Lays boven Croky verkiezenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet Lays chips.
De ovenbaked variant, want wik wil natuurlijk niet zo'n dikke aidskop als davy
Ik ga zo tosti maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet Lays chips.
De ovenbaked variant, want wik wil natuurlijk niet zo'n dikke aidskop als een niet nader te noemen user uit dit topic.
wik wilquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet Lays chips.
De ovenbaked variant, want wik wil natuurlijk niet zo'n dikke aidskop als een niet nader te noemen user uit dit topic.
Ga maar, ik kijk wel voor je.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik overweeg zo even naar het toilet te gaan, maar ben bang toch iets te missen.
Namens je verzorger wil ik je toch verzoeken gewoon naar het toilet te gaan dit keer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
De mensen om je heen vinden je gewoon een gezellige knuffelbeer. Maar ik geef het beestje gewoon een naam. Goor varken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet Lays chips.
wik wilquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet Lays chips.
Jodenzonen en het grote geldgoden.quote:
Och och. Kijk dan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mensen om je heen vinden je gewoon een gezellige knuffelbeer. Maar ik geef het beestje gewoon een naam. Goor varken.
Die vlekken gingen de vorige keer ook uit het bankstel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Namens je verzorger wil ik je toch verzoeken gewoon naar het toilet te gaan dit keer.
FF pissen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
Dan moet je beter richtenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
Wel matige tijd maarjaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, gelukkig pas voor de CL wedstrijd.
Ajax-Gremio. Wereldcup finale 1995. het was 11 uur in de ochtend. Ik al aan het bier. Nog bezopen van de avond ervoor. Bleef maar pissen. Dus een emmer in de kamer gezet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Namens je verzorger wil ik je toch verzoeken gewoon naar het toilet te gaan dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |