Een prolongatie zou wel uniek zijn maar voor alles een eerste keer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real wint die CL toch wel weer helaas.
Uniek? Is dat nooit eerder gebeurd?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een prolongatie zou wel uniek zijn maar voor alles een eerste keer.
Jammer dat Real dat moet doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een prolongatie zou wel uniek zijn maar voor alles een eerste keer.
Ik hoop op Juve/Monacoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real wint die CL toch wel weer helaas.
Een verdediger gaan ze nooit de gouden bal geven.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten hem aan Ronaldo of Bonnuci geven. Als die Ronaldo van het scoren weet te houden.
oh oke bedankt floplandquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Als de CL van naam gaat veranderen is het weer een soort van reset, dus geen zorgen boys.
Superleaguequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Als de CL van naam gaat veranderen is het weer een soort van reset, dus geen zorgen boys.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Een verdediger gaan ze nooit de gouden bal geven.
Cruijff zijn grote voorbeeld was Di Stefano en vond Messi beter dan Ronaldo.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
Cristiano Ronaldo (12) surpasses Alfredo Di Stéfano (11) for most goals in the semifinals of the Champions Cup/Champions League #RMAATL #UCL
Zolang jij je eigen post maar snaptquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Samen met die van Badr hariquote:
Er zijn wel een aantal spelers die hem 2 keer na elkaar gepakt hebben.quote:
de aanvaller met de meeste prijzen meestalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
alsof jij normaal bentquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedere normale voetballiefhebber lijkt me.
En Piet is een bakker.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff zijn grote voorbeeld was Di Stefano en vond Messi beter dan Ronaldo.
Behalve in 1978quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
de aanvaller met de meeste prijzen meestal
Marco zat met Kluivert en Blind in de wagen.quote:
Monaco en Juventus zullen meer aan elkaar gewaagd zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Zo gaat het ook met Monaco. Hun en Atleti staan hier puur door de loting
Helemaal vol gespotenquote:
Gooi jezelf weg.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mbappe gaat Juve slopenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Aanbid mij, ik ben Nostradamus.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ronaldo gaat er zo nog twee scoren.
hunquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Een loting die ze zelf hebben afgedwongen door eerste te eindigen in hun poules.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Haha nee. Monaco is achterin niveau Utrechtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Monaco en Juventus zullen meer aan elkaar gewaagd zijn
Lik mijn penerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Aanbid mij, ik ben Nostradamus.
Jawel, in Madridquote:
Ronaldo genotquote:
ja samen met je moederquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zou Ronaldo vanavond naakt voor de spiegel staan en aan z'n eenogige slang staan te sjorren als ie denkt aan die doelpuntjes van hem?
Dat zou ze best willenquote:
Ik heb gekkere dingen gezien dit CL seizoen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd met de finaleplek Real supporters, dik verdiend.
Real scoort altijd..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen gezien dit CL seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |