Helenegodintwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 24-05-2017 om 14:35:24VLOG - Het is inmiddels gezellig druk in de fanzone van #Ajax. @hendrikshelene #ajamun #mijnfinale https://t.co/qO9finJMaC reageer retweet
twitter:wilfredgenee twitterde op woensdag 24-05-2017 om 17:37:06Nog ruim 3 uur te gaan. Alvast even de studio bekijken met @FrankRonald1970 en @aad300 Vanaf 19 uur op @RTL7… https://t.co/ThgtC8ACiH reageer retweet
Volgens mij ben je in je jeugd sexueel misbruikt door een Nederlandse gym-of zwemleraar ? zit ik er ver naast ?quote:Op woensdag 24 mei 2017 12:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nooit te beroerd voor nee![]()
Weet alleen niet of ik wel dat slaapverwekkende potje ga kijken.
Maar zoals gezegd dat lachwekkende arrogante gedoe is wel grappig om te volgen.
Zou tijd worden johquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Begin nu toch wel zenuwachtig te worden
In de aanloop nooit zoveel zenuwen. 5 minuten voor tijd wordt het echt erg. Was ook bij finale WK. Toen hele dag niet aangedacht, maar toen eerste fluit signaal ging klopte m'n hart in m'n keel.quote:
Dan wens ik je nog alle sterkte toequote:Op woensdag 24 mei 2017 18:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
In de aanloop nooit zoveel zenuwen. 5 minuten voor tijd wordt het echt erg. Was ook bij finale WK. Toen hele dag niet aangedacht, maar toen eerste fluit signaal ging klopte m'n hart in m'n keel.
7 uur al voorbeschouwing ja?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:21 schreef Tagliano het volgende:
Nog een goed halfuur tot de voorbeschouwing, we blijven aftellen
Man, die WK finale. Dat was echt niet normaal qua zenuwen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
In de aanloop nooit zoveel zenuwen. 5 minuten voor tijd wordt het echt erg. Was ook bij finale WK. Toen hele dag niet aangedacht, maar toen eerste fluit signaal ging klopte m'n hart in m'n keel.
bron?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:26 schreef Joezi het volgende:
bomgeluiden maken naar manchesterpubliek, je verwacht het niet.
Was dat niet gewoon Tom die een vuurwerkje afstak?quote:
In ieder geval RTL, met Frank. FOX zal uiteraard ook wel wat doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |