Ikquote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
vraag me af wie er op dit forum daadwerkelijk te vertrouwen zijn
Nou ja ik krijg het in de vorm van beltegoed maar het is 1500 mb/belminuten/smsjes,quote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Beltegoed? Bellen mensen nog anno 2017?
quote:
1500mb? Jezusquote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja ik krijg het in de vorm van beltegoed maar het is 1500 mb/belminuten/smsjes,
ja maar je lichaam wil het nog weleens laten afwetenquote:
Ik gebruik tegenwoordig 4gb per dagquote:Op maandag 1 mei 2017 15:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
1500mb? Jezus
Daar doe ik 2 dagen mee ofzo
Ik had eerst 1000 mb, ging ook wel aardig. Maar kon gratis 500 mb erbij krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
1500mb? Jezus
Daar doe ik 2 dagen mee ofzo
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar je lichaam wil het nog weleens laten afweten
oh sorry ik moest hem even maken maar ik wil je natuurlijk niet echt kwetsen
Ik hoop ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
ama
azpi
dima
nog meer betrouwbare mensen??
Gratis is altijd goedquote:Op maandag 1 mei 2017 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had eerst 1000 mb, ging ook wel aardig. Maar kon gratis 500 mb erbij krijgen.
das wel een van de nadelen iddquote:Op maandag 1 mei 2017 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze wil het haar vriendinnen niet aandoen dat wanneer ze ergens ze zijn ze alle jongens van haar af moet slaan zoals jij de vrouwen van je af moet slaan.
narcistisch eerderquote:
Ja.quote:
Je bent zelf een slofquote:
Sloffe koekenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een slof
Sloffen als in: niet je voeten optillen
Slof, slof, slof...
Sow, staat TARDIS. daar even voor paalquote:Op maandag 1 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoor van sof andere dingen, dus next
kan je weer pokemon spelen?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.Ik gebruik internet vooral om tijdens het wandelen hier te klagen over het weer buiten en af en toe beetje Pokémon vangen. Ben ik niet veel mb voor nodig.
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoor van sof andere dingen, dus next
Nog steeds? Dacht dat dat al een jaar dood wasquote:Op maandag 1 mei 2017 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.Ik gebruik internet vooral om tijdens het wandelen hier te klagen over het weer buiten en af en toe beetje Pokémon vangen. Ben ik niet veel mb voor nodig.
hij steekt die paal maar in ober, daar is hij ook zo goed inquote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sow, staat TARDIS. daar even voor paal
Ja, op mijn nieuwe telefoon kan het wel weer.quote:
Zuid-Limburgs nog ergerquote:Op maandag 1 mei 2017 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan er wel flink om lachen altijdvan die mensen die dan heel serieus met dat accentje iets uitleggen.. ja sorry hoor
![]()
[..]
haha echt he
sow dikke backfire hierquote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij steekt die paal maar in ober, daar is hij ook zo goed in
De echte die-hards gaan door. En ik heb het een aantal maanden niet kunnen spelen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog steeds? Dacht dat dat al een jaar dood was
Proef nog steeds beetje frictie tussen jullie liefdes triangel.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik speel het ook nog steeds dagelijks.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nog steeds? Dacht dat dat al een jaar dood was
Daar versta ik niet eens iets vanquote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zuid-Limburgs nog erger
Dubbel lol
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een slof
Sloffen als in: niet je voeten optillen
Slof, slof, slof...
Niet als het aan mij ligt jammer genoeg. Zou supergraag met prof reconnecten.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Proef nog steeds beetje frictie tussen jullie liefdes triangel.
De enige pokemon die ik wil vangen ben jij dus in feite speel ik nog steeds pokemon, maar niet meer in die Go app maar op FOKquote:Op maandag 1 mei 2017 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De echte die-hards gaan door. En ik heb het een aantal maanden niet kunnen spelen.
Ik snap wel heel goed als hij dat niet meer zou willen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet als het aan mij ligt jammer genoeg. Zou supergraag met prof reconnecten.
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De enige pokemon die ik wil vangen ben jij dus in feite speel ik nog steeds pokemon, maar niet meer in die Go app maar op FOK
heeft TARDIS. Ober verwent?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus je noemt haar een geanimeerd wezentje?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De enige pokemon die ik wil vangen ben jij dus in feite speel ik nog steeds pokemon, maar niet meer in die Go app maar op FOK
Srsquote:Op maandag 1 mei 2017 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heh echt?
Ik heb zo mijn twijfels bij dit berichtje.
wij zitten duidelijk wat meer op hetzelfde level op dat vlakquote:Op maandag 1 mei 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap wel heel goed als hij dat niet meer zou willen.
Voor nu wel, maar straks van vlees en bloedquote:Op maandag 1 mei 2017 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je noemt haar een geanimeerd wezentje?
Ik heb nog wel een dosering empathie in mij. Komt allemaal goed op den duur, vrind.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wij zitten duidelijk wat meer op hetzelfde level op dat vlak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |