Mijn nieuwe collega jaquote:
Jezus nu snap ik er echt niks meer van. Maar kom maar.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
NEE HET GING OVER MIJN PENIS AMARANTHA GODSAMME
ik kan je de vegan lifestyle of abundance sterk aanbevelenquote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je daar zeker wel gelijk in hebt, mijn levensstijl is ook niet geweldig.
Uggs én sloffen? hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn nieuwe collega ja
Incl uggs en sloffen
"TIL JE POTEN OP JOH"
Op deze manier kom je wel aan je extra beweging inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus nu snap ik er echt niks meer van. Maar kom maar.
Ik wil niet vegan lifestyle.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan je de vegan lifestyle of abundance sterk aanbevelen
Tja, Brabant hequote:
zieke spitquote:Op maandag 1 mei 2017 15:19 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
wat nou nee? ken je niet rappen of dichten je lijkt wel een bitch met een snee ipv een pik dus suck my dick. dan doe ik hier wel hier hoer ik doe nu stoer
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:19 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
wat nou nee? ken je niet rappen of dichten je lijkt wel een bitch met een snee ipv een pik dus suck my dick. dan doe ik hier wel hier hoer ik doe nu stoer
Goed, alleen matig internet hier. Vandaag kabels vervangen en nieuwe router installeren.quote:
Sloffen als in: je voeten niet op tillen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Uggs én sloffen? hoe moet ik dat voor me zien?
Lijkt me erg sterk aangezien ik zijn eigen bewoording gebruikquote:Op maandag 1 mei 2017 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je maakt hem onzeker door over goeie cum te praten
quote:
quote:
Ik zie een verbandquote:Op maandag 1 mei 2017 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:
ff wat tights spotten in de gym
[ afbeelding ]
In dat geval: ander universumquote:
Ik wil graag kip eten enz.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:23 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom wil je niet blaken van gezondheid en haast omkomen in grenzeloze sexyness?
Ze wil het haar vriendinnen niet aandoen dat wanneer ze ergens ze zijn ze alle jongens van haar af moet slaan zoals jij de vrouwen van je af moet slaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:23 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom wil je niet blaken van gezondheid en haast omkomen in grenzeloze sexyness?
wabliefquote:
ja maar nu begin jij erover, die toenadering zet hem voor het blokquote:Op maandag 1 mei 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk aangezien ik zijn eigen bewoording gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |