Geen van allen. Juiste antwoord: Ronaldogodquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef NLGooner het volgende:
Hoe komt het dat Atletico de jaren hiervoor sterker leek? Spelers geblesseerd of slecht in vorm ofzo?
Wij hadden dit voorspeld. Finale Real-Juve genot.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd met de finaleplek Real supporters, dik verdiend.
Volgend seizoen ga je het meest gekke zien in de CLquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen gezien dit CL seizoen.
Bij die 2-0 spoot ik m'n broekje vol hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://my.mixtape.moe/jqxfhv.mp4
https://my.mixtape.moe/igkesd.mp4
ja bedanktquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd met de finaleplek Real supporters, dik verdiend.
Onderschat Excelsior en Heracles niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgend seizoen ga je het meest gekkere zien in de CL
Feyenoord
Ik niet, had toch echt verwacht dat het Madrid zou wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:36 schreef Max23 het volgende:
Maarja, had wel verwacht dat Madrid hier zou gaan winnen
Ik denk niet dat Torino dat geld heeftquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het ook. Mag van mij ook naar Torino
Ga toch weg. Het is niet alsof Ronaldo 3 man uitspeelt en dan de bal over de keeper stift. Hij kan gewoon drie keer uit een volledige vrije positie op doel koppen/schieten. Atletico valt me in defensief opzicht echt enorm tegen en die gehypte Griezman is ook weer eens totaal onzichtbaar. Mag de veters van Ronaldo nog niet eens strikken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Geen van allen. Juiste antwoord: Ronaldogod
Ga toch weg. Het is niet alsof Ronaldo 3 man uitspeelt en dan de bal over de keeper stift. Hij kan gewoon drie keer uit een volledige vrije positie op doel koppen/schieten. Atletico valt me in defensief opzicht echt enorm tegen en die gehypte Griezman is ook weer eens totaal onzichtbaar. Mag de veters van Ronaldo nog niet eens strikken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Geen van allen. Juiste antwoord: Ronaldogod
Goed gezien weer..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij hadden dit voorspeld. Finale Real-Juve genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |