precies jaquote:Op donderdag 11 mei 2017 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij oprecht niet zoveel uitmaken, als wij zondag maar winnen. Kan ik rustig sterven.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij oprecht niet zoveel uitmaken, als wij zondag maar winnen. Kan ik rustig sterven.
Als ik de cijfers goed interpreteer schrijft het stadion zelfs een kleine + als er structureel geen Europees voetbal wordt gehaald en bij toeschouwers-aantallen van 45.000.quote:Op donderdag 11 mei 2017 23:43 schreef Caland het volgende:
Dat is (volgens berekeningen) het minimale budget dat nodig is om bovenin mee te doen. Met een Feyenoord dat in de subtop speelt faalt het nieuwe stadion waarschijnlijk, vandaar.
Dat interesseert met oprecht niet zoveel. Niet dat ik ze graag zie winnen. Maar doen ze dat wel gaan alle credits naar Amsterdam en zal ik er zondag bij een winst van ons geen biertje minder om drinkenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:01 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
Uiteraard gaat het om Feyenoord![]()
Maar laat seizoen 2016/2017 nou maar gaan om de titel van Feyenoord en niet om het jaar dat ajax een Europese prijs pakte.
Strucutreel Europees voetbal halen moet niet eens een doelstelling zijn maar een vanzelfsprekendheid natuurlijk. Structureel meedoen om het kampioenschap is een minimale doelstelling. Je kan altijd een keer 3e worden (zie PSV) maar gemiddeld gezien dient Feyenoord nummer 1 of 2 te worden. Kappen met die excuses..quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik de cijfers goed interpreteer schrijft het stadion zelfs een kleine + als er structureel geen Europees voetbal wordt gehaald en bij toeschouwers-aantallen van 45.000.
Als je structureel geen Europees voetbal speelt dan zou dat inhouden dat je in de subtop speelt lijkt mij,
Ik weet niet wat voor spijkers op laag water jij aan het zoeken bent, maar excuses aan het zoeken ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:11 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Strucutreel Europees voetbal halen moet niet eens een doelstelling zijn maar een vanzelfsprekendheid natuurlijk. Structureel meedoen om het kampioenschap is een minimale doelstelling. Je kan altijd een keer 3e worden (zie PSV) maar gemiddeld gezien dient Feyenoord nummer 1 of 2 te worden. Kappen met die excuses..
Sowieso niet, zondag in de Kuip zit ik sowieso met tranen in m'n ogen voor onze titelquote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat interesseert met oprecht niet zoveel. Niet dat ik ze graag zie winnen. Maar doen ze dat wel gaan alle credits naar Amsterdam en zal ik er zondag bij een winst van ons geen biertje minder om drinken
Echt he? Dit is echt zo'n fucking lange en slopende week..quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:12 schreef Wicky15 het volgende:
Zondag komt wel steeds dichterbij en ik kan het niet meer aan
Ah joh, bijna weekend.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Echt he? Dit is echt zo'n fucking lange en slopende week..
Doelde niet direct op jouquote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[quote[
Ik weet niet wat voor spijkers op laag water jij aan het zoeken bent, maar excuses aan het zoeken ben ik niet hoor
Dat is zeker gevaarlijk. Echter die structureel tegenvallende resultaten zouden in mijn ogen zelfs in onze Kuip al niet eens acceptabel mogen zijn. Misschien denk ik een beetje teveel in alles of niets, maar we moeten vooruit. Het aankoopbeleid, de professionalisering van de jeugdopleiding en alles daar omheen: de topsportcultuur (sorry, cliché) moeten structureel op een dusdanidg niveau dat zelfs ietwat tegenvallende inkomsten van een nieuw stadion niet fataal moeten zijn.quote:Ik bestrijd alleen het veel gehoorde argument dat Feyenoord City veel te optimistisch begroot zou zijn. Sterker nog; zelfs bij structureel zeer tegenvallende resultaten zou Feyenoord City dus niet de ondergang betekenen voor Feyenoord, maar nog altijd een kleine vooruitgang betekenen ten opzichte van de huidige situatie. Financieel gezien.
Over 64 uur weten we of we kampioen zijn of niet.quote:
Ga ervan uit van wel. Kan gewoon niet dat onze helden ons nu nog in de steek zouden laten...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over 64 uur weten we of we kampioen zijn of niet.
Nee joh, het maakt het kampioenschap juist mooier als we boven de godsgruwelijk goede godenzonen eindigenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar een EL-winst van ajax zou ons kampioenschap in mijn ogen nét een beetje teveel degraderen naar een soort KNVB-beker![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar een EL-winst van ajax zou ons kampioenschap in mijn ogen nét een beetje teveel degraderen naar een soort KNVB-beker
klopt,plus het verlies tegen excelsior en de rellen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 00:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh, het maakt het kampioenschap juist mooier als we boven de godsgruwelijk goede godenzonen eindigen
Het verlies tegen Excelsior en de rellen maakt het kampioenschap mooier?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klopt,plus het verlies tegen excelsior en de rellen.
Maar toen ik dat zei werd ik hier aangevallen .
minder mooi ,zeker wanneer ajax straks ook de EL wintquote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het verlies tegen Excelsior en de rellen maakt het kampioenschap mooier?
Dan had je de verkeerde gequote denk ikquote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
minder mooi ,zeker wanneer ajax straks ook de EL wint
Daar zit nog 1,5 week tussen dus dan is al het gefeest bij Feyenoord sowieso al wel over.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 01:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
minder mooi ,zeker wanneer ajax straks ook de EL wint
Excelsior was ook zo'n 'dus?'.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:49 schreef Iwanius het volgende:
Zo... wat een avond. Net thuis gekomen na eerder op de avond na de wedstrijd een flesje te hebben opengetrokken i.c.m. allerlei andere drank en geproost met aanhang. Man,man,man billen knijpen maar de EL finale is een feit!
Wat ik wel grappig vond is dat bijna alle cafés in Rotterdam-Centrum die tv schermen hadden, bomvol zaten met Rotterdammers die allemaal Lyon-Ajax volgden. Ik dacht dat men altijd tegen Ajax was en dus geen interesse had in diens wedstrijden. Maar goed, heeft natuurlijk een andere reden (= hopen dat Ajax verliest) maar toch.Typisch. Nou..op naar zondag en Willem II.
Btw..begrijp nog steeds niet dat jullie Feyenoorders je nerveus maken voor komende zondag.
Je speelt thuis,je hebt een tegenstander die nou niet eentje is waar je echt bang van moet worden,oké,het is een wat sneaky ploeg maar daar kun jij je op instellen, en je hebt een hondstrouw publiek die je door dik en dun steunt. En....in de Kuip is tot nu toe niet verloren.
Dus wat is het probleem dat "het evt fout kan gaan?"All odds zijn in jullie voordeel. Dus?
Er is nog helemaal geen feest bij 020 en Rotterdamquote:Op vrijdag 12 mei 2017 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zit nog 1,5 week tussen dus dan is al het gefeest bij Feyenoord sowieso al wel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |