Die hetze was echt lachwekkend jaquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liefst Gijp, die zit er wel eens naast maar neemt zichzelf ook niet zo serieus verder. Dan Frankie, die zit er imo faliekant naast met zijn visie maargoed je kan van mening verschillen natuurlijk. Derksen baseert zijn hetze tegen Bosz op gevoelens en niet op feiten (genoeg jeugdspelers die ingepast worden bijvoorbeeld) dus daar luister ik op dit onderwerp het minst graag naar
Geen dank voor deze uitgebreide uiteenzetting
twitter:AmsterdamNL twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:33:30Het #Museumplein stroomt razendsnel vol. Kom niet meer naar Museumplein, kijk de wedstrijd elders in de stad. #uelfinal #ajaman reageer retweet
Snel al. Teringquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:39 schreef Tagliano het volgende:
twitter:AmsterdamNL twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:33:30Het #Museumplein stroomt razendsnel vol. Kom niet meer naar Museumplein, kijk de wedstrijd elders in de stad. #uelfinal #ajaman reageer retweet
En ik meen toch dat GGMM het met zijn vrienden ging kijken, wat een prachtig momentquote:
Derksen is toch vermakelijkquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar als je mij vraagt naar wie ik het liefst luister staat Derksen op dit onderwerp onderaan omdat hij een hetze begint die puur op gevoelens gebaseerd is
Ik zeg ook als het over Bosz gaat hequote:Op woensdag 24 mei 2017 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Derksen is toch vermakelijk. Niks mis mee samen met De mos god
Alsof Paul je vriend niet is.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, dit is pijnlijk.. Ik was eigenlijk van plan hem met vrienden te kijken.
Derksen begint steeds senieler te worden nu hij geen info meer krijgt van zijn redactie.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Derksen is toch vermakelijk. Niks mis mee samen met De mos god
Nogmaals niemand neemt hem serieusquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen begint steeds senieler te worden nu hij geen info meer krijgt van zijn redactie.
Ik zie iemand die heel geforceerd en wanhopig probeert duidelijk te maken dat Paul niet zijn vriend isquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
Voordat er misverstanden over komen.. Ik beschouw Paul NIET als een vriend.
Genoeg mensen wel vrees ikquote:
Nee, kijk, daar heb je het al.quote:
Nu het goed gaat is hij ook opeens een Bosz fan, dat gelul van hem is allemaal echt niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar als je mij vraagt naar wie ik het liefst luister staat Derksen op dit onderwerp onderaan omdat hij een hetze begint die puur op gevoelens gebaseerd is
Oh dat had ik nog niet meegekregenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu het goed gaat is hij ook opeens een Bosz fan, dat gelul van hem is allemaal echt niet serieus te nemen.
Jawel man.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het vermakelijke valt dan ook wel mee.
Ik ben je fan en jij mijn fan!quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:43 schreef GGMM het volgende:
Paul, kan je alsjeblieft even bevestigen dat wij geen vrienden zijn??
Triest inderdaad om Bosz eerst af te branden en dan als het goed gaat opeens van mening te veranderen. Wat een gast.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet meegekregenWat een gek
Is ook al helemaal vol, mag niks meer bijquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:43 schreef YazooW het volgende:
Lekker druk op het museumplein:
https://www.instagram.com/p/BUe0Qb5B0z6/?taken-at=833824810084732
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |