Ik zou het wel een tof shirt vinden, helemaal met die witte broek.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Klopt. Na dat ene nieuwsbericht ook niks meer over gehoord.
Vreemde is dus dat het min of meer een eis is van de gemeente, begreep ook (of ik heb het verkeerd begrepen) dat als het niet lukt Feyenoord dan maar dat geld ergens vandaan moet halen. Maar dan maak je toch precies dezelfde fout als altijd, geld besteden dat je niet hebtquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:28 schreef Luni het volgende:
Maar een gegarandeerd spelersbudget van 28 miljoen, ben benieuwd of ze dat voor elkaar gaan krijgen..
De Kuip wordt niet afgedankt want zal een andere functie gaan krijgen in de toekomst.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:52 schreef dopemin het volgende:
dus als ik het goed begrijp gaan ze nu de kuip afdanken na zo veel jaar?
Die wordt sowieso al elk seizoen duurder. Nog niet eens zo heel lang geleden betaalde ik rond de 200 euro voor X, nu al bijna 300.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben benieuwd, is er dan eindelijk schot in de zaak? Ik vind alles best zolang m'n scc maar niet duurder wordt.
Hoeveel is het spelersbudget van PSV en ajax? Zou een extreme schande zijn als we daar niet minimaal in de buurt bij kwamen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:28 schreef Luni het volgende:
Maar een gegarandeerd spelersbudget van 28 miljoen, ben benieuwd of ze dat voor elkaar gaan krijgen..
rond de 20-25 miljoen, volgens mij 20 en 24 of zoquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:39 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hoeveel is het spelersbudget van PSV en ajax? Zou een extreme schande zijn als we daar niet minimaal in de buurt bij kwamen.
Het gaat erom dat de gemeente wil dat Feyenoord in het jaar voor en het jaar na oplevering minimaal een spelersbudget van 28 miljoen heeft zodat ze daarna (flink) verder kunnen groeien.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:39 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hoeveel is het spelersbudget van PSV en ajax? Zou een extreme schande zijn als we daar niet minimaal in de buurt bij kwamen.
Maar tegen 2020-2021 zal dat dus over de 25 miljoen zijn. Geen gek streven dus dat Feyenoord daar in de buurt van wil komen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:41 schreef dopemin het volgende:
[..]
rond de 20-25 miljoen, volgens mij 20 en 24 of zo
Dat is momenteel geloof ik rond de 25 miljoen (van Ajax althans, PSV daar iets onder als ik goed ben geļnformeerd).quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:39 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het lijkt me een zeer realistische en prima eis dat Feyenoord het beter doet dan in de subtop te spelen, dat horen ze sowieso te doen. Echter dat hangt niet samen met het feit of het spelersbudget nou 24 of 28 miljoen is. Het verschil moet natuurlijk geen 10-15 miljoen worden, maar een goed beleid en een goede visie zijn belangrijker dan die 5 miljoen in spelersbudget.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de gemeente wil dat Feyenoord in het jaar voor en het jaar na oplevering minimaal een spelersbudget van 28 miljoen heeft zodat ze daarna (flink) verder kunnen groeien.
Dat is (volgens berekeningen) het minimale budget dat nodig is om bovenin mee te doen. Met een Feyenoord dat in de subtop speelt faalt het nieuwe stadion waarschijnlijk, vandaar.
De gemeente Rotterdam heeft op dat vlak niet zoveel te eisen, voetbal is geen simpele formule wat dat betreft.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:50 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het lijkt me een zeer realistische en prima eis dat Feyenoord het beter doet dan in de subtop te spelen, dat horen ze sowieso te doen. Echter dat hangt niet samen met het feit of het spelersbudget nou 24 of 28 miljoen is. Het verschil moet natuurlijk geen 10-15 miljoen worden, maar een goed beleid en een goede visie zijn belangrijker dan die 5 miljoen in spelersbudget.
Het is toch niet zo gek dat de gemeente Rotterdam eist dat Feyenoord elk jaar minimaal serieus meedoet om de titel?
Het spelersbudget moet sowieso door blijven groeien met een nieuw stadion. Maar hoewel je dat budget op minimaal 90 % van dat van ajax en PSV moet blijven houden: ik snap niet dat de gemeente zich daar blind op staart: factoren als een professioneel jeugdcomplex (incl. doorstroming) moeten ook meetellen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is momenteel geloof ik rond de 25 miljoen (van Ajax althans, PSV daar iets onder als ik goed ben geļnformeerd).
De bedoeling is dat Feyenoord City in de beginperiode een spelersbudget kan genereren van tenminste 25 miljoen, waarschijnlijk 30 miljoen, maar de gemeenteraad wil dus dat financiėrs gaan zorgen dat dit in de eerste jaren in ieder geval op 28 miljoen komt.
Wel is de verwachting, volgens die doorrekeningen, dat het spelersbudget na de beginjaren verder zal doorgroeien. Die genoemde 25 miljoen (en later werd zelfs 30 miljoen genoemd) zijn dus ondergrenzen, volgens die doorrekeningen althans.
Laat ze de finale maar halen om die daarna te verliezen. Wij zondag ons feest, zij trots met een finale-plek.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:52 schreef Wicky15 het volgende:
Gvd ik gun Ajax best de EL maar hopelijk worden het niet twee feestjes in een week
Het gaat ook slechts om randvoorwaardenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het spelersbudget moet sowieso door blijven groeien met een nieuw stadion. Maar hoewel je dat budget op minimaal 90 % van dat van ajax en PSV moet blijven houden: ik snap niet dat de gemeente zich daar blind op staart: factoren als een professioneel jeugdcomplex (incl. doorstroming) moeten ook meetellen.
Het zal mij oprecht niet zoveel uitmaken, als wij zondag maar winnen. Kan ik rustig sterven.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Laat ze de finale maar halen om die daarna te verliezen. Wij zondag ons feest, zij trots met een finale-plek.
Zieke talenten hebben hun hoor. Al schijn je dat hier niet te mogen zeggen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:52 schreef Wicky15 het volgende:
Gvd ik gun Ajax best de EL maar hopelijk worden het niet twee feestjes in een week
Ach van mij mogen ze het ook wel winnenquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Laat ze de finale maar halen om die daarna te verliezen. Wij zondag ons feest, zij trots met een finale-plek.
Als investeerder van 135 miljoen euro mag je natuurlijk wel minimaal een goed plan en een goede visie eisen. Sterker nog: als SCC-houder die 200 euro betaald mag je dat zelfs eisen. En natuurlijk heb je nooit een garantie. Maar slap gelul als "onze doelstellig is Europees voetbal halen" daar kunnen Gudde en Van Geel niet mee weg gaan komen...quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De gemeente Rotterdam heeft op dat vlak niet zoveel te eisen, voetbal is geen simpele formule wat dat betreft.
Van mij mag je dat gerust zeggen. Spelen gewoon het beste voetbal van Nederland en ook het beste elftal naar mijn mening. En zeker ook goede talenten jaquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zieke talenten hebben hun hoor. Al schijn je dat hier niet te mogen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |