Heb het meer over eventuele euforie en happiness na de wedstrijd. Maar die 10x is zwak uitgedrukt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax was NIKS vergeleken met dit. Echt nergens mee te vergelijken de spanning die hier op staat na 17 jaar en de belangen die spelen.
Maar niet de druk in deze mate.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Druk was er ook in veel andere thuiswedstrijden die gewonnen MOESTEN worden en sinds Ajax thuis ging dat eigenlijk steeds zonder veel problemen
Feyenoord-Ajax 1-0 in de laatste minuut.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax was NIKS vergeleken met dit. Echt nergens mee te vergelijken de spanning die hier op staat na 17 jaar en de belangen die spelen.
Eigenlijk heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?
Dit wordt een sfeer die zijn weerga niet kent. Kiev thuis, Sevila thuis. Was je daarbij?
Het wordt een factor 10 van dat. Er gaat zondag een stortvloed van emoties loskomen van de tribunes die op het veld terecht komen. Als je het mij vraagt wordt het de op 3 na belangrijkste wedstrijd uit de Feyenoord geschiedenis. Enkel Celtic 70, Estudiantes 70 en Spurs 74 zijn belangrijker geweest. Ik durf te zeggen dat deze wedstrijd belangrijker wordt dan Dortmund 2002. Gezien het feit waar Feyenoord vandaan komt en hoelang het heeft geduurd voordat we weer eens echt meestrijden om een titel maakt deze wedstrijd voor mij een extreem belangrijke wedstrijd zondag.
Ik slaap godverdomme de hele week al slecht. Ronduit slecht.
'Een sfeertje ala Ajax' zegt ie dan
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je niet goed of zo?
Dit wordt een sfeer die zijn weerga niet kent. Kiev thuis, Sevila thuis. Was je daarbij?
Het wordt een factor 10 van dat. Er gaat zondag een stortvloed van emoties loskomen van de tribunes die op het veld terecht komen. Als je het mij vraagt wordt het de op 3 na belangrijkste wedstrijd uit de Feyenoord geschiedenis. Enkel Celtic 70, Estudiantes 70 en Spurs 74 zijn belangrijker geweest. Ik durf te zeggen dat deze wedstrijd belangrijker wordt dan Dortmund 2002. Gezien het feit waar Feyenoord vandaan komt en hoelang het heeft geduurd voordat we weer eens echt meestrijden om een titel maakt deze wedstrijd voor mij een extreem belangrijke wedstrijd zondag.
Ik slaap godverdomme de hele week al slecht. Ronduit slecht.
'Een sfeertje ala Ajax' zegt ie dan
Als je maar vaak genoeg dit soort dingen zegt dan krijg je stress ja. Volgens John Troost komt alles goed als we in contact komen met de zon en onze innerlijke kracht aanboren ;pquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar niet de druk in deze mate.
Alle voorgaande wedstrijden waren bij puntverlies niet fataal en beslissend. Nu wel.
Dus de druk is onvergelijkbaar. Je kon het volgens mij ook een beetje zien tegen Excelsior.
Onweer hier nu. Dat belooft niet veel goeds.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg dit soort dingen zegt dan krijg je stress ja. Volgens John Troost komt alles goed als we in contact komen met de zon en onze innerlijke kracht aanboren ;p
Jij bent dan ook één grote innerlijke bron van onrust.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onweer hier nu. Dat belooft niet veel goeds.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook één grote innerlijke bron van onrust.
Dat de druk nu op z'n hoogst zal zijn is denk ik gewoon een feit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg dit soort dingen zegt dan krijg je stress ja. Volgens John Troost komt alles goed als we in contact komen met de zon en onze innerlijke kracht aanboren ;p
Jij woont toch in de regio Almelo?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:50 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Feyenoord-Ajax 1-0 in de laatste minuut.
28 oktober 2015
Effe iets serieuzer..het mentale aspect is enigszins ongrijpbaar en tuurlijk is er druk, maar ik begreep toch niet zo goed waarom er afgelopen zondag geen speler was die uitstraalde: godver, die titel is van ons. Viel me toch wel een beetje tegen die collectieve bibberitus.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond je Feyenoord echt choken tegen Exelsior? Of lukte het gewoon niet vanwege het gemoedelijke sfeertje en kunstgras.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Effe iets serieuzer..het mentale aspect is enigszins ongrijpbaar en tuurlijk is er druk, maar ik begreep toch niet zo goed waarom er afgelopen zondag geen speler was die uitstraalde: godver, die titel is van ons. Viel me toch wel een beetje tegen die collectieve bibberitus.
Viel mij ook zwaar tegen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Effe iets serieuzer..het mentale aspect is enigszins ongrijpbaar en tuurlijk is er druk, maar ik begreep toch niet zo goed waarom er afgelopen zondag geen speler was die uitstraalde: godver, die titel is van ons. Viel me toch wel een beetje tegen die collectieve bibberitus.
Kunstgras zal vast een rol gespeeld hebben, maar volgens mij heeft onderschatting en het denken dat ze al kampioen waren er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond je Feyenoord echt choken tegen Exelsior? Of lukte het gewoon niet vanwege het gemoedelijke sfeertje en kunstgras.
Misschien van alles wat maar als je binnen 10 minuten 3 goals tegen krijgt van Excelsior dan sta je niet stevig op je benen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond je Feyenoord echt choken tegen Exelsior? Of lukte het gewoon niet vanwege het gemoedelijke sfeertje en kunstgras.
Viel over de hele wedstrijd gezien wel mee, gewoon paar vieze counters en het stond binnen no time 3-0.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kunstgras zal vast een rol gespeeld hebben, maar volgens mij heeft onderschatting en het denken dat ze al kampioen waren er niets mee te maken.
Anders dek je toch niet op 5 meter? Of durf je wel door te dekken?
Uit gaat dat verhaal dit seizoen zeker op.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien van alles wat maar als je binnen 10 minuten 3 goals tegen krijgt van Excelsior dan sta je niet stevig op je benen.
Moet opeens aan Pi-air denken.. die was op zijn best als de druk het hoogst was. Zo'n speler heb je nodig..daar trekt de rest zich aan op. Dat soort persoonlijkheden heeft Feyenoord niet echt. Kuyt misschien een beetje
Precies dit.. Daarom heb ik ook vertrouwen in een goede afloop.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:20 schreef Elan het volgende:
Kan me dit seizoeneigenlijk geen thuiswedstrijd herinneren waarbij we door de ondergrens zakten. Hooguit individueel, een Nelom of Kramer ofzo maar qua basis eigenlijk allemaal dik voldoende, altijd.
Alleen tegen Fenerbahçe, maar in de competitie niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:20 schreef Elan het volgende:
Kan me dit seizoeneigenlijk geen thuiswedstrijd herinneren waarbij we door de ondergrens zakten. Hooguit individueel, een Nelom of Kramer ofzo maar qua basis eigenlijk allemaal dik voldoende, altijd.
Al die bewuste assistsquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:27 schreef Divje het volgende:
Kramer tegen Go Ahead
Die man heeft zijn steentje wel bij gedragen hoor.
Er zou echt geen enkele reden kunnen zijn dat Kramer start. Toch. Ja?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:00 schreef Jimbo het volgende:
als kramer spits staat zondag dan ga ik gelijk naar huis. Dat wordt écht nooit wat
Oke ja heb je gelijk in natuurlijk, maar daar zie ik het liever niet op aan komenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 02:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Helemaal afhankelijk van wat Ajax doet
Doe maar niet, ik ben wel een beetje klaar met alle spanning.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 04:00 schreef Azpilicueta het volgende:
Voor je hart is het ondenkbaar, maar aan de andere kant is zo'n emotionele rollercoaster wel geniaal. Laat doelpunt, achterstand of Ajax die eerder op voorsprong komt. Vrees alleen dat het ons allen minimaal 5 levensjaren zou kosten
5 maar?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 04:00 schreef Azpilicueta het volgende:
Voor je hart is het ondenkbaar, maar aan de andere kant is zo'n emotionele rollercoaster wel geniaal. Laat doelpunt, achterstand of Ajax die eerder op voorsprong komt. Vrees alleen dat het ons allen minimaal 5 levensjaren zou kosten
Zoals iets dergelijks als wat ik eerder zei: 95ste minuut 1-1 door Willem II en onze wedstrijd is in 2-2 geëindigd door Armenteros in de 92ste minuut.quote:
Denk dat vele uitvaartondernemingen maandag dan hele goede omzet zullen draaienquote:Op zaterdag 13 mei 2017 04:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoals iets dergelijks als wat ik eerder zei: 95ste minuut 1-1 door Willem II en onze wedstrijd is in 2-2 geëindigd door Armenteros in de 92ste minuut.
20 levensjaren
Kunnen ze beter een massagraf makenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 07:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat vele uitvaartondernemingen maandag dan hele goede omzet zullen draaien
hopelijk vertelt gio zijn spelers dat het vertrouwen 100 procent moet zijn want bij 75 procent wordt het dus nietsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alle mogelijke scenario's zijn al door mijn hoofd gegaan.
Maar gelukkig spelen we thuis.
Zelfs al spelen we slecht, het thuisvoordeel scheelt zomaar 10 of 20% en helpt ontzettend vaak om de punten desondanks in eigen huis te houden.
Ik zelf schat onze kansen op een kampioenschap op 75%.
Ik weet dat enkele statistici al hebben uitgerekend dat die kansen nog hoger liggen, maar ik ben voorzichtig aangelegd.
Een beetje houvast in spannende tijden.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 09:35 schreef Pascalus het volgende:
Hopelijk zie ik jullie na morgen nooit meer.
Dat gebeurt helemaal niet bij Feyenoordquote:Op zaterdag 13 mei 2017 06:21 schreef Beathoven het volgende:
In andere landen zitten ze tot de werkelijke logische ontknoping tot het laatste moment op de nagels te bijten. In Nederland staat men met de toto-uitslagen in de hand al een feestje te geven. Zal ook wel nooit veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |