Lays boven Croky verkiezenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet Lays chips.
De ovenbaked variant, want wik wil natuurlijk niet zo'n dikke aidskop als davy
Ik ga zo tosti maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet Lays chips.
De ovenbaked variant, want wik wil natuurlijk niet zo'n dikke aidskop als een niet nader te noemen user uit dit topic.
wik wilquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet Lays chips.
De ovenbaked variant, want wik wil natuurlijk niet zo'n dikke aidskop als een niet nader te noemen user uit dit topic.
Ga maar, ik kijk wel voor je.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik overweeg zo even naar het toilet te gaan, maar ben bang toch iets te missen.
Namens je verzorger wil ik je toch verzoeken gewoon naar het toilet te gaan dit keer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
De mensen om je heen vinden je gewoon een gezellige knuffelbeer. Maar ik geef het beestje gewoon een naam. Goor varken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet Lays chips.
wik wilquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet Lays chips.
Jodenzonen en het grote geldgoden.quote:
Och och. Kijk dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mensen om je heen vinden je gewoon een gezellige knuffelbeer. Maar ik geef het beestje gewoon een naam. Goor varken.
Die vlekken gingen de vorige keer ook uit het bankstel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Namens je verzorger wil ik je toch verzoeken gewoon naar het toilet te gaan dit keer.
FF pissen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
Dan moet je beter richtenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
Wel matige tijd maarjaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, gelukkig pas voor de CL wedstrijd.
Ajax-Gremio. Wereldcup finale 1995. het was 11 uur in de ochtend. Ik al aan het bier. Nog bezopen van de avond ervoor. Bleef maar pissen. Dus een emmer in de kamer gezet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Namens je verzorger wil ik je toch verzoeken gewoon naar het toilet te gaan dit keer.
En?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is daar verledentijd. Ik weet het. Mooi elftal. Kutclub.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Monaco heeft ook geen bizar hoge begroting hoor.
102 toch?quote:
Beste speler van de wereldquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
5 goals tegen Bayern, al 2 goals tegen Atletico
deze telt voor 2quote:
Real wint die CL toch wel weer helaas.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef hafcfan het volgende:
Dat Aleti kan er geen reet van. Zoals al eerder gezegd alleen Juve kan Real stoppen
Ja jammer dat er nauwelijks publiek komt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is daar verledentijd. Ik weet het. Mooi elftal. Kutclub.
Als jij het zegt winnen ze dus nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real wint die CL toch wel weer helaas.
Vanwege een slechte arbitrage jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
5 goals tegen Bayern, al 2 goals tegen Atletico
Ajax 1995.quote:
zit op een 8-win streak dus moest wel terug naar beneden, maar blijf maar winnen.quote:
Daar zal hij vast wakker van liggenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax 1995.
Maar Ronaldo staat nu in mijn top 20 allertijden. Nog niet in de Top-10.
dom varkenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax 1995.
Maar Ronaldo staat nu in mijn top 20 allertijden. Nog niet in de Top-10.
Gooi jezelf weg hater.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Arbitrage had geen invloed wou je zeggen?
Op alle 7 ja?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Arbitrage had geen invloed wou je zeggen?
Hoeveel goals had Ronaldo na 115 wedstrijden in de CL?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 penalty goal tegen PSG, 0 tegen Juve
Ik wilde het er relativerend onder zetten.quote:
Ruudgodquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/gullitr/status/859502713251520514
Je blijft jezelf maar voorstellen.quote:
Lekker Engels ook Ruudquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/gullitr/status/859502713251520514
Dat is een vraag voor Stijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeveel goals had Ronaldo na 115 wedstrijden in de CL?
Een prolongatie zou wel uniek zijn maar voor alles een eerste keer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uniek? Is dat nooit eerder gebeurd?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een prolongatie zou wel uniek zijn maar voor alles een eerste keer.
Jammer dat Real dat moet doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een prolongatie zou wel uniek zijn maar voor alles een eerste keer.
Ik hoop op Juve/Monacoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een verdediger gaan ze nooit de gouden bal geven.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten hem aan Ronaldo of Bonnuci geven. Als die Ronaldo van het scoren weet te houden.
oh oke bedankt floplandquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Als de CL van naam gaat veranderen is het weer een soort van reset, dus geen zorgen boys.
Superleaguequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Als de CL van naam gaat veranderen is het weer een soort van reset, dus geen zorgen boys.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Een verdediger gaan ze nooit de gouden bal geven.
Cruijff zijn grote voorbeeld was Di Stefano en vond Messi beter dan Ronaldo.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
Cristiano Ronaldo (12) surpasses Alfredo Di Stéfano (11) for most goals in the semifinals of the Champions Cup/Champions League #RMAATL #UCL
Zolang jij je eigen post maar snaptquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Samen met die van Badr hariquote:
Er zijn wel een aantal spelers die hem 2 keer na elkaar gepakt hebben.quote:
de aanvaller met de meeste prijzen meestalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
alsof jij normaal bentquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedere normale voetballiefhebber lijkt me.
En Piet is een bakker.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff zijn grote voorbeeld was Di Stefano en vond Messi beter dan Ronaldo.
Behalve in 1978quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
de aanvaller met de meeste prijzen meestal
Marco zat met Kluivert en Blind in de wagen.quote:
Monaco en Juventus zullen meer aan elkaar gewaagd zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Zo gaat het ook met Monaco. Hun en Atleti staan hier puur door de loting
Helemaal vol gespotenquote:
Gooi jezelf weg.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mbappe gaat Juve slopenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Aanbid mij, ik ben Nostradamus.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ronaldo gaat er zo nog twee scoren.
hunquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Een loting die ze zelf hebben afgedwongen door eerste te eindigen in hun poules.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Haha nee. Monaco is achterin niveau Utrechtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Monaco en Juventus zullen meer aan elkaar gewaagd zijn
Lik mijn penerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Aanbid mij, ik ben Nostradamus.
Jawel, in Madridquote:
Ronaldo genotquote:
ja samen met je moederquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zou Ronaldo vanavond naakt voor de spiegel staan en aan z'n eenogige slang staan te sjorren als ie denkt aan die doelpuntjes van hem?
Dat zou ze best willenquote:
Ik heb gekkere dingen gezien dit CL seizoen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd met de finaleplek Real supporters, dik verdiend.
Real scoort altijd..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen gezien dit CL seizoen.
Geen van allen. Juiste antwoord: Ronaldogodquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef NLGooner het volgende:
Hoe komt het dat Atletico de jaren hiervoor sterker leek? Spelers geblesseerd of slecht in vorm ofzo?
Wij hadden dit voorspeld. Finale Real-Juve genot.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Volgend seizoen ga je het meest gekke zien in de CLquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen gezien dit CL seizoen.
Bij die 2-0 spoot ik m'n broekje vol hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://my.mixtape.moe/jqxfhv.mp4
https://my.mixtape.moe/igkesd.mp4
ja bedanktquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Onderschat Excelsior en Heracles niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgend seizoen ga je het meest gekkere zien in de CL
Feyenoord
Ik niet, had toch echt verwacht dat het Madrid zou wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:36 schreef Max23 het volgende:
Maarja, had wel verwacht dat Madrid hier zou gaan winnen
Ik denk niet dat Torino dat geld heeftquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het ook. Mag van mij ook naar Torino
Ga toch weg. Het is niet alsof Ronaldo 3 man uitspeelt en dan de bal over de keeper stift. Hij kan gewoon drie keer uit een volledige vrije positie op doel koppen/schieten. Atletico valt me in defensief opzicht echt enorm tegen en die gehypte Griezman is ook weer eens totaal onzichtbaar. Mag de veters van Ronaldo nog niet eens strikken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Geen van allen. Juiste antwoord: Ronaldogod
Ga toch weg. Het is niet alsof Ronaldo 3 man uitspeelt en dan de bal over de keeper stift. Hij kan gewoon drie keer uit een volledige vrije positie op doel koppen/schieten. Atletico valt me in defensief opzicht echt enorm tegen en die gehypte Griezman is ook weer eens totaal onzichtbaar. Mag de veters van Ronaldo nog niet eens strikken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Goed gezien weer..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij hadden dit voorspeld. Finale Real-Juve genot.
Het hele team van Atletico vind ik minder momenteel... Vind het ook niet verbazingwekkend dat Real dit wintquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga toch weg. Het is niet alsof Ronaldo 3 man uitspeelt en dan de bal over de keeper stift. Hij kan gewoon drie keer uit een volledige vrije positie op doel koppen/schieten. Atletico valt me in defensief opzicht echt enorm tegen en die gehypte Griezman is ook weer eens totaal onzichtbaar. Mag de veters van Ronaldo nog niet eens strikken.
madquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ga toch weg. Het is niet alsof Ronaldo 3 man uitspeelt en dan de bal over de keeper stift. Hij kan gewoon drie keer uit een volledige vrije positie op doel koppen/schieten. Atletico valt me in defensief opzicht echt enorm tegen en die gehypte Griezman is ook weer eens totaal onzichtbaar. Mag de veters van Ronaldo nog niet eens strikken.
Klopt. Monaco en Atleti staan er puur door de loting maar op fok heerst ineens zo'n hype omtrent Monaco. Al had Bayern hier moeten staan. Vindt hun toch het beste elftal ter wereld.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goed gezien weer..
Real heeft gewoon te veel kwaliteit ,zelfde geldt voor Juve morgen.
Madquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die hype is wel gewoon terecht.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Monaco en Atleti staan er puur door de loting maar op fok heerst ineens zo'n hype omtrent Monaco. Al had Bayern hier moeten staan. Vindt hun toch het beste elftal ter wereld.
Kassai motmquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Monaco en Atleti staan er puur door de loting maar op fok heerst ineens zo'n hype omtrent Monaco. Al had Bayern hier moeten staan. Vindt hun toch het beste elftal ter wereld.
Vindt hunquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit geeft mad wel een nieuwe dimensie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Monaco hun aanvalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Monaco hun verdediging:
HAHAHAHAHAAHAHAH
Sterk verweer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit geeft mad wel een nieuwe dimensie.
Monaco is tamelijk overschat ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou toch op. Omdat ze van die bvb kneuzen winnen? en 5 tegen goals door City. Genot
Omdat ze leuk, aanvallend voetbal spelen. En ze gaan kampioen worden in de Ligue 1, scoren gigantisch veel en hebben leuke talenten. Maar we mogen ze niks gunnen omdat ze niet defensief resultaatvoetbal spelen wat jij graag ziet, oké.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou toch op. Omdat ze van die bvb kneuzen winnen? en 5 tegen goals door City. Genot
Ja dat zei ik. Verdraai alles maar weerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze leuk, aanvallend voetbal spelen. En ze gaan kampioen worden in de Ligue 1, scoren gigantisch veel en hebben leuke talenten. Maar we mogen ze niks gunnen omdat ze niet defensief resultaatvoetbal spelen wat jij graag ziet, oké.
Ik snap niet waarom je er niet van zou kunnen genieten en het ze niet mag gunnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat zei ik. Verdraai alles maar weer
Arsenalfapper gespot. LEUK SPEL WILLEN WE ZIEN, PRIJZEN WILLEN WE NIET!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze leuk, aanvallend voetbal spelen. En ze gaan kampioen worden in de Ligue 1, scoren gigantisch veel en hebben leuke talenten. Maar we mogen ze niks gunnen omdat ze niet defensief resultaatvoetbal spelen wat jij graag ziet, oké.
Had je ook met Napoli.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ajaxfapper gespot. LEUK SPEL WILLEN WE ZIEN, PRIJZEN WILLEN WE NIET!
Ik heb niks met Arsenal.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Arsenalfapper gespot. LEUK SPEL WILLEN WE ZIEN, PRIJZEN WILLEN WE NIET!
Ligue 1 is geen prijs?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Muah soms best wel genot hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook niet ouwe pik. Sowieso Engels voetbal
Klopt. Toen zeiden wij ook dat het een matig elftal was wat het ook is achterin. Daarmee heb je gewoon geen kans tegen Real/Juve/Bayern.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had je ook met Napoli.
Kijk alleen al de bank van Real,dat zegt genoeg.
JR wordt liever 2e met leuk spel dan 1e. Genotquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hahahaha. Zeker in de CL draait het gewoon om het GELD en verder helemaal niks. Jij snapt het ouwe reus.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JR word liever 2e met leuk spel dan 1e. Genot
Met goed aanvallend voetbal kan je nog steeds meedoen om de prijzen. Kijk maar naar Ajax dit seizoen, verst gekomen in Europa sinds 20 jaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JR wordt liever 2e met leuk spel dan 1e. Genot
Minder dope gekregen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef NLGooner het volgende:
Maar vind Atletico dit jaar minder dan voorgaande jaren. Ze zijn minder stabiel. Ook in Spaanse competitie. Ben benieuwd waardoor het komt...
Jij fapt vooral op de banksaldo's van voetbalclubs? Raarquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hahahaha. Zeker in de CL draait het gewoon om het GELD en verder helemaal niks. Jij snapt het ouwe reus.
Zonder geld > geen nieuwe spelers > geen opleiding etc etc. Tis nogal belangrijk uhmmquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij fapt vooral op de banksaldo's van voetbalclubs? Raar
In de sport draait het alleen maar om presteren en resultaat. Hoe vergeet iedereen uiteindelijk. De winnaars vergeet je niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hahahaha. Zeker in de CL draait het gewoon om het GELD en verder helemaal niks. Jij snapt het ouwe reus.
Meh, dat jaar met Koeman geloof ik in de CL was wel wat knapper dan deze halve finale.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met goed aanvallend voetbal kan je nog steeds meedoen om de prijzen. Kijk maar naar Ajax dit seizoen, verst gekomen in Europa sinds 20 jaar.
Ik presteer altijd ondermaats volgens de vrouwquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de sport draait het alleen maar om presteren en resultaat. Hoe vergeet iedereen uiteindelijk. De winnaars vergeet je niet.
Wat ook al gewoon bizar lang geleden is natuurlijk, en toen was het voor Eredivisieclubs ook normaler om zover te komen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, dat jaar met Koeman geloof ik in de CL was wel wat knapper dan deze halve finale.
Vandaar dat iedereen het nog heeft over Oranje in '74.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de sport draait het alleen maar om presteren en resultaat. Hoe vergeet iedereen uiteindelijk. De winnaars vergeet je niet.
In Nederland ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen het nog heeft over Oranje in '74.
Dat komt vooral omdat wij de allereerste waren daarmee. Kun je nog 5 teams/clubs opnoemen waar nu nog over gesproken word met mooi voetbal? Ik niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buitenland ook wel. Spanje is er dol op. Maar dat komt omdat wij het in principe ''uitgevonden'' hebben. Buiten Oranje ken ik amper teams met mooi voetbal waar nu nog over gesproken word.quote:
Ook in het buitenland wel. Of sowieso in elk geval over de Oranje teams in al die jaren die mooi voetbal lieten zien. En natuurlijk is winnen belangrijk maar de weg ernaar toe onthouden mensen zeker wel.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Buitenland ook wel. Spanje is er dol op. Maar dat komt omdat wij het in principe ''uitgevonden'' hebben. Buiten Oranje ken ik amper teams met mooi voetbal waar nu nog over gesproken word.
Sowiesoquote:
Daarom , zelfs Atleti was normaal een goede verdediging heeft krijgt er 3 om de de oren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Toen zeiden wij ook dat het een matig elftal was wat het ook is achterin. Daarmee heb je gewoon geen kans tegen Real/Juve/Bayern.
Daar hoor ik echt nooit iemand over buiten NLquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maken we onszelf vooral wijs.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook in het buitenland wel. Of sowieso in elk geval over de Oranje teams in al die jaren die mooi voetbal lieten zien. En natuurlijk is winnen belangrijk maar de weg ernaar toe onthouden mensen zeker wel.
In NL alleen tong80quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar hoor ik echt nooit iemand over buiten NL
Maar het draait gewoon om aanvallend voetbal wat ook gewoon een goede tactiek kan zijn om te winnen, dat vergeten mensen alleen. En het ging er hier om of je het Monaco zou gunnen daarom, en waarom zou dat dan niet mogen. Rare conclusies trekken mensen hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat wij de allereerste waren daarmee. Kun je nog 5 teams/clubs opnoemen waar nu nog over gesproken word met mooi voetbal? Ik niet.
Nee het gaat om het resultaat. Of dat nu aanvallend of betonvoetbal is is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het draait gewoon om aanvallend voetbal wat ook gewoon een goede tactiek kan zijn om te winnen, dat vergeten mensen alleen. En het ging er hier om of je het Monaco zou gunnen daarom, en waarom zou dat dan niet mogen. Rare conclusies trekken mensen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |