Eigenlijk is dat de belangrijkste reden waarom ik er niet in geloof met Schalke in de terugwedstrijd en in mindere mate Lyon in het achterhoofd. Wat lieten ze zich toen kennen door de spanning.
Het is meer wat euforisch optimisme, merk je ook als Nederland een EK/WK speelt, dan lijkt heel het land de Ajax-mentaliteit wel een beetje te hebben overgenomen. Enkel als het Ajax betreft spreken bepaalde mensen ineens van arrogantie, wel grappig die selectieve verontwaardigingquote:Op woensdag 24 mei 2017 12:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik vind het altijd reuzevermakelijk hoe arrogant ajacieden zijn.
Ook nu weer.
Beetje verschil tussen Feyenoord en Ajax supporters. Ajax supporters hebben wel vaak vertrouwen in hun club, dat wordt dan arrogant genoemd. Feyenoorders denken altijd pessimistisch. Die zien het nog mis gaan als ze met rust met 10-0 voor staan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:25 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het is meer wat euforisch optimisme, merk je ook als Nederland een EK/WK speelt, dan lijkt heel het land de Ajax-mentaliteit wel een beetje te hebben overgenomen. Enkel als het Ajax betreft spreken bepaalde mensen ineens van arrogantie, wel grappig die selectieve verontwaardiging.
Bovendien kun je moeilijk verwachten dat fans negatief zijn voor een finale van hun club. Of bekijk jij de aanstaande CL-finale wel vrij pessimistisch? Lijkt me niet toch
quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje verschil tussen Feyenoord en Ajax supporters. Ajax supporters hebben wel vaak vertrouwen in hun club, dat wordt dan arrogant genoemd. Feyenoorders denken altijd pessimistisch. Die zien het nog mis gaan als ze met rust met 10-0 voor staan.
Snap sowieso niet waarom mensen dat filmpje zagen als arrogantie, ik noem het trots op de club. Maar goed Feyenoorders zijn zelf ook vaak genoeg arrogant over hun club dat ze BESTE supporters hebben (en dan wel je eigen spelers doodwensen lol). Dus laat gaan die onzinquote:Op woensdag 24 mei 2017 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje verschil tussen Feyenoord en Ajax supporters. Ajax supporters hebben wel vaak vertrouwen in hun club, dat wordt dan arrogant genoemd. Feyenoorders denken altijd pessimistisch. Die zien het nog mis gaan als ze met rust met 10-0 voor staan.
Feyenoorders hebben een zelfontwikkeld minderwaardigheids complex en argeren daarom tegen Ajax (want beste NLse club in de geschiedenis).quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Liveblog van AT 5, wat een verschil in podium ineens.
https://at5.s3-eu-west-1.(...)9240185-7ea4e6da.jpg
https://at5.s3-eu-west-1.(...)0605350-83a36bbf.jpg
?quote:Op woensdag 24 mei 2017 14:10 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Kijk eens achter die zuilen met die kruizen.
Jacktwitter:wilfredgenee twitterde op woensdag 24-05-2017 om 14:12:36Krijg nou, daar heb je @JackSpijkerman Ook hij is helemaal klaar voor @AFCAjax tegen @ManUtd vanaf 19 u op @RTL7… https://t.co/6YJIETkeoM reageer retweet
Je bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben een zelfontwikkeld minderwaardigheids complex en argeren daarom tegen Ajax (want beste NLse club in de geschiedenis).
Daarom zie je ook het 020 geroep en de "haat". Dat is andersom veel minder aangezien Ajax zich per definitie als beste ziet en geen "concurrenten" heeft. Dat is gewoon vertrouwen in eigen kunnen.
Moet jij daar ook niet zijn eigenlijkquote:Op woensdag 24 mei 2017 16:37 schreef Karina het volgende:
Lijkt wel of de wedstrijd hier wordt gespeeld stikt van de mensen in ajax shirt op station zuid
Krijg niet eens beeldquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:38 schreef iBenny het volgende:
http://www.at5.nl/live
Museumplein stroomt vol
Helenegodintwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 24-05-2017 om 14:35:24VLOG - Het is inmiddels gezellig druk in de fanzone van #Ajax. @hendrikshelene #ajamun #mijnfinale https://t.co/qO9finJMaC reageer retweet
twitter:wilfredgenee twitterde op woensdag 24-05-2017 om 17:37:06Nog ruim 3 uur te gaan. Alvast even de studio bekijken met @FrankRonald1970 en @aad300 Vanaf 19 uur op @RTL7… https://t.co/ThgtC8ACiH reageer retweet
Volgens mij ben je in je jeugd sexueel misbruikt door een Nederlandse gym-of zwemleraar ? zit ik er ver naast ?quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nooit te beroerd voor nee![]()
Weet alleen niet of ik wel dat slaapverwekkende potje ga kijken.
Maar zoals gezegd dat lachwekkende arrogante gedoe is wel grappig om te volgen.
Zou tijd worden johquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Begin nu toch wel zenuwachtig te worden
In de aanloop nooit zoveel zenuwen. 5 minuten voor tijd wordt het echt erg. Was ook bij finale WK. Toen hele dag niet aangedacht, maar toen eerste fluit signaal ging klopte m'n hart in m'n keel.quote:
Dan wens ik je nog alle sterkte toequote:Op woensdag 24 mei 2017 18:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
In de aanloop nooit zoveel zenuwen. 5 minuten voor tijd wordt het echt erg. Was ook bij finale WK. Toen hele dag niet aangedacht, maar toen eerste fluit signaal ging klopte m'n hart in m'n keel.
7 uur al voorbeschouwing ja?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:21 schreef Tagliano het volgende:
Nog een goed halfuur tot de voorbeschouwing, we blijven aftellen
Man, die WK finale. Dat was echt niet normaal qua zenuwen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
In de aanloop nooit zoveel zenuwen. 5 minuten voor tijd wordt het echt erg. Was ook bij finale WK. Toen hele dag niet aangedacht, maar toen eerste fluit signaal ging klopte m'n hart in m'n keel.
bron?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:26 schreef Joezi het volgende:
bomgeluiden maken naar manchesterpubliek, je verwacht het niet.
Was dat niet gewoon Tom die een vuurwerkje afstak?quote:
In ieder geval RTL, met Frank. FOX zal uiteraard ook wel wat doenquote:
Extra Eretribunequote:Op woensdag 24 mei 2017 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In ieder geval RTL, met Frank. FOX zal uiteraard ook wel wat doen
welja praat het lekker goed, want het is jouw clupjequote:Op woensdag 24 mei 2017 18:29 schreef GGMM het volgende:
Een mislukte troll van Joezi, je verwacht het niet.
Ik durf te zeggen dat luisteren naar Frank leuker isquote:
bait.jpgquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
welja praat het lekker goed, want het is jouw clupje
Ik distantieer me ook van elke vitessesupporter, grow the fuck up
Luister je liever naar Frank of naar Derksen & Gijp?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat luisteren naar Frank leuker is
Hoe weet je nou of het leuk is als je het niet gezien hebt?quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:35 schreef Joezi het volgende:
Hier in Arnhem zijn we gewoon voor ajax, veel shirtjes op straat, kan hier gewoon
Liefst Gijp, die zit er wel eens naast maar neemt zichzelf ook niet zo serieus verder. Dan Frankie, die zit er imo faliekant naast met zijn visie maargoed je kan van mening verschillen natuurlijk. Derksen baseert zijn hetze tegen Bosz op gevoelens en niet op feiten (genoeg jeugdspelers die ingepast worden bijvoorbeeld) dus daar luister ik op dit onderwerp het minst graag naarquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luister je liever naar Frank of naar Derksen & Gijp?
wie was jij nou ook alweer?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of het leuk is als je het niet gezien hebt?
Niet gelezen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liefst Gijp, die zit er wel eens naast maar neemt zichzelf ook niet zo serieus verder. Dan Frankie, die zit er imo faliekant naast met zijn visie maargoed je kan van mening verschillen natuurlijk. Derksen baseert zijn hetze tegen Bosz op gevoelens en niet op feiten (genoeg jeugdspelers die ingepast worden bijvoorbeeld) dus daar luister ik op dit onderwerp het minst graag naar
Geen dank voor deze uitgebreide uiteenzetting
Ik overwoog nog erbij te zetten: GGMM gaat posten dat hij dit niet gelezen heeftquote:
Gemiste kans dit.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik overwoog nog erbij te zetten: GGMM gaat posten dat hij dit niet gelezen heeft
Je moet Derksen ook niet serieus nemen. Mensen die dat doen snappen er niks vanquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liefst Gijp, die zit er wel eens naast maar neemt zichzelf ook niet zo serieus verder. Dan Frankie, die zit er imo faliekant naast met zijn visie maargoed je kan van mening verschillen natuurlijk. Derksen baseert zijn hetze tegen Bosz op gevoelens en niet op feiten (genoeg jeugdspelers die ingepast worden bijvoorbeeld) dus daar luister ik op dit onderwerp het minst graag naar
Doe ik ook niet. Maar als je mij vraagt naar wie ik het liefst luister staat Derksen op dit onderwerp onderaan omdat hij een hetze begint die puur op gevoelens gebaseerd isquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je moet Derksen ook niet serieus nemen. Mensen die dat doen snappen er niks van
Die hetze was echt lachwekkend jaquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
twitter:AmsterdamNL twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:33:30Het #Museumplein stroomt razendsnel vol. Kom niet meer naar Museumplein, kijk de wedstrijd elders in de stad. #uelfinal #ajaman reageer retweet
Snel al. Teringquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:39 schreef Tagliano het volgende:
twitter:AmsterdamNL twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:33:30Het #Museumplein stroomt razendsnel vol. Kom niet meer naar Museumplein, kijk de wedstrijd elders in de stad. #uelfinal #ajaman reageer retweet
En ik meen toch dat GGMM het met zijn vrienden ging kijken, wat een prachtig momentquote:
Derksen is toch vermakelijkquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar als je mij vraagt naar wie ik het liefst luister staat Derksen op dit onderwerp onderaan omdat hij een hetze begint die puur op gevoelens gebaseerd is
Ik zeg ook als het over Bosz gaat hequote:Op woensdag 24 mei 2017 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Derksen is toch vermakelijk. Niks mis mee samen met De mos god
Alsof Paul je vriend niet is.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dit is pijnlijk.. Ik was eigenlijk van plan hem met vrienden te kijken.
Derksen begint steeds senieler te worden nu hij geen info meer krijgt van zijn redactie.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Derksen is toch vermakelijk. Niks mis mee samen met De mos god
Nogmaals niemand neemt hem serieusquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen begint steeds senieler te worden nu hij geen info meer krijgt van zijn redactie.
Ik zie iemand die heel geforceerd en wanhopig probeert duidelijk te maken dat Paul niet zijn vriend isquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
Voordat er misverstanden over komen.. Ik beschouw Paul NIET als een vriend.
Genoeg mensen wel vrees ikquote:
Nee, kijk, daar heb je het al.quote:
Nu het goed gaat is hij ook opeens een Bosz fan, dat gelul van hem is allemaal echt niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar als je mij vraagt naar wie ik het liefst luister staat Derksen op dit onderwerp onderaan omdat hij een hetze begint die puur op gevoelens gebaseerd is
Oh dat had ik nog niet meegekregenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu het goed gaat is hij ook opeens een Bosz fan, dat gelul van hem is allemaal echt niet serieus te nemen.
Jawel man.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het vermakelijke valt dan ook wel mee.
Ik ben je fan en jij mijn fan!quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:43 schreef GGMM het volgende:
Paul, kan je alsjeblieft even bevestigen dat wij geen vrienden zijn??
Triest inderdaad om Bosz eerst af te branden en dan als het goed gaat opeens van mening te veranderen. Wat een gast.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet meegekregenWat een gek
Is ook al helemaal vol, mag niks meer bijquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:43 schreef YazooW het volgende:
Lekker druk op het museumplein:
https://www.instagram.com/p/BUe0Qb5B0z6/?taken-at=833824810084732
Ik wist niet dat goudvissen ook naar voetbal keken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dit is pijnlijk.. Ik was eigenlijk van plan hem met vrienden te kijken.
Ook hierbij moest ik direct aan jou denkenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest inderdaad om Bosz eerst af te branden en dan als het goed gaat opeens van mening te veranderen. Wat een gast.
Bosz
*insert Barney.gifquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet dat goudvissen ook naar voetbal keken.
Dat was inderdaad een stukje zelfspot van mij, leuk dat je dat oppikt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:44 schreef Tagliano het volgende:
Ook hierbij moest ik direct aan jou denken
Dank.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:44 schreef Tagliano het volgende:
Al had jij nog redelijke argumenten dan mag dat allemaal
quote:
quote:
Nee die houden daar niet vanquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:47 schreef Zocalo het volgende:
[..]
RTL is Derksen en Gijp toch? Mij niet gezien.
Nee Geneequote:Op woensdag 24 mei 2017 18:47 schreef Zocalo het volgende:
[..]
RTL is Derksen en Gijp toch? Mij niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |