Begin eens met fatsoenlijk ritme in slaap en voedsel te krijgen. Minder drugs in je lijf. Je leeft, zoals je je op FOK! profileert, niet bepaald gezond.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Ze moet ontstekingswaardes in mijn bloed checken, ben al maandenlang verkouden,
als enige groenvoer dat je binnenkrijgt wiet isquote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef 2NutZ het volgende: [..] Jeetje wat is er toch allemaal mis je meot zo vaak naar de dokter?
en als jij het niet bent is het kuroi wel?
![]()
![]()
Sowquote:Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Begin eens met fatsoenlijk ritme in slaap en voedsel te krijgen. Minder drugs in je lijf. Je leeft, zoals je je op FOK! profileert, niet bepaald gezond.
Hoi dokter.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Begin eens met fatsoenlijk ritme in slaap en voedsel te krijgen. Minder drugs in je lijf. Je leeft, zoals je je op FOK! profileert, niet bepaald gezond.
oh snapquote:Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als enige groenvoer dat je binnenkrijgt wiet is
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Ze moet ontstekingswaardes in mijn bloed checken, ben al maandenlang verkouden,
Akkoord, niels.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
En ja, ik ben fout. Want ik schold daar ook met kanker, dus ik geef toe.. dat het misschien wat hyporciet is. Maar wat ik al zei, heb van die fout geleerd, en besides that. Als iemand als Rectum (Die me sinds 2008) loopt te treiteren en te fucken als anonieme knuppel op een forum mij kwaad maakt, heeft hij me ook echt goed kwaad.. En niet zonder reden.
zeg je nu dat ze d'r gezonde verstand moet gebruiken?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
he doggie112quote:
HEY! Hoe durf je zo tegen Ama te spreken zegquote:Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geef dat gelijk op.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mobiel een gesloten topic quoten is best aids
Volgens mij zeg ik niets verkeerds en heb ik alleen het beste met haar voor.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
HEY! Hoe durf je zo tegen Ama te spreken zeg
Oh... Ik hou het ook allemaal niet bij.quote:
Daar heb je gelijk in vriendquote:Op maandag 1 mei 2017 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niets verkeerds en heb ik alleen het beste met haar voor.
Je zegt ook niets verkeerds hoor. Ik kan wel wat hebben, had er anders niet over moeten beginnen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niets verkeerds en heb ik alleen het beste met haar voor.
Haal wegquote:Op maandag 1 mei 2017 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey ontzettend geile dikke vette stoot
Zo sprak Stompzinnig (denk ik?) KLB SC uit tijdens Radio KLB.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh... Ik hou het ook allemaal niet bij.
Vanwaar club suck btw? wat is het? waarom?
Maar vind je dat hij gelijk heeftquote:Op maandag 1 mei 2017 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zegt ook niets verkeerds hoor. Ik kan wel wat hebben, had er anders niet over moeten beginnen.
quote:
Oh nee dat mag zeker maar dan mag er ook op gereageerd worden. Je geeft best veel vrij over je (naar mijn mening ongezonde) levensstijl maar geeft vervolgens ook aan dat je je niet goed voelt.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zegt ook niets verkeerds hoor. Ik kan wel wat hebben, had er anders niet over moeten beginnen.
Dik is ze he.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey ontzettend geile dikke vette stoot
Apart.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo sprak Stompzinnig (denk ik?) KLB SC uit tijdens Radio KLB.
Ik werd ziek niet lang nadat ik net bloed had geprikt. Daardoor kon mijn ijzerspiegel zich niet goed herstellen en bleef mijn weerstand laag. Beetje vicieuze cirkel, want nog nooit eerder problemen mee gehad. En zat bij het meten in principe maar ietsje onder de grens.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk zou TARDIS. dit moeten posten met Superdonald
ok badtripnielsquote:Op maandag 1 mei 2017 15:10 schreef goodtripbob het volgende:
Ik zuig dus goede TeTTen in KLB ipv ovjl.
Kan toch behoorlijk goed koken inmiddelsquote:Op maandag 1 mei 2017 15:10 schreef Oberkullie het volgende:
Een dieet van gehakt en een rode paprika
Van mij wel. Broodmager wil ik ze zien die meiden. Gewoon aan een appel ruiken als maaltijd en dan kotsen.quote:
Gvd.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van mij wel. Broodmager wil ik ze zien die meiden. Gewoon aan een appel ruiken en kotsen.
Ja dan krijg je quotes van 9 uur laterquote:
Nouquote:Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik was even bellen. Je hebt zeker wel een punt hoor Tardis.
Had je mijn tip nog gezien?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Neem contact op en zeg niks!quote:
ik heb niks gezegdquote:Op maandag 1 mei 2017 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem contact op en zeg niks!
Maar nice man
punt pep, sos keta wat? ik wil ook! coke! pepsi!quote:Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Hmm dit is altijd wel het proberen waard.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik werd ziek niet lang nadat ik net bloed had geprikt. Daardoor kon mijn ijzerspiegel zich niet goed herstellen en bleef mijn weerstand laag. Beetje vicieuze cirkel, want nog nooit eerder problemen mee gehad. En zat bij het meten in principe maar ietsje onder de grens.
Toen een maand lang elke dag een eetlepel Roosvice ferro gedronken, heeft goed geholpen. Misschien kan het Ama ook helpen.
Ik merk hetquote:Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dan krijg je quotes van 9 uur later
Goed zo! oldskool!quote:
Dat je daar zeker wel gelijk in hebt, mijn levensstijl is ook niet geweldig.quote:
Nee of de dokter al naar mijn punt had gekeken god jumenas.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je daar zeker wel gelijk in hebt, mijn levensstijl is ook niet geweldig.
Ja, gisteren... had ik vanochtend ook al gemeldquote:
Haal wegquote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee of de dokter al naar mijn punt had gekeken god jumenas.
MEN / Diss hier je voorganger met een rap/gedichtquote:
Toen was ik er zeker nog niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gisteren... had ik vanochtend ook al gemeld
Smerigdikquote:
Neequote:Op maandag 1 mei 2017 15:17 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
MEN / Diss hier je voorganger met een rap/gedicht
diss mij hier en elkaar dan mensnen ipv hier in de sc.
Na of voor ochtendfap met dikke sauce?quote:
Misschien wou je het toen niet lezen? dunnoquote:
Oh zo. Wel met haar over gehad en enige wat ze wil is dat ik meer water drink (drink sowieso te weinig) en meer bewegen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee of de dokter al naar mijn punt had gekeken god jumenas.
Dat gaat je te ver?quote:
Andere tijdzone jongquote:
wat nou nee? ken je niet rappen of dichten je lijkt wel een bitch met een snee ipv een pik dus suck my dick. dan doe ik hier wel hier hoer ik doe nu stoerquote:
NEE HET GING OVER MIJN PENIS AMARANTHA GODSAMMEquote:Op maandag 1 mei 2017 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zo. Wel met haar over gehad en enige wat ze wil is dat ik meer water drink (drink sowieso te weinig) en meer bewegen.
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
Ipv dat je nou zegt dat ze iedere dag een eetlepel mannensap moet nemen, Chai
Mijn nieuwe collega jaquote:
Jezus nu snap ik er echt niks meer van. Maar kom maar.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
NEE HET GING OVER MIJN PENIS AMARANTHA GODSAMME
ik kan je de vegan lifestyle of abundance sterk aanbevelenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je daar zeker wel gelijk in hebt, mijn levensstijl is ook niet geweldig.
Uggs én sloffen? hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn nieuwe collega ja
Incl uggs en sloffen
"TIL JE POTEN OP JOH"
Op deze manier kom je wel aan je extra beweging inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus nu snap ik er echt niks meer van. Maar kom maar.
Ik wil niet vegan lifestyle.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan je de vegan lifestyle of abundance sterk aanbevelen
Tja, Brabant hequote:
zieke spitquote:Op maandag 1 mei 2017 15:19 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
wat nou nee? ken je niet rappen of dichten je lijkt wel een bitch met een snee ipv een pik dus suck my dick. dan doe ik hier wel hier hoer ik doe nu stoer
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:19 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
wat nou nee? ken je niet rappen of dichten je lijkt wel een bitch met een snee ipv een pik dus suck my dick. dan doe ik hier wel hier hoer ik doe nu stoer
Goed, alleen matig internet hier. Vandaag kabels vervangen en nieuwe router installeren.quote:
Sloffen als in: je voeten niet op tillen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Uggs én sloffen? hoe moet ik dat voor me zien?
Lijkt me erg sterk aangezien ik zijn eigen bewoording gebruikquote:Op maandag 1 mei 2017 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je maakt hem onzeker door over goeie cum te praten
quote:
quote:
Ik zie een verbandquote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:
ff wat tights spotten in de gym
[ afbeelding ]
In dat geval: ander universumquote:
Ik wil graag kip eten enz.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:23 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom wil je niet blaken van gezondheid en haast omkomen in grenzeloze sexyness?
Ze wil het haar vriendinnen niet aandoen dat wanneer ze ergens ze zijn ze alle jongens van haar af moet slaan zoals jij de vrouwen van je af moet slaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:23 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom wil je niet blaken van gezondheid en haast omkomen in grenzeloze sexyness?
wabliefquote:
ja maar nu begin jij erover, die toenadering zet hem voor het blokquote:Op maandag 1 mei 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk aangezien ik zijn eigen bewoording gebruik
Echt irritant is dat manquote:Op maandag 1 mei 2017 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze wil het haar vriendinnen niet aandoen dat wanneer ze ergens ze zijn ze alle jongens van haar af moet slaan zoals jij de vrouwen van je af moet slaan.
Kipquote:
Daarom hou ik er maar maximaal drie tegelijk aan het lijntje. Ik blijf niet bezig.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt irritant is dat man
Chicks die je maar blijven appen
Vegans hebben geen maandelijkse samenkomsten hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kip
Zou, als je toch bij een cult wil, nog eerder bij scientology gaan dan.
Wa zedde gij?quote:
Gvd jij bent ook al zo'n huispsycholoogquote:Op maandag 1 mei 2017 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar nu begin jij erover, die toenadering zet hem voor het blok
Waarom doe jij zo passief agressief tegen iedereen?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd jij bent ook al zo'n huispsycholoogWelk jaar zit je nu?
OOK NOGquote:Op maandag 1 mei 2017 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Gvd even klagen hoor.
Mijn provider had vrijdag een storing in het betalingssysteem waardoor ik ineens een mail kreeg dat ik nog moest betalen en dat ik meteen werd afgesloten. Berichtje gestuurd.. kreeg ik vandaag te horen dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen maar nu ben ik nog steeds niet terug aangesloten. Bitches. Hele weekend geen beltegoed gehad,
Kan er wel flink om lachen altijdquote:
haha echt hequote:Op maandag 1 mei 2017 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vegans hebben geen maandelijkse samenkomsten hoor.
uggs zijn toch sloffen¿quote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn nieuwe collega ja
Incl uggs en sloffen
"TIL JE POTEN OP JOH"
Waarom ben jij eigenlijk zo hypocriet?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo passief agressief tegen iedereen?
Laat die jongen met rust.quote:
fietsband ja hahaquote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
oh nutz dacht dat je oprecht was, dat we een band hadden
Alleen dima denk ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
vraag me af wie er op dit forum daadwerkelijk te vertrouwen zijn
ikquote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Beltegoed? Bellen mensen nog anno 2017?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Gvd even klagen hoor.
Mijn provider had vrijdag een storing in het betalingssysteem waardoor ik ineens een mail kreeg dat ik nog moest betalen en dat ik meteen werd afgesloten. Berichtje gestuurd.. kreeg ik vandaag te horen dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen maar nu ben ik nog steeds niet terug aangesloten. Bitches. Hele weekend geen beltegoed gehad,
Lolquote:Op maandag 1 mei 2017 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sloffen als in: je voeten niet op tillen.
Maar je hebt dus ook gebreide hoesjes voor uggs
Ikquote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou ja ik krijg het in de vorm van beltegoed maar het is 1500 mb/belminuten/smsjes,quote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Beltegoed? Bellen mensen nog anno 2017?
quote:
1500mb? Jezusquote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja ik krijg het in de vorm van beltegoed maar het is 1500 mb/belminuten/smsjes,
ja maar je lichaam wil het nog weleens laten afwetenquote:
Ik gebruik tegenwoordig 4gb per dagquote:Op maandag 1 mei 2017 15:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
1500mb? Jezus
Daar doe ik 2 dagen mee ofzo
Ik had eerst 1000 mb, ging ook wel aardig. Maar kon gratis 500 mb erbij krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
1500mb? Jezus
Daar doe ik 2 dagen mee ofzo
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar je lichaam wil het nog weleens laten afweten
oh sorry ik moest hem even maken maar ik wil je natuurlijk niet echt kwetsen
Ik hoop ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
ama
azpi
dima
nog meer betrouwbare mensen??
Gratis is altijd goedquote:Op maandag 1 mei 2017 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had eerst 1000 mb, ging ook wel aardig. Maar kon gratis 500 mb erbij krijgen.
das wel een van de nadelen iddquote:Op maandag 1 mei 2017 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze wil het haar vriendinnen niet aandoen dat wanneer ze ergens ze zijn ze alle jongens van haar af moet slaan zoals jij de vrouwen van je af moet slaan.
narcistisch eerderquote:
Ja.quote:
Je bent zelf een slofquote:
Sloffe koekenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een slof
Sloffen als in: niet je voeten optillen
Slof, slof, slof...
Sow, staat TARDIS. daar even voor paalquote:Op maandag 1 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoor van sof andere dingen, dus next
kan je weer pokemon spelen?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.Ik gebruik internet vooral om tijdens het wandelen hier te klagen over het weer buiten en af en toe beetje Pokémon vangen. Ben ik niet veel mb voor nodig.
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoor van sof andere dingen, dus next
Nog steeds? Dacht dat dat al een jaar dood wasquote:Op maandag 1 mei 2017 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.Ik gebruik internet vooral om tijdens het wandelen hier te klagen over het weer buiten en af en toe beetje Pokémon vangen. Ben ik niet veel mb voor nodig.
hij steekt die paal maar in ober, daar is hij ook zo goed inquote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sow, staat TARDIS. daar even voor paal
Ja, op mijn nieuwe telefoon kan het wel weer.quote:
Zuid-Limburgs nog ergerquote:Op maandag 1 mei 2017 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan er wel flink om lachen altijdvan die mensen die dan heel serieus met dat accentje iets uitleggen.. ja sorry hoor
![]()
[..]
haha echt he
sow dikke backfire hierquote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij steekt die paal maar in ober, daar is hij ook zo goed in
De echte die-hards gaan door. En ik heb het een aantal maanden niet kunnen spelen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog steeds? Dacht dat dat al een jaar dood was
Proef nog steeds beetje frictie tussen jullie liefdes triangel.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik speel het ook nog steeds dagelijks.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog steeds? Dacht dat dat al een jaar dood was
Daar versta ik niet eens iets vanquote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zuid-Limburgs nog erger
Dubbel lol
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een slof
Sloffen als in: niet je voeten optillen
Slof, slof, slof...
Niet als het aan mij ligt jammer genoeg. Zou supergraag met prof reconnecten.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Proef nog steeds beetje frictie tussen jullie liefdes triangel.
De enige pokemon die ik wil vangen ben jij dus in feite speel ik nog steeds pokemon, maar niet meer in die Go app maar op FOKquote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De echte die-hards gaan door. En ik heb het een aantal maanden niet kunnen spelen.
Ik snap wel heel goed als hij dat niet meer zou willen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet als het aan mij ligt jammer genoeg. Zou supergraag met prof reconnecten.
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De enige pokemon die ik wil vangen ben jij dus in feite speel ik nog steeds pokemon, maar niet meer in die Go app maar op FOK
heeft TARDIS. Ober verwent?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus je noemt haar een geanimeerd wezentje?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De enige pokemon die ik wil vangen ben jij dus in feite speel ik nog steeds pokemon, maar niet meer in die Go app maar op FOK
Srsquote:Op maandag 1 mei 2017 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heh echt?
Ik heb zo mijn twijfels bij dit berichtje.
wij zitten duidelijk wat meer op hetzelfde level op dat vlakquote:Op maandag 1 mei 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap wel heel goed als hij dat niet meer zou willen.
Voor nu wel, maar straks van vlees en bloedquote:Op maandag 1 mei 2017 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je noemt haar een geanimeerd wezentje?
Ik heb nog wel een dosering empathie in mij. Komt allemaal goed op den duur, vrind.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wij zitten duidelijk wat meer op hetzelfde level op dat vlak
Geil idee wel hoor damnquote:Op maandag 1 mei 2017 15:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor nu wel, maar straks van vlees en bloed
ja en bepaalde principes vooral. wanneer iemand zoiets doet dan keer je degene gewoon de rug toequote:Op maandag 1 mei 2017 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een dosering empathie in mij. Komt allemaal goed op den duur, vrind.
Ongeschreven regel, idd. Groot gelijk hoor!quote:Op maandag 1 mei 2017 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en bepaalde principes vooral. wanneer iemand zoiets doet dan keer je degene gewoon de rug toe
Alle zinnen vragend maken, zodat je je afvraagt of dit nu een vraag was of een losse opmerking.quote:
Kom vechten danquote:
Dat is idd een onderdeel van de verwarringquote:Op maandag 1 mei 2017 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle zinnen vragend maken, zodat je je afvraagt of dit nu een vraag was of een losse opmerking.
ga weg je verpest allesquote:Op maandag 1 mei 2017 15:42 schreef Oberkullie het volgende:
Ik voel mijn naakte huid gewoon verbranden hhngngh
Dus dan maar gewoon mute-modusquote:Op maandag 1 mei 2017 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is idd een onderdeel van de verwarring
pas wel op, het is alsof je een uitgehongerde tijgerin na 20 jaar gevangenschap weer vrijlaatquote:Op maandag 1 mei 2017 15:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor nu wel, maar straks van vlees en bloed
wat denk jij?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Jongens. Domme vraag van de dag. Als je foon geen 4G kan pakken, pakt hij dan automatisch 3G?
jaquote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Jongens. Domme vraag van de dag. Als je foon geen 4G kan pakken, pakt hij dan automatisch 3G?
Weet ik veel. Mijn abonnement staat ingesteld op 4G. Zou anders toch niet vragen.quote:
nee dan heb je geen internetquote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Amarantha het volgende:
echt nietquote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dan heb je geen internet
Een discman kan ook cassettebandjes afspelen
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
pas wel op, het is alsof je een uitgehongerde tijgerin na 20 jaar gevangenschap weer vrijlaat
en jij bent dan het weerloze hertje dat voor haar neus staat
Nostalgie. Zo'n groot lomp ding in je binnenzakquote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dan heb je geen internet
Een discman kan ook cassettebandjes afspelen
Niet te geloven dat MP3's nu al achterhaald zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nostalgie. Zo'n groot lomp ding in je binnenzak
Gelukkig duurde het niet lang voor de mp3's uitkwamen
Jij had een mp3-speler van 50mb?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Mijn eerste mp3 speler.Konden 12 liedjes op ofzo maar boeiend.
![]()
Ik had er 1 van 256mb, een oranje. Kostte 80-90 euro ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
![]()
Weet niet meer hoeveel. 12 liedjes is misschien iets weinig maar het kan niet heel veel meer geweest zijn.quote:
O lekker misleidendquote:Op maandag 1 mei 2017 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet meer hoeveel. 12 liedjes is misschien iets weinig maar het kan niet heel veel meer geweest zijn.
Zal wel 128/256mb ofzo zijn geweest want daar begon het allemaal meequote:Op maandag 1 mei 2017 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet meer hoeveel. 12 liedjes is misschien iets weinig maar het kan niet heel veel meer geweest zijn.
Ik. de rest kent mij allemaal en geoet mij niet eens op straat of op fiossa behalve abusersquote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
ik downloade midi's en zette apache op en betaalde alleen kortte wap kostenh en had een heel nummer gratis ipv een heel abo. pre-mp3 nerdquote:Op maandag 1 mei 2017 15:49 schreef Amarantha het volgende:
![]()
Ik had een discman met eminem in de bus naar spanje toen ik 13 ws. had niet door dat ik mee zat te rappen heel hard met i'm a criminalquote:Op maandag 1 mei 2017 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Discman vond ik ook wel relaxt. Op vakantie op de achterbank van de auto hele tijd cd's luisteren via de discman. Mooie tijd.
Eind 20 bijna.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Mooie tijden boys. Nu zijn we midden/begin 20 en is alles anders
eind 20 lololoquote:Op maandag 1 mei 2017 15:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Het is al te laatquote:Op maandag 1 mei 2017 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet ik je even insmeren? dadelijk verbrand je nog echt
ik hou allang die strataatal taki niet mee bij want heel die tori is ineens mocro erbij. ik ben oudquote:Op maandag 1 mei 2017 15:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Je moest eens weten wie nummer #1 was in vlogtopicquote:Op maandag 1 mei 2017 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Wat zag ik trouwens? Ik sta op nr 7 van mensen die hebben gepost dit jaar? Kansloos.
hihahoquote:Op maandag 1 mei 2017 16:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah vandaar, je vriendin zei vannacht dat jij altijd zo traag gaat
Jij zeker.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moest eens weten wie nummer #1 was in vlogtopic
Dat is maar 1 jaar jonger.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha, ik ben met mijn 26 nog jong en fruitig
ja kom we piepen er een paar maand tussenuitquote:Op maandag 1 mei 2017 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Wat zag ik trouwens? Ik sta op nr 7 van mensen die hebben gepost dit jaar? Kansloos.
Ja maar kijk, optisch gezien ben ik slechts 22/23 dus ik kan nog aankomen met chickies in de 19/20 rangequote:
Nee niet weerquote:Op maandag 1 mei 2017 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja kom we piepen er een paar maand tussenuit
zo rolt niels nog steedsquote:Op maandag 1 mei 2017 16:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja maar kijk, optisch gezien ben ik slechts 22/23 dus ik kan nog aankomen met chickies in de 19/20 range
Kan niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja kom we piepen er een paar maand tussenuit
Goed man.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed, alleen matig internet hier. Vandaag kabels vervangen en nieuwe router installeren.
Met jou?
vergelijk mijn 3 accounts eens. mijn eerste heeft nog steeds minstens 3 kee zo veel posts.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen tanden dus ken ook geen haren ertussen krijgen. sheren hoeft dus niet. en mijn baard is zacht want ik scheer al heel mijn leven amper. kutwerk. nee wasw het maar kut dan had ik er nog wat aan.quote:
Eh??quote:Op maandag 1 mei 2017 16:07 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik heb geen tanden dus ken ook geen haren ertussen krijgen. sheren hoeft dus niet. en mijn baard is zacht want ik scheer al heel mijn leven amper. kutwerk. nee wasw het maar kut dan had ik er nog wat aan.
Nee geen zin in.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
vergelijk mijn 3 accounts eens. mijn eerste heeft nog steeds minstens 3 kee zo veel posts.
Mozy eindelijk ben je erquote:Op maandag 1 mei 2017 16:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
bob heeft het voor elkaar gekregen idioter over te komen dan ons aller haags.
Zou ik niet doenquote:
Shots firedquote:Op maandag 1 mei 2017 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Heb misschien niet veel boeiende dingen te doen in mijn leven maar het is allemaal beter dan jou stalken Bob.
Precies. Wat heb je in vredesnaam meer nodig dan een naakt lijf, een mooie houten vloer en een wandbrede spiegel.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sowieso vrienden hebben
Van jezelf niet leuk genoeg zijn en dit moeten zoeken bij derden
Inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Precies. Wat heb je in vredesnaam meer nodig dan een naakt lijf, een mooie houten vloer en een wandbrede spiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |