Best vreemd, want ik kan me herinneren dat ze aan zulke tweets deden, maar die pagina kan ik niet vinden..quote:
Is op instagram lees ik net.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Best vreemd, want ik kan me herinneren dat ze aan zulke tweets deden, maar die pagina kan ik niet vinden..
Huh waar zijn de PSV'ers dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:45 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)er-van-het-jaar.html
Voor wat het waard is
Hoe ken jij mijn moeder?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel in je moeder als ik die tekst zo hoor.
Gewoon een wedstrijd zoals alle anderen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Van Bronckhorst is het alles of niks zondag. Spannende teksten heeft die man toch altijd.
34 finales, dit, datquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:43 schreef Oldground het volgende:
[..]
Gewoon een wedstrijd zoals alle anderen.
Was het dat maar. Dan was ik overtuigd geweest van een 3-0 overwinning.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:43 schreef Oldground het volgende:
[..]
Gewoon een wedstrijd zoals alle anderen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:52 schreef Elan het volgende:
Hopelijk lukt het zondag gewoon anders verdwijnen ook enkele prima users definitief van FOK!
Omdat ze dan dood zijn?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:52 schreef Elan het volgende:
Hopelijk lukt het zondag gewoon anders verdwijnen ook enkele prima users definitief van FOK!
Laten we hopen dat Heracles wel gewoon z'n niveau haalt...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was het dat maar. Dan was ik overtuigd geweest van een 3-0 overwinning.
Nu met die druk en kampioensstress ben ik daar nog niet zo zeker van.
Al kan de heksenketel er gelukkig wel voor zorgen dat ook de Heracles-spelers geïntimideerd raken en daardoor hun niveau niet halen.
Ze doen het toch wel vrij behoorlijk de laatste tijd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Heracles wel gewoon z'n niveau haalt...
Jawel, maar zal je net zien dat er weer paar ontzettend boven zich zelf uitstijgen zondag.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze doen het toch wel vrij behoorlijk de laatste tijd.
Hooguit Armenteros misschien.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jawel, maar zal je net zien dat er weer paar ontzettend boven zich zelf uitstijgen zondag.
Snel scoren, dat voorkomt oplopende stress.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hooguit Armenteros misschien.
Tenzij Feyenoord weer stijf staat van de stress en daardoor weer ontzettend slordig wordt in de passing, teveel gaat nadenken en overal een stap te laat komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |