Monaco is tamelijk overschat ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou toch op. Omdat ze van die bvb kneuzen winnen? en 5 tegen goals door City. Genot
Omdat ze leuk, aanvallend voetbal spelen. En ze gaan kampioen worden in de Ligue 1, scoren gigantisch veel en hebben leuke talenten. Maar we mogen ze niks gunnen omdat ze niet defensief resultaatvoetbal spelen wat jij graag ziet, oké.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou toch op. Omdat ze van die bvb kneuzen winnen? en 5 tegen goals door City. Genot
Ja dat zei ik. Verdraai alles maar weerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze leuk, aanvallend voetbal spelen. En ze gaan kampioen worden in de Ligue 1, scoren gigantisch veel en hebben leuke talenten. Maar we mogen ze niks gunnen omdat ze niet defensief resultaatvoetbal spelen wat jij graag ziet, oké.
Ik snap niet waarom je er niet van zou kunnen genieten en het ze niet mag gunnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat zei ik. Verdraai alles maar weer
Arsenalfapper gespot. LEUK SPEL WILLEN WE ZIEN, PRIJZEN WILLEN WE NIET!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze leuk, aanvallend voetbal spelen. En ze gaan kampioen worden in de Ligue 1, scoren gigantisch veel en hebben leuke talenten. Maar we mogen ze niks gunnen omdat ze niet defensief resultaatvoetbal spelen wat jij graag ziet, oké.
Had je ook met Napoli.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Monaco en Atleti staan er puur door de loting maar op fok heerst ineens zo'n hype omtrent Monaco. Al had Bayern hier moeten staan. Vindt hun toch het beste elftal ter wereld.
Fixedquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ajaxfapper gespot. LEUK SPEL WILLEN WE ZIEN, PRIJZEN WILLEN WE NIET!
Ik heb niks met Arsenal.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Arsenalfapper gespot. LEUK SPEL WILLEN WE ZIEN, PRIJZEN WILLEN WE NIET!
Ligue 1 is geen prijs?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Muah soms best wel genot hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook niet ouwe pik. Sowieso Engels voetbal
Klopt. Toen zeiden wij ook dat het een matig elftal was wat het ook is achterin. Daarmee heb je gewoon geen kans tegen Real/Juve/Bayern.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had je ook met Napoli.
Kijk alleen al de bank van Real,dat zegt genoeg.
JR wordt liever 2e met leuk spel dan 1e. Genotquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hahahaha. Zeker in de CL draait het gewoon om het GELD en verder helemaal niks. Jij snapt het ouwe reus.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JR word liever 2e met leuk spel dan 1e. Genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |