Het is gewoon een ADO 'supporter'quote:
Charmant kort pittig kapseltje toch?quote:
Ah, ze is moeder geworden nadat ze iets met 7 negers heeft gedaan maak ik er uit op.quote:
Die rechter is wel...namnamquote:
Een keer volblaffen en gtfo. Niets mis mee.quote:
Beetje rare ellebogen manquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind je? Beetje vreemde rondingen her en der
Dat pensje valt wel weg als ze op de rug ligtquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind je? Beetje vreemde rondingen her en der
Niet als ze zwanger is.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat pensje valt wel weg als ze op de rug ligt
Ill make it workquote:
Achja het is weer eens wat anders dan de zoveelste fitgirlquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Maar anyway, kijken of dit nou ook breed wordt uitgemeten in de pers:
Rellen in Rotterdam veroorzaakt door importmongolen uit andere steden, die niks met Feyenoord te maken hadden.
Wij kunnen godverdomme zelf die stad ook wel slopen, daar hebben we geen kuthagenezen voor nodig.
Natuurlijk niet. Dat genereert geen clicks.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Maar anyway, kijken of dit nou ook breed wordt uitgemeten in de pers:
Rellen in Rotterdam veroorzaakt door importmongolen uit andere steden, die niks met Feyenoord te maken hadden.
Wij kunnen godverdomme zelf die stad ook wel slopen, daar hebben we geen kuthagenezen voor nodig.
quote:Peet Rotterdam Je bent een kneus, een zielig persoon en bovenal heb je veel te veel zelfvertrouwen. Je bent lelijk, zielig en je familliefoto lijkt op een reclame van de unicef. Je bent schijnheilig en zoekt aandacht op een manier die me doet denken aan mijn nichtje van 6. Behalve dan dat zij wel de bord leeg eet. Sluit je account af, en ga wat brood eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |