vergelijk mijn 3 accounts eens. mijn eerste heeft nog steeds minstens 3 kee zo veel posts.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Wat zag ik trouwens? Ik sta op nr 7 van mensen die hebben gepost dit jaar? Kansloos.
Ik heb geen tanden dus ken ook geen haren ertussen krijgen. sheren hoeft dus niet. en mijn baard is zacht want ik scheer al heel mijn leven amper. kutwerk. nee wasw het maar kut dan had ik er nog wat aan.quote:
Eh??quote:Op maandag 1 mei 2017 16:07 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik heb geen tanden dus ken ook geen haren ertussen krijgen. sheren hoeft dus niet. en mijn baard is zacht want ik scheer al heel mijn leven amper. kutwerk. nee wasw het maar kut dan had ik er nog wat aan.
Nee geen zin in.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
vergelijk mijn 3 accounts eens. mijn eerste heeft nog steeds minstens 3 kee zo veel posts.
Mozy eindelijk ben je erquote:Op maandag 1 mei 2017 16:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
bob heeft het voor elkaar gekregen idioter over te komen dan ons aller haags.
Zou ik niet doenquote:
Shots firedquote:Op maandag 1 mei 2017 16:10 schreef Amarantha het volgende:
Heb misschien niet veel boeiende dingen te doen in mijn leven maar het is allemaal beter dan jou stalken Bob.
Precies. Wat heb je in vredesnaam meer nodig dan een naakt lijf, een mooie houten vloer en een wandbrede spiegel.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sowieso vrienden hebben
Van jezelf niet leuk genoeg zijn en dit moeten zoeken bij derden
Inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Precies. Wat heb je in vredesnaam meer nodig dan een naakt lijf, een mooie houten vloer en een wandbrede spiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |