Het hele team van Atletico vind ik minder momenteel... Vind het ook niet verbazingwekkend dat Real dit wintquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Geen van allen. Juiste antwoord: Ronaldogod
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga toch weg. Het is niet alsof Ronaldo 3 man uitspeelt en dan de bal over de keeper stift. Hij kan gewoon drie keer uit een volledige vrije positie op doel koppen/schieten. Atletico valt me in defensief opzicht echt enorm tegen en die gehypte Griezman is ook weer eens totaal onzichtbaar. Mag de veters van Ronaldo nog niet eens strikken.
madquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ga toch weg. Het is niet alsof Ronaldo 3 man uitspeelt en dan de bal over de keeper stift. Hij kan gewoon drie keer uit een volledige vrije positie op doel koppen/schieten. Atletico valt me in defensief opzicht echt enorm tegen en die gehypte Griezman is ook weer eens totaal onzichtbaar. Mag de veters van Ronaldo nog niet eens strikken.
Klopt. Monaco en Atleti staan er puur door de loting maar op fok heerst ineens zo'n hype omtrent Monaco. Al had Bayern hier moeten staan. Vindt hun toch het beste elftal ter wereld.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goed gezien weer..
Real heeft gewoon te veel kwaliteit ,zelfde geldt voor Juve morgen.
Madquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die hype is wel gewoon terecht.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Monaco en Atleti staan er puur door de loting maar op fok heerst ineens zo'n hype omtrent Monaco. Al had Bayern hier moeten staan. Vindt hun toch het beste elftal ter wereld.
Kassai motmquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Monaco en Atleti staan er puur door de loting maar op fok heerst ineens zo'n hype omtrent Monaco. Al had Bayern hier moeten staan. Vindt hun toch het beste elftal ter wereld.
Vindt hunquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit geeft mad wel een nieuwe dimensie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Monaco hun aanvalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Monaco hun verdediging:
HAHAHAHAHAAHAHAH
Sterk verweer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit geeft mad wel een nieuwe dimensie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |