Met goed aanvallend voetbal kan je nog steeds meedoen om de prijzen. Kijk maar naar Ajax dit seizoen, verst gekomen in Europa sinds 20 jaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JR wordt liever 2e met leuk spel dan 1e. Genot
Minder dope gekregen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef NLGooner het volgende:
Maar vind Atletico dit jaar minder dan voorgaande jaren. Ze zijn minder stabiel. Ook in Spaanse competitie. Ben benieuwd waardoor het komt...
Jij fapt vooral op de banksaldo's van voetbalclubs? Raarquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hahahaha. Zeker in de CL draait het gewoon om het GELD en verder helemaal niks. Jij snapt het ouwe reus.
Zonder geld > geen nieuwe spelers > geen opleiding etc etc. Tis nogal belangrijk uhmmquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij fapt vooral op de banksaldo's van voetbalclubs? Raar
In de sport draait het alleen maar om presteren en resultaat. Hoe vergeet iedereen uiteindelijk. De winnaars vergeet je niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hahahaha. Zeker in de CL draait het gewoon om het GELD en verder helemaal niks. Jij snapt het ouwe reus.
Meh, dat jaar met Koeman geloof ik in de CL was wel wat knapper dan deze halve finale.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met goed aanvallend voetbal kan je nog steeds meedoen om de prijzen. Kijk maar naar Ajax dit seizoen, verst gekomen in Europa sinds 20 jaar.
Ik presteer altijd ondermaats volgens de vrouwquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de sport draait het alleen maar om presteren en resultaat. Hoe vergeet iedereen uiteindelijk. De winnaars vergeet je niet.
Wat ook al gewoon bizar lang geleden is natuurlijk, en toen was het voor Eredivisieclubs ook normaler om zover te komen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, dat jaar met Koeman geloof ik in de CL was wel wat knapper dan deze halve finale.
Vandaar dat iedereen het nog heeft over Oranje in '74.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de sport draait het alleen maar om presteren en resultaat. Hoe vergeet iedereen uiteindelijk. De winnaars vergeet je niet.
In Nederland ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen het nog heeft over Oranje in '74.
Dat komt vooral omdat wij de allereerste waren daarmee. Kun je nog 5 teams/clubs opnoemen waar nu nog over gesproken word met mooi voetbal? Ik niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Buitenland ook wel. Spanje is er dol op. Maar dat komt omdat wij het in principe ''uitgevonden'' hebben. Buiten Oranje ken ik amper teams met mooi voetbal waar nu nog over gesproken word.quote:
Ook in het buitenland wel. Of sowieso in elk geval over de Oranje teams in al die jaren die mooi voetbal lieten zien. En natuurlijk is winnen belangrijk maar de weg ernaar toe onthouden mensen zeker wel.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Buitenland ook wel. Spanje is er dol op. Maar dat komt omdat wij het in principe ''uitgevonden'' hebben. Buiten Oranje ken ik amper teams met mooi voetbal waar nu nog over gesproken word.
Sowiesoquote:
Daarom , zelfs Atleti was normaal een goede verdediging heeft krijgt er 3 om de de oren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Toen zeiden wij ook dat het een matig elftal was wat het ook is achterin. Daarmee heb je gewoon geen kans tegen Real/Juve/Bayern.
Daar hoor ik echt nooit iemand over buiten NLquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maken we onszelf vooral wijs.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook in het buitenland wel. Of sowieso in elk geval over de Oranje teams in al die jaren die mooi voetbal lieten zien. En natuurlijk is winnen belangrijk maar de weg ernaar toe onthouden mensen zeker wel.
In NL alleen tong80quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar hoor ik echt nooit iemand over buiten NL
Maar het draait gewoon om aanvallend voetbal wat ook gewoon een goede tactiek kan zijn om te winnen, dat vergeten mensen alleen. En het ging er hier om of je het Monaco zou gunnen daarom, en waarom zou dat dan niet mogen. Rare conclusies trekken mensen hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat wij de allereerste waren daarmee. Kun je nog 5 teams/clubs opnoemen waar nu nog over gesproken word met mooi voetbal? Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |