Geil idee wel hoor damnquote:Op maandag 1 mei 2017 15:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor nu wel, maar straks van vlees en bloed
ja en bepaalde principes vooral. wanneer iemand zoiets doet dan keer je degene gewoon de rug toequote:Op maandag 1 mei 2017 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een dosering empathie in mij. Komt allemaal goed op den duur, vrind.
Ongeschreven regel, idd. Groot gelijk hoor!quote:Op maandag 1 mei 2017 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en bepaalde principes vooral. wanneer iemand zoiets doet dan keer je degene gewoon de rug toe
Alle zinnen vragend maken, zodat je je afvraagt of dit nu een vraag was of een losse opmerking.quote:
Kom vechten danquote:
Dat is idd een onderdeel van de verwarringquote:Op maandag 1 mei 2017 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle zinnen vragend maken, zodat je je afvraagt of dit nu een vraag was of een losse opmerking.
ga weg je verpest allesquote:Op maandag 1 mei 2017 15:42 schreef Oberkullie het volgende:
Ik voel mijn naakte huid gewoon verbranden hhngngh
Dus dan maar gewoon mute-modusquote:Op maandag 1 mei 2017 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is idd een onderdeel van de verwarring
pas wel op, het is alsof je een uitgehongerde tijgerin na 20 jaar gevangenschap weer vrijlaatquote:Op maandag 1 mei 2017 15:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voor nu wel, maar straks van vlees en bloed
wat denk jij?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Jongens. Domme vraag van de dag. Als je foon geen 4G kan pakken, pakt hij dan automatisch 3G?
jaquote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Jongens. Domme vraag van de dag. Als je foon geen 4G kan pakken, pakt hij dan automatisch 3G?
Weet ik veel. Mijn abonnement staat ingesteld op 4G. Zou anders toch niet vragen.quote:
nee dan heb je geen internetquote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Amarantha het volgende:
echt nietquote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dan heb je geen internet
Een discman kan ook cassettebandjes afspelen
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
pas wel op, het is alsof je een uitgehongerde tijgerin na 20 jaar gevangenschap weer vrijlaat
en jij bent dan het weerloze hertje dat voor haar neus staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |