Jammer Don. Ik vond het wel ludiek.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:04 schreef DonRaja het volgende:
Goed, deze TT blijft natuurlijk niet staan.
In Madrid, Barcelona, Turijn, Londen, Munchen etc. zitten ze al te beven als een rietje.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
In 2002 vond ik de UEFA Cup belangrijker dan de titel, ook omdat de finale in de Kuip was en Europees succes voor een club als Feyenoord nog zeldzamer is dan een landstitel. Maar op dit moment is een kampioenschap belangrijker. Volgend seizoen gaan we weer eens denken aan de cup met de grote oren.
Nee joh dat is pas in 2022 als dat nieuwe stadion er staat en Feyenoord het Juventus van Nederland wordt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
In 2002 vond ik de UEFA Cup belangrijker dan de titel, ook omdat de finale in de Kuip was en Europees succes voor een club als Feyenoord nog zeldzamer is dan een landstitel. Maar op dit moment is een kampioenschap belangrijker. Volgend seizoen gaan we weer eens denken aan de cup met de grote oren.
Zo is datquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In Madrid, Barcelona, Turijn, Londen, Munchen etc. zitten ze al te beven als een rietje.
Die hopen vurig dat Heracles wint zondag.
Mijn laatste zin was eigenlijk niet serieus, de kansen van Feyenoord in de CL op een noemenswaardige prestatie zijn redelijk minimaalquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh dat is pas in 2022 als dat nieuwe stadion er staat en Feyenoord het Juventus van Nederland wordt.
Oh echt?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Mijn laatste zin was eigenlijk niet serieus, de kansen van Feyenoord in de CL op een noemenswaardige prestatie zijn redelijk minimaal
Tenminste in stijl afscheid nemen van De Kuipquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Mijn laatste zin was eigenlijk niet serieus, de kansen van Feyenoord in de CL op een noemenswaardige prestatie zijn redelijk minimaal
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Na zondag "ons aller Heracles?"quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:38 schreef Roland010 het volgende:
Laat die Guidettinou eindelijk eens een keer z'n muil houden en zich niet meer associëren met onze geweldige club
Tyf op John
Nee, want Excelsior past in het rijtje van PEC Zwolle,Sparta aangezien die allemaal op kunstgras veld spelen,klein veld en Excelsior ook. Volgens mij heeft De Kuip nog altijd echt gras dus...gelopen koers voor jullie.(zou je zeggen)quote:
Voor elke nederlandse club, en dat zal wel zo blijven (al denken ze in a'dam nu waarschijnlijk dat volgend jaar de CL-finale wel even gehaald gaat worden, maar die hebben in de EL natuurlijk behoorlijk gemazzeld met tegenstanders "van naam" die totaal niet draaien en op tientallen punten achterstand van de top in de eigen competitie meehobbelen).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik wel met je eens, maar alsnog vind ik het een wereldprestatie hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor elke nederlandse club, en dat zal wel zo blijven (al denken ze in a'dam nu waarschijnlijk dat volgend jaar de CL-finale wel even gehaald gaat worden, maar die hebben in de EL natuurlijk behoorlijk gemazzeld met tegenstanders "van naam" die totaal niet draaien en op tientallen punten achterstand van de top in de eigen competitie meehobbelen).
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar alsnog vind ik het een wereldprestatie hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Je had liever Man United in de laatste wedstrijd gehad dan Heracles bedoel je.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]Tuurlijk!
Maar het mag wel even in wat perspectief geplaatst worden toch?![]()
In de finale Manchester United, ook weer zoiets. Die staan inmiddels op 19 punten achterstand van Chelsea, en wisten gisteren in eigen huis tenauwernood gelijk te spelen tegen de nummer 12 van Spanje. Die tref je op een goed moment dus.
Zou mooi zijn als er nog 1 keer een Europese finale komt in De Kuip voordat we afscheid nemen. Maar de Bobo's zullen wel niet willen vanwege gebrek aan comfortquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenminste in stijl afscheid nemen van De Kuipzoveel finales, zoveel magie (vroeger)
Die hebben we in de Kuip al verslagen dit seizoen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je had liever Man United in de laatste wedstrijd gehad dan Heracles bedoel je.
Is er beloning als je d'r aangeeft?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:04 schreef Iwanius het volgende:
Haar ken ik! Ze werkt bij 1 van de Klootwijk vestigingen!
Vond het juist niet zo leuk dat de finale in de Kuip was.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Vak KK is er nog 1000 euro de man...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen niet meer. Ze willen mensen meer kans geven om op losse kaarten binnen te komen.
Koopje...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vak KK is er nog 1000 euro de man...
Onzin, zoveel punten hebben ze niet verloren na een Europese wedstrijdquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
We weten allemaal dat als Ajax niet zoveel Europese wedstrijden gehad zou hebben dat ze kampioen waren geweest, maar die wedstrijden hadden ze nou eenmaal wel en daar konden ze net niet goed genoeg mee dealen (al scheelde dat zelfs niet veel), en dus is Feyenoord meer dan terecht de kampioen van de eredivisie dit jaar!
één potje was genoegquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Onzin, zoveel punten hebben ze niet verloren na een Europese wedstrijd
Ja, en uiteindelijk hebben wij voor de winterstop evengoed Europese wedstrijden gehad.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Onzin, zoveel punten hebben ze niet verloren na een Europese wedstrijd
Geen zenuwen hier, dat komt pas als ik weer tussen die stresskippen op het vak zit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:44 schreef Dekatria het volgende:
Weekend begonnen, ik stik van de zenuwen. Ben ik even blij dat we daar hoe dan ook na zondag vanaf zijn
Je hebt altijd nog de kans dat de KNVB er een beslissingswedstrijd in de arena tegenaan gooit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:44 schreef Dekatria het volgende:
Weekend begonnen, ik stik van de zenuwen. Ben ik even blij dat we daar hoe dan ook na zondag vanaf zijn
Dat wilde ik net zeggen, wij hebben ook 6 Europese potten gehad, waarvan Man United thuis 2,5 dag voor PSV-uit. En we hebben ook een extra ronde in de beker gespeeld. Slaat nergens op om er maar vanuit te gaan dat je kampioenschap ten koste is gegaan van Europees succes. Dat er meer kans was op de titel zonder EL lijkt me evident, maar je kunt er niet blindelings vanuit gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk hebben wij voor de winterstop evengoed Europese wedstrijden gehad.
Stel je voor dat we ook nog om de Zilveren Bal hadden moeten spelen. Gekkenhuis.
Yep, of dat ze met terugwerkende kracht dit seizoen een 'Europese finale bonus' toevoegen van 2 punten.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog de kans dat de KNVB er een beslissingswedstrijd in de arena tegenaan gooit.
Volgens mij is Chris Blok nog nooit in Cinderella geweest.quote:
Goede woordkunstenaar, maar ik krijg jeuk van dat 020.quote:
Wel in je moeder als ik die tekst zo hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Volgens mij is Chris Blok nog nooit in Cinderella geweest.
De politie vindt die informatie vast interessantquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Haar ken ik! Ze werkt bij 1 van de Klootwijk vestigingen!
Zou hij dat irl ook doen dan? Alle politiekantoren aflopen, deur opengooien, iets onzinnigs roepen en dan weer verder lopen....quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De politie vindt die informatie vast interessant
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou hij dat irl ook doen dan? Alle politiekantoren aflopen, deur opengooien, iets onzinnigs roepen en dan weer verder lopen....
best leuk, maar dan toch weer vanonder die eierschaal met z'n 020 knvb vriendjespolitiekquote:
Ik vier vanavond m'n verjaardag maar ben maar met één ding bezig. Zenuwen in m'n buik dit dat.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou hij dat irl ook doen dan? Alle politiekantoren aflopen, deur opengooien, iets onzinnigs roepen en dan weer verder lopen....
Jarig ja? Congratsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vier vanavond m'n verjaardag maar ben maar met één ding bezig. Zenuwen in m'n buik dit dat.
Feyenoord.
Bedankt, stiekem is het pas woensdag maar ik vier het vanavond vast.quote:
Je bent bang dat je woensdag niet gaat halen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Bedankt, stiekem is het pas woensdag maar ik vier het vanavond vast.
Zou Feyenoord over exact 48 uur inmiddels al gescoord hebben?quote:
Wat Don zegtquote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Bedankt, stiekem is het pas woensdag maar ik vier het vanavond vast.
Als je hoort dat er in vak W iemand met hartproblemen is afgevoerd zondag dan ben ik het waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent bang dat je woensdag niet gaat halen?
drie keerquote:Op vrijdag 12 mei 2017 14:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou Feyenoord over exact 48 uur inmiddels al gescoord hebben?
V36quote:
En JC schaal.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, wij hebben ook 6 Europese potten gehad, waarvan Man United thuis 2,5 dag voor PSV-uit. En we hebben ook een extra ronde in de beker gespeeld. Slaat nergens op om er maar vanuit te gaan dat je kampioenschap ten koste is gegaan van Europees succes. Dat er meer kans was op de titel zonder EL lijkt me evident, maar je kunt er niet blindelings vanuit gaan.
Eem een nachtje doorhalen, hele zaterdag slapen en doorrrrrquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:01 schreef Caland het volgende:
Ik ga het gewoon vanavond al op een zuipen zetten is het zo zondag
Slapen is voor mietjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Eem een nachtje doorhalen, hele zaterdag slapen en doorrrrr
Het zou je dochter maar zijn. Geeft in ieder geval duidelijk geen fuck om Feyenoord, maar alleen om rotzooi trappen.quote:
Wat een rotkop ookquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het zou je dochter maar zijn. Geeft in ieder geval duidelijk geen fuck om Feyenoord, maar alleen om rotzooi trappen.
Het is gewoon een ADO 'supporter'quote:
Charmant kort pittig kapseltje toch?quote:
Ah, ze is moeder geworden nadat ze iets met 7 negers heeft gedaan maak ik er uit op.quote:
Die rechter is wel...namnamquote:
Een keer volblaffen en gtfo. Niets mis mee.quote:
Beetje rare ellebogen manquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind je? Beetje vreemde rondingen her en der
Dat pensje valt wel weg als ze op de rug ligtquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind je? Beetje vreemde rondingen her en der
Niet als ze zwanger is.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat pensje valt wel weg als ze op de rug ligt
Ill make it workquote:
Achja het is weer eens wat anders dan de zoveelste fitgirlquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Maar anyway, kijken of dit nou ook breed wordt uitgemeten in de pers:
Rellen in Rotterdam veroorzaakt door importmongolen uit andere steden, die niks met Feyenoord te maken hadden.
Wij kunnen godverdomme zelf die stad ook wel slopen, daar hebben we geen kuthagenezen voor nodig.
Natuurlijk niet. Dat genereert geen clicks.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Maar anyway, kijken of dit nou ook breed wordt uitgemeten in de pers:
Rellen in Rotterdam veroorzaakt door importmongolen uit andere steden, die niks met Feyenoord te maken hadden.
Wij kunnen godverdomme zelf die stad ook wel slopen, daar hebben we geen kuthagenezen voor nodig.
quote:Peet Rotterdam Je bent een kneus, een zielig persoon en bovenal heb je veel te veel zelfvertrouwen. Je bent lelijk, zielig en je familliefoto lijkt op een reclame van de unicef. Je bent schijnheilig en zoekt aandacht op een manier die me doet denken aan mijn nichtje van 6. Behalve dan dat zij wel de bord leeg eet. Sluit je account af, en ga wat brood eten
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100013511505251&fref=ts
maar ze is voor den haag
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is gewoon een ADO 'supporter'
https://www.facebook.com/profile.php?id=100013511505251&fref=nf
Ja, voor bescherming waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:47 schreef Perrin het volgende:
Zou ze zich al hebben gemeld bij de politie?
Ja, dat zag je ook al aan dat insta ding van Caland met die groengele dingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100013511505251&fref=ts
maar ze is voor den haag
Sowieso is het blijkbaar hip om jezelf te filmen terwijl je een steen gooit als ik op die foto's moet afgaan. Vandalisme in 2017quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Zouden lieden met een neiging tot het onheus bejegenen van politiemensen middels het werpen van stenen en fysiek aanranden van politiebusjes hier nu van leren? Jullie worden gefilmd beste mensen, besef dat nu eens.
"We zijn wezen rellen joh, dat was echt zóóó leuk. Echt next-level hoor, had vanmorgen nog steeds kramp in m'n onderarmquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:50 schreef Divje het volgende:
Zou zij zo'n steen ook onderhands gooien? Zo van 'uh! hihihihihi'
[ afbeelding ]
zal s even zoekenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan er niks over terug vinden, werd gepost op haar facebook
Jammerquote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Ja, fake. Ik kan er niets over vinden.
en rijksoverheid heeft een ander plaatje.
Best vreemd, want ik kan me herinneren dat ze aan zulke tweets deden, maar die pagina kan ik niet vinden..quote:
Is op instagram lees ik net.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Best vreemd, want ik kan me herinneren dat ze aan zulke tweets deden, maar die pagina kan ik niet vinden..
Huh waar zijn de PSV'ers dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:45 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)er-van-het-jaar.html
Voor wat het waard is
Hoe ken jij mijn moeder?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel in je moeder als ik die tekst zo hoor.
Gewoon een wedstrijd zoals alle anderen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Van Bronckhorst is het alles of niks zondag. Spannende teksten heeft die man toch altijd.
34 finales, dit, datquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:43 schreef Oldground het volgende:
[..]
Gewoon een wedstrijd zoals alle anderen.
Was het dat maar. Dan was ik overtuigd geweest van een 3-0 overwinning.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:43 schreef Oldground het volgende:
[..]
Gewoon een wedstrijd zoals alle anderen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:52 schreef Elan het volgende:
Hopelijk lukt het zondag gewoon anders verdwijnen ook enkele prima users definitief van FOK!
Omdat ze dan dood zijn?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:52 schreef Elan het volgende:
Hopelijk lukt het zondag gewoon anders verdwijnen ook enkele prima users definitief van FOK!
Laten we hopen dat Heracles wel gewoon z'n niveau haalt...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was het dat maar. Dan was ik overtuigd geweest van een 3-0 overwinning.
Nu met die druk en kampioensstress ben ik daar nog niet zo zeker van.
Al kan de heksenketel er gelukkig wel voor zorgen dat ook de Heracles-spelers geïntimideerd raken en daardoor hun niveau niet halen.
Ze doen het toch wel vrij behoorlijk de laatste tijd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Heracles wel gewoon z'n niveau haalt...
Jawel, maar zal je net zien dat er weer paar ontzettend boven zich zelf uitstijgen zondag.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze doen het toch wel vrij behoorlijk de laatste tijd.
Hooguit Armenteros misschien.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jawel, maar zal je net zien dat er weer paar ontzettend boven zich zelf uitstijgen zondag.
Snel scoren, dat voorkomt oplopende stress.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hooguit Armenteros misschien.
Tenzij Feyenoord weer stijf staat van de stress en daardoor weer ontzettend slordig wordt in de passing, teveel gaat nadenken en overal een stap te laat komt.
Inderdaad, zou ook prettig zijn voor mijn hart en zenuwen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Snel scoren, dat voorkomt oplopende stress.
Als het wel lukt verdwijnen sommige fokkers ook van den FOKS!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:52 schreef Elan het volgende:
Dat doet Heracles dus nooitquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, zou ook prettig zijn voor mijn hart en zenuwen.
Maar Heracles gaat waarschijnlijk (proberen) een muur op te trekken.
Maar goed, we zullen zien hoe Feyenoord voor de dag gaat komen.
Normaal gesproken speelt Feyenoord ook zo'n muur van Heracles helemaal kapot, en zelfs met de spanning erop zouden ze toch wel een behoorlijk aantal kansen moeten kunnen creëren. Genoeg voor een doelpunt of 2.
Zou je zeggen.
Tuurlijk gaan ze wel op de counter spelen, en 0-0 vinden ze dikke prima.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat doet Heracles dus nooitLekker wat roepen genot
Op de counter spelen of een muur optrekken is nogal een verschil. En ja 0-0 is prima, maar als ze daarop konden spelen speelden ze niet in de eredivisie, maar bij Juventus of Atletico. De zwaksten bij Feyenoord staan achterin dus het is debiel om niet te gaan aanvallen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan ze wel op de counter spelen, en 0-0 vinden ze dikke prima.
Maar wat mij betreft mogen ze lekker proberen te voetballen en ruimte weggeven hoor.
quote:De 3-0 nederlaag tegen Excelsior kwam keihard aan voor Feyenoord-middenvelder Karim El Ahmadi, maar het vertrouwen is terug voor zondag. "Ik heb twee nachten slecht geslapen, daarna was het klaar. Nu richten we ons op Heracles", vertelde El Ahmadi tegen Voetbal International.
Ter ontspanning ging de selectie een dagje varen. "We doen wel vaker iets met elkaar, maar dit keer was het goed om even de zinnen te verzetten." Feyenoord heeft geen kampioensstress, stelt de middenvelder. "We verloren bij Excelsior omdat we in mijn beleving misschien wel te ontspannen waren. Iedereen kon zien dat we daar anders deden dan we normaal doen."
"Zondag tegen Heracles zal daarvan geen sprake zijn. We moeten gewoon onszelf zijn zoals we dat het hele jaar al zijn in De Kuip. De statistieken in thuiswedstrijden spreken voor zich. Voor aanvang van dit seizoen zou iedereen toch getekend hebben voor deze stand op de ranglijst vlak voor de laatste wedstrijd? Laten we het zondag afmaken."
Het wordt voor El Ahmadi, als het lukt, zijn eerste echte titel. "Ik ben ooit als jeugdspeler een keer kampioen geweest bij UDI Enschede. Daarna nooit meer. Zo'n titel wordt dus speciaal, voor mezelf, maar ook voor de club die er zo lang op heeft moeten wachten."
Hoe snel en wendbaar is jullie voorhoede eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op de counter spelen of een muur optrekken is nogal een verschil. En ja 0-0 is prima, maar als ze daarop konden spelen speelden ze niet in de eredivisie, maar bij Juventus of Atletico. De zwaksten bij Feyenoord staan achterin dus het is debiel om niet te gaan aanvallen.
Alle 3 snel en wendbaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe snel en wendbaar is jullie voorhoede eigenlijk?
Dat vind ik dan toch erg knap. Het gaat welgeteld 1 zinnetje over drukquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Om de één of andere reden groeit mijn vertrouwen nu niet bepaald na het verhaal van El Ahmadi.
Ik krijg de indruk dat er binnen de selectie dus wel degelijk problemen spelen met het omgaan met de druk en dat ze hier heel nadrukkelijk mee bezig zijn (geweest).
Ik weet niet of dat de juiste manier is om daarmee om te gaan.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Om de één of andere reden groeit mijn vertrouwen nu niet bepaald na het verhaal van El Ahmadi.
Ik krijg de indruk dat er binnen de selectie dus wel degelijk problemen spelen met het omgaan met de druk en dat ze hier heel nadrukkelijk mee bezig zijn (geweest).
Ik weet niet of dat de juiste manier is om daarmee om te gaan.
Ja, misschien lees ik dingen die er niet staan ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch erg knap. Het gaat welgeteld 1 zinnetje over druk.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, misschien lees ik dingen die er niet staan ook.
Maar tussen de regels door lees ik toch wel dat er druk meespeelt (al is dat op zich ook wel logisch).
Maar ik ben momenteel ziekelijk labiel joh.
Ik ben blij als het zondag 16.30u is.
Komt goed joh.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, misschien lees ik dingen die er niet staan ook.
Maar tussen de regels door lees ik toch wel dat er druk meespeelt (al is dat op zich ook wel logisch).
Maar ik ben momenteel ziekelijk labiel joh.
Ik ben blij als het zondag 16.30u is.
ik voor 2 maanden heb ik al eerder gezegd...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het wel lukt verdwijnen sommige fokkers ook van den FOKS!
Welke fokkers verdwijnen definitief dan als het niet lukt?
Als het niet lukt niet definitief, maar ik gok dat ik dan de komende weken er even geen zin meer in heb.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het wel lukt verdwijnen sommige fokkers ook van den FOKS!
Welke fokkers verdwijnen definitief dan als het niet lukt?
Hoe dan ook een leuke Moederdag zondagquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:07 schreef DonRaja het volgende:
Als we het wel worden, ben ik er waarschijnlijk maandag niet. En als we het niet worden, ben ik er maandag waarschijnlijk ook niet.
Waarom zou je in godsnaam onlogisch niet op 10 zetten. Wat een idioot die Gouka.quote:Gouka: "Ik denk dat Kuyt op tien speelt. Niet onlogisch, in zo'n beladen wedstrijd."
Onlogisch is vooral belangrijk in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam onlogisch niet op 10 zetten. Wat een idioot die Gouka.
Sinds wanneer is Armenteros snel en wendbaar? Bij ons was ie traag en had ie een flinke draaicirkel.quote:
Vanwege goede zorgen voor spelersmoeders?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onlogisch is vooral belangrijk in de kleedkamer.
dat vrieg ik me ook al af heel de week....quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Armenteros snel en wendbaar? Bij ons was ie traag en had ie een flinke draaicirkel.
Jajaja. Is fake.quote:
Dit weiger ik te kijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:50 schreef Scrummie het volgende:
Even aan wat zelfmutilatie gedaan, samenvatting Excelsior - Feyenoord.. die kansen van El Ahmadi, Vilhena en Kongolo. Man man man man.
Vanmiddag ook gedaan, werd ook heel erg verdrietig van hoe die 1e 2 tegengoals werden weggegeven. 1e staat iedereen rustig toe tebkijken en bij de 2e staat Botteghin een meter of 30 te ver naar voren. Zulke domme tegengoalsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:50 schreef Scrummie het volgende:
Even aan wat zelfmutilatie gedaan, samenvatting Excelsior - Feyenoord.. die kansen van El Ahmadi, Vilhena en Kongolo. Man man man man.
Feyenoord is best kut in FIFA.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit weiger ik te kijken.
http://www.futhead.com/17/players/60386/jan-arie-van-der-heijden/
Valt tegen.Geen 5* Skills
Mag wel een keer anders ja gvd.quote:
Knapquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
CL gewonnen in eerste seizoen met Feyenoord. Legendary-niveau.
Niet geklikt. Al gepost.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:07 schreef Vasion het volgende:
http://crazyvoetbal.nl/20(...)ist-ajax-op-radio-1/
Uhhh... juist.
Veel sneller en wendbaarder dan die 2 slakken bij jullie centraal achterin.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Armenteros snel en wendbaar? Bij ons was ie traag en had ie een flinke draaicirkel.
Dit weiger ik te kijken, beetje categorie kans van Cisse en Fernandez tegen Kiev.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:50 schreef Scrummie het volgende:
Slory tegen Ajax.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit weiger ik te kijken, beetje categorie kans van Cisse en Fernandez tegen Kiev.
Haha. Leer mij jou kennen. Dinsdag ben je hier gewoon. Desnoods in BNWquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het niet lukt niet definitief, maar ik gok dat ik dan de komende weken er even geen zin meer in heb.
Ja maar dat is ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel sneller en wendbaarder dan die 2 slakken bij jullie centraal achterin.
quote:Royston Drenthe heeft samen met collega-rapper U-Niq, bekend van de Feyenoord-rap Het Legioen met Winne, een kampioensrap gemaakt. Het nummer ‘Champions’ zal uitgebracht worden wanneer de Rotterdamse club, tegen Heracles Almelo, daadwerkelijk kampioen wordt.
“Ja, ik denk dat dat wel vrij logisch is”, zegt de oud-speler van Feyenoord en Real Madrid in gesprek met Voetbal International. “We hadden gehoopt hem afgelopen zondag al uit te brengen, maar dat mocht niet baten. We hebben nog steeds al het vertrouwen in de jongens. Eerst even winnen, dat is het belangrijkste.”
“Hoogstwaarschijnlijk kijk in de wedstrijd tegen Heracles Almelo in de Kuip”, vervolgt hij. “Mocht dat niet doorgaan, ben ik ergens met mijn maten waus in de straten van Rotterdam. Sowieso duik ik in de fontein als ze winnen, maar dat is pas na afloop. Daar moeten we nu niet over praten, eerst winnen.”
De oud-jeugdspeler van de Rotterdamse club hoopt dat het in het centrum van de stad rustig blijft. “Ik kan je vertellen: de mobiele eenheid heeft afgelopen zondag alles geslagen wat bewoog. Of je nou een opa, oma of jonge dame bent… Iedereen kreeg vanuit alle hoeken klappen.”
“Wij Feyenoord-supporters kunnen slecht tegen ons verlies, je weet toch. En dan zeg ik nog supporters, laat staan onze hooligans. Iedereen weet dat het superchaos gaat worden als we geen kampioen worden. Mijn advies: stad leeg en de mensen die niets met voetbal te maken willen hebben of niet voor Feyenoord zijn moeten gewoon thuisblijven.”
Dat is wel een lekker nummertjequote:
Puur door U-Niq. Roya kan er geen kut van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Huilenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Het lijkt wel Ajax tv bij Voetbal Inside
https://www.fr12.nl/nieuw(...)lles-op-een-rij.htmlquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:38 schreef TC03 het volgende:
Wat zijn goede plaatsen om Feyenoord te kijken in R'dam als je nog nergens kaartjes voor hebt o.i.d.?
Ahoyquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:38 schreef TC03 het volgende:
Wat zijn goede plaatsen om Feyenoord te kijken in R'dam als je nog nergens kaartjes voor hebt o.i.d.?
quote:
merciquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:41 schreef Divje het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)lles-op-een-rij.html
Staan wat adresjes bij.
Volgens mij is Van Zanten nog niet uitverkocht.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:38 schreef TC03 het volgende:
Klopt, die extra kaarten zijn nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Volgens mij is Van Zanten nog niet uitverkocht.
Ja godverquote:
Roystonquote:“Hoogstwaarschijnlijk kijk in de wedstrijd tegen Heracles Almelo in de Kuip”, vervolgt hij. “Mocht dat niet doorgaan, ben ik ergens met mijn maten waus in de straten van Rotterdam. Sowieso duik ik in de fontein als ze winnen, maar dat is pas na afloop. Daar moeten we nu niet over praten, eerst winnen.”
De oud-jeugdspeler van de Rotterdamse club hoopt dat het in het centrum van de stad rustig blijft. “Ik kan je vertellen: de mobiele eenheid heeft afgelopen zondag alles geslagen wat bewoog. Of je nou een opa, oma of jonge dame bent… Iedereen kreeg vanuit alle hoeken klappen.”
“Wij Feyenoord-supporters kunnen slecht tegen ons verlies, je weet toch.
En dan zeg ik nog supporters, laat staan onze hooligans. Iedereen weet dat het superchaos gaat worden als we geen kampioen worden. Mijn advies: stad leeg en de mensen die niets met voetbal te maken willen hebben of niet voor Feyenoord zijn moeten gewoon thuisblijven.”
Ja, briljantquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Vergat je te quoten.
Deze gezien ouwe reus?
Alle mogelijke scenario's zijn al door mijn hoofd gegaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:58 schreef Scrummie het volgende:
Al die keren dat hier "het blijft Feyenoord, he" gepost is spoken door mijn hoofd.
Jullie gaan het wel worden. Feyenoord heeft deze week gewoon focus gepakt en beetje afgezonderd van media en fans. Ajax heeft nog gewoon Lyon in de benen en United toch ook al in het hoofd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alle mogelijke scenario's zijn al door mijn hoofd gegaan.
Maar gelukkig spelen we thuis.
Zelfs al spelen we slecht, het thuisvoordeel scheelt zomaar 10 of 20% en helpt ontzettend vaak om de punten desondanks in eigen huis te houden.
Ik zelf schat onze kansen op een kampioenschap op 75%.
Ik weet dat enkele statistici al hebben uitgerekend dat die kansen nog hoger liggen, maar ik ben voorzichtig aangelegd.
Een beetje houvast in spannende tijden.
Oh lol. Heb inmiddels kaartjes via Ticketswap.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Volgens mij is Van Zanten nog niet uitverkocht.
Grootste verschil is dat de druk nu wel enorm veel hoger is dan bij welke andere wedstrijd dan ooit waardoor je het eigenlijk nergens mee kan vergelijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat het een vrij eenvoudige overwinning gaat worden. Een ploeg als Utrecht..ja daar maakte ik me vooraf enige zorgen over. Maar Heracles..defensief zijn die zeer matig. 4-1 is mijn voorspelling
Tja, waar Feyenoord verzuimde om Roda JC uit de eredivisie te knikkeren.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:32 schreef Divje het volgende:
Ik kreeg flashbacks naar een Feyenoord - Roda JC wedstrijd
Dat klopt maar spelen in De Kuip maakt veel extra krachten los. Ik verwacht een sfeertje zoals bij Ajax - Twente in 2011. Twente was toen kansloos in die heksenketel.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grootste verschil is dat de druk nu wel enorm veel hoger is dan bij welke andere wedstrijd dan ooit waardoor je het eigenlijk nergens mee kan vergelijken.
Ik verwacht helemaal niks en heb er eerlijk gezegd geeneens zin in omdat ik er niet van houd zenuwachtig te zijn voor iets waar ik geen controle over heb. Maarja.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt maar spelen in De Kuip maakt veel extra krachten los. Ik verwacht een sfeertje zoals bij Ajax - Twente in 2011. Twente was toen kansloos in die heksenketel.
Ja stond verder niet zoveel op het spel, maar wát een kutwedstrijd was dat. Onder Leon Vlemmingsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:33 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Tja, waar Feyenoord verzuimde om Roda JC uit de eredivisie te knikkeren.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt maar spelen in De Kuip maakt veel extra krachten los. Ik verwacht een sfeertje zoals bij Ajax - Twente in 2011. Twente was toen kansloos in die heksenketel.
Eerlijk gezegd moest ik bij Feyenoord - Roda JC in deze context meteen denken aan de bekerfinale in 2008 (2-0 meen ik).quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:33 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Tja, waar Feyenoord verzuimde om Roda JC uit de eredivisie te knikkeren.
Het zou fijn zijn als Roda weg was.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja stond verder niet zoveel op het spel, maar wát een kutwedstrijd was dat. Onder Leon VlemmingsMan man man. Alsnog, het zweet brak me uit, hartkloppingen hier en daar.
2-3, 10 mei 2009quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moest ik bij Feyenoord - Roda JC in deze context meteen denken aan de bekerfinale in 2008 (2-0 meen ik).
Ninjaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:40 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als Roda weg was.
[..]
2-3, 10 mei 2009
Afgelopen zondag had ik nog iets van..shit het zal toch niet misgaan? Dat is eigenlijk omgeslagen in: we gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraagquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks en heb er eerlijk gezegd geeneens zin in omdat ik er niet van houd zenuwachtig te zijn voor iets waar ik geen controle over heb. Maarja.
Ik hoop het echt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als de kleine het niet merkt is alles goed tochquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik slaap godverdomme de hele week al slecht. Ronduit slecht.
Ongeveer datzelfde gevoel wat je had tijdens Feyenoord - Ajax, 4-2.. Keer 10.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?
Dit wordt een sfeer die zijn weerga niet kent. Kiev thuis, Sevila thuis. Was je daarbij?
Het wordt een factor 10 van dat. Er gaat zondag een stortvloed van emoties loskomen van de tribunes die op het veld terecht komen. Als je het mij vraagt wordt het de op 3 na belangrijkste wedstrijd uit de Feyenoord geschiedenis. Enkel Celtic 70, Estudiantes 70 en Spurs 74 zijn belangrijker geweest. Ik durf te zeggen dat deze wedstrijd belangrijker wordt dan Dortmund 2002. Gezien het feit waar Feyenoord vandaan komt en hoelang het heeft geduurd voordat we weer eens echt meestrijden om een titel maakt deze wedstrijd voor mij een extreem belangrijke wedstrijd zondag.
'Een sfeertje ala Ajax' zegt ie dan
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?
Dit wordt een sfeer die zijn weerga niet kent. Kiev thuis, Sevila thuis. Was je daarbij?
Het wordt een factor 10 van dat. Er gaat zondag een stortvloed van emoties loskomen van de tribunes die op het veld terecht komen. Als je het mij vraagt wordt het de op 3 na belangrijkste wedstrijd uit de Feyenoord geschiedenis. Enkel Celtic 70, Estudiantes 70 en Spurs 74 zijn belangrijker geweest. Ik durf te zeggen dat deze wedstrijd belangrijker wordt dan Dortmund 2002. Gezien het feit waar Feyenoord vandaan komt en hoelang het heeft geduurd voordat we weer eens echt meestrijden om een titel maakt deze wedstrijd voor mij een extreem belangrijke wedstrijd zondag.
Druk was er ook in veel andere thuiswedstrijden die gewonnen MOESTEN worden en sinds Ajax thuis ging dat eigenlijk steeds zonder veel problemenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.
Hoop ook dat die goal een beetje snel wil vallen.
Het enige waar ik me zorgen over maak is de enorme druk en Kampioensstress bij de spelers.
Als ze dat onder controle houden dan winnen ze gegarandeerd, zo niet dan wordt het spannend en slinken onze kansen (maar zelfs dan moeten we een nipte overwinning uit het vuur kunnen slepen).
Wel ja, schroef de druk nog wat op joh.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?
Feyenoord - Ajax was NIKS vergeleken met dit. Echt nergens mee te vergelijken de spanning die hier op staat na 17 jaar en de belangen die spelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ongeveer datzelfde gevoel wat je had tijdens Feyenoord - Ajax, 4-2.. Keer 10.
Heb het meer over eventuele euforie en happiness na de wedstrijd. Maar die 10x is zwak uitgedrukt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax was NIKS vergeleken met dit. Echt nergens mee te vergelijken de spanning die hier op staat na 17 jaar en de belangen die spelen.
Maar niet de druk in deze mate.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Druk was er ook in veel andere thuiswedstrijden die gewonnen MOESTEN worden en sinds Ajax thuis ging dat eigenlijk steeds zonder veel problemen
Feyenoord-Ajax 1-0 in de laatste minuut.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax was NIKS vergeleken met dit. Echt nergens mee te vergelijken de spanning die hier op staat na 17 jaar en de belangen die spelen.
Eigenlijk heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?
Als je maar vaak genoeg dit soort dingen zegt dan krijg je stress ja. Volgens John Troost komt alles goed als we in contact komen met de zon en onze innerlijke kracht aanboren ;pquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar niet de druk in deze mate.
Alle voorgaande wedstrijden waren bij puntverlies niet fataal en beslissend. Nu wel.
Dus de druk is onvergelijkbaar. Je kon het volgens mij ook een beetje zien tegen Excelsior.
Onweer hier nu. Dat belooft niet veel goeds.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg dit soort dingen zegt dan krijg je stress ja. Volgens John Troost komt alles goed als we in contact komen met de zon en onze innerlijke kracht aanboren ;p
Jij bent dan ook één grote innerlijke bron van onrust.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onweer hier nu. Dat belooft niet veel goeds.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook één grote innerlijke bron van onrust.
Dat de druk nu op z'n hoogst zal zijn is denk ik gewoon een feit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg dit soort dingen zegt dan krijg je stress ja. Volgens John Troost komt alles goed als we in contact komen met de zon en onze innerlijke kracht aanboren ;p
Jij woont toch in de regio Almelo?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:50 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Feyenoord-Ajax 1-0 in de laatste minuut.
28 oktober 2015
Effe iets serieuzer..het mentale aspect is enigszins ongrijpbaar en tuurlijk is er druk, maar ik begreep toch niet zo goed waarom er afgelopen zondag geen speler was die uitstraalde: godver, die titel is van ons. Viel me toch wel een beetje tegen die collectieve bibberitus.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond je Feyenoord echt choken tegen Exelsior? Of lukte het gewoon niet vanwege het gemoedelijke sfeertje en kunstgras.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Effe iets serieuzer..het mentale aspect is enigszins ongrijpbaar en tuurlijk is er druk, maar ik begreep toch niet zo goed waarom er afgelopen zondag geen speler was die uitstraalde: godver, die titel is van ons. Viel me toch wel een beetje tegen die collectieve bibberitus.
Viel mij ook zwaar tegen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Effe iets serieuzer..het mentale aspect is enigszins ongrijpbaar en tuurlijk is er druk, maar ik begreep toch niet zo goed waarom er afgelopen zondag geen speler was die uitstraalde: godver, die titel is van ons. Viel me toch wel een beetje tegen die collectieve bibberitus.
Kunstgras zal vast een rol gespeeld hebben, maar volgens mij heeft onderschatting en het denken dat ze al kampioen waren er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond je Feyenoord echt choken tegen Exelsior? Of lukte het gewoon niet vanwege het gemoedelijke sfeertje en kunstgras.
Misschien van alles wat maar als je binnen 10 minuten 3 goals tegen krijgt van Excelsior dan sta je niet stevig op je benen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond je Feyenoord echt choken tegen Exelsior? Of lukte het gewoon niet vanwege het gemoedelijke sfeertje en kunstgras.
Viel over de hele wedstrijd gezien wel mee, gewoon paar vieze counters en het stond binnen no time 3-0.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kunstgras zal vast een rol gespeeld hebben, maar volgens mij heeft onderschatting en het denken dat ze al kampioen waren er niets mee te maken.
Anders dek je toch niet op 5 meter? Of durf je wel door te dekken?
Uit gaat dat verhaal dit seizoen zeker op.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien van alles wat maar als je binnen 10 minuten 3 goals tegen krijgt van Excelsior dan sta je niet stevig op je benen.
Moet opeens aan Pi-air denken.. die was op zijn best als de druk het hoogst was. Zo'n speler heb je nodig..daar trekt de rest zich aan op. Dat soort persoonlijkheden heeft Feyenoord niet echt. Kuyt misschien een beetje
Precies dit.. Daarom heb ik ook vertrouwen in een goede afloop.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:20 schreef Elan het volgende:
Kan me dit seizoeneigenlijk geen thuiswedstrijd herinneren waarbij we door de ondergrens zakten. Hooguit individueel, een Nelom of Kramer ofzo maar qua basis eigenlijk allemaal dik voldoende, altijd.
Alleen tegen Fenerbahçe, maar in de competitie niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:20 schreef Elan het volgende:
Kan me dit seizoeneigenlijk geen thuiswedstrijd herinneren waarbij we door de ondergrens zakten. Hooguit individueel, een Nelom of Kramer ofzo maar qua basis eigenlijk allemaal dik voldoende, altijd.
Al die bewuste assistsquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:27 schreef Divje het volgende:
Kramer tegen Go Ahead
Die man heeft zijn steentje wel bij gedragen hoor.
Er zou echt geen enkele reden kunnen zijn dat Kramer start. Toch. Ja?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:00 schreef Jimbo het volgende:
als kramer spits staat zondag dan ga ik gelijk naar huis. Dat wordt écht nooit wat
Oke ja heb je gelijk in natuurlijk, maar daar zie ik het liever niet op aan komenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 02:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Helemaal afhankelijk van wat Ajax doet
Doe maar niet, ik ben wel een beetje klaar met alle spanning.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 04:00 schreef Azpilicueta het volgende:
Voor je hart is het ondenkbaar, maar aan de andere kant is zo'n emotionele rollercoaster wel geniaal. Laat doelpunt, achterstand of Ajax die eerder op voorsprong komt. Vrees alleen dat het ons allen minimaal 5 levensjaren zou kosten
5 maar?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 04:00 schreef Azpilicueta het volgende:
Voor je hart is het ondenkbaar, maar aan de andere kant is zo'n emotionele rollercoaster wel geniaal. Laat doelpunt, achterstand of Ajax die eerder op voorsprong komt. Vrees alleen dat het ons allen minimaal 5 levensjaren zou kosten
Zoals iets dergelijks als wat ik eerder zei: 95ste minuut 1-1 door Willem II en onze wedstrijd is in 2-2 geëindigd door Armenteros in de 92ste minuut.quote:
Denk dat vele uitvaartondernemingen maandag dan hele goede omzet zullen draaienquote:Op zaterdag 13 mei 2017 04:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoals iets dergelijks als wat ik eerder zei: 95ste minuut 1-1 door Willem II en onze wedstrijd is in 2-2 geëindigd door Armenteros in de 92ste minuut.
20 levensjaren
Kunnen ze beter een massagraf makenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 07:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat vele uitvaartondernemingen maandag dan hele goede omzet zullen draaien
hopelijk vertelt gio zijn spelers dat het vertrouwen 100 procent moet zijn want bij 75 procent wordt het dus nietsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alle mogelijke scenario's zijn al door mijn hoofd gegaan.
Maar gelukkig spelen we thuis.
Zelfs al spelen we slecht, het thuisvoordeel scheelt zomaar 10 of 20% en helpt ontzettend vaak om de punten desondanks in eigen huis te houden.
Ik zelf schat onze kansen op een kampioenschap op 75%.
Ik weet dat enkele statistici al hebben uitgerekend dat die kansen nog hoger liggen, maar ik ben voorzichtig aangelegd.
Een beetje houvast in spannende tijden.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 09:35 schreef Pascalus het volgende:
Hopelijk zie ik jullie na morgen nooit meer.
Dat gebeurt helemaal niet bij Feyenoordquote:Op zaterdag 13 mei 2017 06:21 schreef Beathoven het volgende:
In andere landen zitten ze tot de werkelijke logische ontknoping tot het laatste moment op de nagels te bijten. In Nederland staat men met de toto-uitslagen in de hand al een feestje te geven. Zal ook wel nooit veranderen.
dat gaat niet gebeurenquote:
dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 07:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat vele uitvaartondernemingen maandag dan hele goede omzet zullen draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |