Van mij wel. Broodmager wil ik ze zien die meiden. Gewoon aan een appel ruiken als maaltijd en dan kotsen.quote:
Gvd.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van mij wel. Broodmager wil ik ze zien die meiden. Gewoon aan een appel ruiken en kotsen.
Ja dan krijg je quotes van 9 uur laterquote:
Nouquote:Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik was even bellen. Je hebt zeker wel een punt hoor Tardis.
Had je mijn tip nog gezien?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Neem contact op en zeg niks!quote:
ik heb niks gezegdquote:Op maandag 1 mei 2017 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem contact op en zeg niks!
Maar nice man
punt pep, sos keta wat? ik wil ook! coke! pepsi!quote:Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Hmm dit is altijd wel het proberen waard.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik werd ziek niet lang nadat ik net bloed had geprikt. Daardoor kon mijn ijzerspiegel zich niet goed herstellen en bleef mijn weerstand laag. Beetje vicieuze cirkel, want nog nooit eerder problemen mee gehad. En zat bij het meten in principe maar ietsje onder de grens.
Toen een maand lang elke dag een eetlepel Roosvice ferro gedronken, heeft goed geholpen. Misschien kan het Ama ook helpen.
Ik merk hetquote:Op maandag 1 mei 2017 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dan krijg je quotes van 9 uur later
Goed zo! oldskool!quote:
Dat je daar zeker wel gelijk in hebt, mijn levensstijl is ook niet geweldig.quote:
Nee of de dokter al naar mijn punt had gekeken god jumenas.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je daar zeker wel gelijk in hebt, mijn levensstijl is ook niet geweldig.
Ja, gisteren... had ik vanochtend ook al gemeldquote:
Haal wegquote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee of de dokter al naar mijn punt had gekeken god jumenas.
MEN / Diss hier je voorganger met een rap/gedichtquote:
Toen was ik er zeker nog niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gisteren... had ik vanochtend ook al gemeld
Smerigdikquote:
Neequote:Op maandag 1 mei 2017 15:17 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
MEN / Diss hier je voorganger met een rap/gedicht
diss mij hier en elkaar dan mensnen ipv hier in de sc.
Na of voor ochtendfap met dikke sauce?quote:
Misschien wou je het toen niet lezen? dunnoquote:
Oh zo. Wel met haar over gehad en enige wat ze wil is dat ik meer water drink (drink sowieso te weinig) en meer bewegen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee of de dokter al naar mijn punt had gekeken god jumenas.
Dat gaat je te ver?quote:
Andere tijdzone jongquote:
wat nou nee? ken je niet rappen of dichten je lijkt wel een bitch met een snee ipv een pik dus suck my dick. dan doe ik hier wel hier hoer ik doe nu stoerquote:
NEE HET GING OVER MIJN PENIS AMARANTHA GODSAMMEquote:Op maandag 1 mei 2017 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zo. Wel met haar over gehad en enige wat ze wil is dat ik meer water drink (drink sowieso te weinig) en meer bewegen.
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:19 schreef Azpilicueta het volgende:
Ipv dat je nou zegt dat ze iedere dag een eetlepel mannensap moet nemen, Chai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |