Echt irritant is dat manquote:Op maandag 1 mei 2017 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze wil het haar vriendinnen niet aandoen dat wanneer ze ergens ze zijn ze alle jongens van haar af moet slaan zoals jij de vrouwen van je af moet slaan.
Kipquote:
Daarom hou ik er maar maximaal drie tegelijk aan het lijntje. Ik blijf niet bezig.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt irritant is dat man
Chicks die je maar blijven appen
Vegans hebben geen maandelijkse samenkomsten hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kip
Zou, als je toch bij een cult wil, nog eerder bij scientology gaan dan.
Wa zedde gij?quote:
Gvd jij bent ook al zo'n huispsycholoogquote:Op maandag 1 mei 2017 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar nu begin jij erover, die toenadering zet hem voor het blok
Waarom doe jij zo passief agressief tegen iedereen?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd jij bent ook al zo'n huispsycholoogWelk jaar zit je nu?
OOK NOGquote:Op maandag 1 mei 2017 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Gvd even klagen hoor.
Mijn provider had vrijdag een storing in het betalingssysteem waardoor ik ineens een mail kreeg dat ik nog moest betalen en dat ik meteen werd afgesloten. Berichtje gestuurd.. kreeg ik vandaag te horen dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen maar nu ben ik nog steeds niet terug aangesloten. Bitches. Hele weekend geen beltegoed gehad,
Kan er wel flink om lachen altijdquote:
haha echt hequote:Op maandag 1 mei 2017 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vegans hebben geen maandelijkse samenkomsten hoor.
uggs zijn toch sloffen¿quote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn nieuwe collega ja
Incl uggs en sloffen
"TIL JE POTEN OP JOH"
Waarom ben jij eigenlijk zo hypocriet?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo passief agressief tegen iedereen?
Laat die jongen met rust.quote:
fietsband ja hahaquote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
oh nutz dacht dat je oprecht was, dat we een band hadden
Alleen dima denk ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
vraag me af wie er op dit forum daadwerkelijk te vertrouwen zijn
ikquote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Beltegoed? Bellen mensen nog anno 2017?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Gvd even klagen hoor.
Mijn provider had vrijdag een storing in het betalingssysteem waardoor ik ineens een mail kreeg dat ik nog moest betalen en dat ik meteen werd afgesloten. Berichtje gestuurd.. kreeg ik vandaag te horen dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen maar nu ben ik nog steeds niet terug aangesloten. Bitches. Hele weekend geen beltegoed gehad,
Lolquote:Op maandag 1 mei 2017 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sloffen als in: je voeten niet op tillen.
Maar je hebt dus ook gebreide hoesjes voor uggs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |