Vanaf kwartfinale is het meestal pas interessant.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekend niet dat ik t standaard kijk, eraan denk of iets
Vroeger wel heel veel.
Higgins.quote:
Klopt. Of je moet bepaalde spelers willen volgen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanaf kwartfinale is het meestal pas interessant.
[..]
Higgins.
Ja dat heb ik gemerkt op Sziget met die Italiaan met zijn 'go away' toen ik op reboundpad alleen nog maar 'hi' had gezegd! Ik hang de bimbo uit, kijk zijn kant uit als ik eindelijk naast hem sta, trek mijn shirtje ietsje naar beneden, kontje iets naar achteren voor de andere man die ook naar me keek, en niets! Wat zeg ik dan? Hoi? Wat voor iets drink jij? Weet je nog meer leuke kroegen in de buurt? Moet ik dan echt zelf het gesprek openen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn, strak t shirtje aan, beetje dansen, kontje schudden en dan de leukste uitkiezen met je radar die nog niet met zijn lul in zijn handen staat en die een beetje recht uit zijn ogen kijkt
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt op Sziget met die Italiaan met zijn 'go away' toen ik op reboundpad alleen nog maar 'hi' had gezegd! Ik hang de bimbo uit, kijk zijn kant uit als ik eindelijk naast hem sta, trek mijn shirtje ietsje naar beneden, kontje iets naar achteren voor de andere man die ook naar me keek, en niets! Wat zeg ik dan? Hoi? Wat voor iets drink jij? Weet je nog meer leuke kroegen in de buurt? Moet ik dan echt zelf het gesprek openen?
Of je zet je zinnen daarna op een ander als de Italiaan niet wil.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt op Sziget met die Italiaan met zijn 'go away' toen ik op reboundpad alleen nog maar 'hi' had gezegd! Ik hang de bimbo uit, kijk zijn kant uit als ik eindelijk naast hem sta, trek mijn shirtje ietsje naar beneden, kontje iets naar achteren voor de andere man die ook naar me keek, en niets! Wat zeg ik dan? Hoi? Wat voor iets drink jij? Weet je nog meer leuke kroegen in de buurt? Moet ik dan echt zelf het gesprek openen?
Maar selby is knapperquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Toch jammer dat Ding niet wint, hij was echt heel sterk dit WK
goed punt. ik heb alleen geen kleren aan en dat wou ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier zijn de supermarkten nog open ... daar?
Hoeveel Italianen ken jij dan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Wel erg vreemd want de Italianen die ik ken douwen hem nog wel in een doodgereden hond langs de weg
dat doen ze echt he, gekke Italianenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Wel erg vreemd want de Italianen die ik ken douwen hem nog wel in een doodgereden hond langs de weg
Winkels zijn al dichtquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Problemen zijn er om opgelost te worden Fax
Stap in je bolide en ga halen
quote:
kan ook averechts werken stel ik me zo voor. getuige de reactie van de Italiaanquote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je achter een raam gaat staan, komt er vanzelf iemand naar je toe.
ja, maar denk je dat dat raam vanzelf schoon wordt? en het bedje mooi opgemaaktquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sta zo vaak achter een raam... enkel de buurman zwaait dan evenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien kon hij het kontje naar achteren voor de andere man die keek niet waarderen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:33 schreef Allures het volgende:
Je moet toch best wat hebben gedaan voor zo'n onbeschofte afwijzing lijkt me
Ja snap ikquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met "je" bedoelde in in het algemeen, niet jij specifiek
Ex, ex schoonvader dus, mijn buurvrouw is Italiaans, hij helaas ook, ex ex buren ook al, ik ben ooit met weer een andere Italiaanse ex op vakantie geweest in Thailand, knallende ruzie maar daarna ben ik nog bij haar familie geweest op Sardinië, twee Italiaanse maîtresses voor eventjes en dat was het welquote:
Daar kun je iemand voor inhuren.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja, maar denk je dat dat raam vanzelf schoon wordt? en het bedje mooi opgemaakt
En het wordt niet eens gewaardeerdquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta zo vaak achter een raam... enkel de buurman zwaait dan even
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet weer wat ik vandaag wilde doen. Naar eetstoelen shoppen.
Veel vrouwelijke Italianen... Neuken die ook graag dooie honden?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex, ex schoonvader dus, mijn buurvrouw is Italiaans, hij helaas ook, ex ex buren ook al, ik ben ooit met weer een andere Italiaanse ex op vakantie geweest in Thailand, knallende ruzie maar daarna ben ik nog bij haar familie geweest op Sardinië, twee Italiaanse maîtresses voor eventjes en dat was het wel
Ik ging er subtiel naast staan. Twee mannen die telkens naar me keken. Echt.quote:
Nee dan komt mijn vriend thuis en dan vraagt ie waarom de afwas nog op het aanrecht staatquote:
ik zou je mond maar een beetje houden, denk dat dat sowieso beter werktquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik ging er subtiel naast staan. Twee mannen die telkens naar me keken. Echt.
Ok, de fuck y'all-kant van me zou dan zeggen: 'Hoi! Ik kom maar even bij je in de buurt staan, dan kun je beter naar me kijken.'
Urenlang grooming doen die aan, niet perse een slecht dingquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel vrouwelijke Italianen... Neuken die ook graag dooie honden?
Niet elke man wil je. Geloof me.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Ik wil hier verdomme ook niet meer mee bezig zijn en alleen maar het vertrouwen hebben dat elke man me wil. De rest is bijzaak.
Pfftttt, dit legt een zware taak op onsquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Ik wil hier verdomme ook niet meer mee bezig zijn en alleen maar het vertrouwen hebben dat elke man me wil. De rest is bijzaak.
Wordt eens wakker... NIET ELKE MAN WIL JOUquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Klopt, alleen het geloof daarin is interessant. Realiteit? Brrrrquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet elke man wil je. Geloof me.
En dat is niet erg.
Jij bent nog iets subtielerquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat is niet erg.
ja, zo kun je het ook bekijken. er moet in ieder geval een hoop gebeurenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfftttt, dit legt een zware taak op ons
Kun jij er niet even overheen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfftttt, dit legt een zware taak op ons
Eentje is genoeg en dat is al lastigquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat is niet erg.
Nee US zit in de friendzone al. Uitnodiging om eens te dansen samen met mijn dinnetjes staat.quote:
ik zou jou eerder doen dan andro, op basis van karakter. ik denk dat daar het punt zit bij haarquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje is genoeg en dat is al lastig
Waarom? jij hebt toch levenservaring? Niets mooier dan dan. Wellicht groeit er iets moois uitquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat schuift dat? En kan er niet een jongere man opstaan om dit te doen?
Subtiel Ruse...quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zou jou eerder doen dan andro, op basis van karakter. ik denk dat daar het punt zit bij haar
ik zei eerder
Zo'n zin moet je wel enorm goed kunnen brengen, anders is t arrogant.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:37 schreef Andromache het volgende:
Ik ging er subtiel naast staan. Twee mannen die telkens naar me keken. Echt.
Ok, de fuck y'all-kant van me zou dan zeggen: 'Hoi! Ik kom maar even bij je in de buurt staan, dan kun je beter naar me kijken.'
En faxie ook al...quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee US zit in de friendzone al. Uitnodiging om eens te dansen samen met mijn dinnetjes staat.
Ik wil CL ook wel doen omdat CLquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zou jou eerder doen dan andro, op basis van karakter. ik denk dat daar het punt zit bij haar
ik zei eerder
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee US zit in de friendzone al. Uitnodiging om eens te dansen samen met mijn dinnetjes staat.
als je daar echt behoefte aan hebt is dat naast niet realistisch ook niet zo gezondquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Hosti en harman net nogquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En faxie ook al...
Goh wie hebben we nog meer..............
ik ben online minder populair dan in het echtquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:45 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat ik online populairder ben dan in t echt
Ik kan dit bevestigen.quote:
Ik heb een keer een vrouw van vijf jaar ouder gekust en gevingerd omdat ze er nodig aan toe was maar meestal is het schrikbarend jongerquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:45 schreef Andromache het volgende:
US ik heb trouwens wat oudere dinnetjes!
Wingafspraak. Houden jullie van speciaalbier? Eventueel een dansje?quote:
Ik denk dat je voor hosti even moet specificeren wat dansen precies inhoudquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wingafspraak. Houden jullie van speciaalbier? Eventueel een dansje?
Ik ben niet in trek. Ik heb t wel. Even etenquote:
Je kan altijd nog online shoppen. Of op zondag naar de meubelboulevardquote:
Cadeautje voor hemquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dan komt mijn vriend thuis en dan vraagt ie waarom de afwas nog op het aanrecht staat
Snap je?
Zo raar
Whehehe das waar.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Levert jullie weer wat kamelen en geiten op.
Een bedankje is wel op z'n plaats
laten we dat maar doen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:48 schreef Andromache het volgende:
Ah he bah nou wordt het weer verkeerd opgevat. Zelfvertrouwen, ok, zullen we het zo noemen?
Hier is de vetpot aan het opwarmenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet in trek. Ik heb t wel. Even eten.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor hosti even moet specificeren wat dansen precies inhoud
Speciaalbier?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wingafspraak. Houden jullie van speciaalbier? Eventueel een dansje?
Zeg je nou dat ik niet kan dansen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:51 schreef Ruse het volgende:
[..]
laten we dat maar doen.
maar serieus Andro, ik denk dat je er veel te veel mee bezig bent. te wanhopig ook. er gaat bij mij ook een soort radar af, zo van "hazardous material"
boek een keer een gigolo of zet nudes online, maar ga als je op stap bent gewoon voor de lol en het sociaal doen en niet voor seks
Gewoon een beetje op en neer bewegen met die pens toch?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, enkel dat als jij ja zou zeggen, t niet per definitie aan haar verwachtingen zal voldoenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet kan dansen?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een beetje op en neer bewegen met die pens toch?
Wellicht is het een beproefde wingmantechniek. Slecht dansen zodat het haantje dat geen haantje is zijn haantje durft te laten waaien op de dansvloer.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of t was geen nichtquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Whehehe das waar.
Maar als zelfs de nichten al naar je tieten kijken....
ik las penisquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een beetje op en neer bewegen met die pens toch?
nou schuif je het wel heel makkelijk op haar afquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou CL wel gelukkig willen maken, laten lachen en bestijgen maar ze durft niet en wil me niet, lijkt me heerlijk en bevrijdend om te verbaal te sparren met zo'n vrouw
Ik spui echt een diarree aan woorden uit hoor. Je wordt gek.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou CL wel gelukkig willen maken, laten lachen en bestijgen maar ze durft niet en wil me niet, lijkt me heerlijk en bevrijdend om te verbaal te sparren met zo'n vrouw
Denk niet dat de meeste mannen zo denken, laat staan t zo zien.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wellicht is het een beproefde wingmantechniek. Slecht dansen zodat het haantje dat geen haantje is zijn haantje durft te laten waaien op de dansvloer.
We worden allemaal vrolijk van je hier en in het echt ben je cute dus ik zou zeggen probeer het eensquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spui echt een diarree aan woorden uit hoor. Je wordt gek.
hoe cute?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We worden allemaal vrolijk van je hier en in het echt ben je cute dus ik zou zeggen probeer het eens
Goed punt, als altijd. Als ze dat dansen van jou bedoelt zit ik in de problemen ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, enkel dat als jij ja zou zeggen, t niet per definitie aan haar verwachtingen zal voldoen
Met een 14-jarige?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We worden allemaal vrolijk van je hier en in het echt ben je cute dus ik zou zeggen probeer het eens
Ooh ja want ik ben wel goed met woordenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Zo raar ben je niet irlquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Natuurkundig gezien dient dat wel te gebeuren bij een beetje actief dansen.quote:
Zeg je nu dat ik niet kan dansen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, als altijd. Als ze dat dansen van jou bedoelt zit ik in de problemen ja.
Ja maar jij hebt dan weer epic tieten en een plekbekkiequote:Op zaterdag 29 april 2017 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen ik ben het zwaargewicht hier
Nee, dat jij veel geavanceerder bent en meerder stijlen beheerstquote:
een wattes?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan weer epic tieten en een plekbekkie
Goed zoquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat jij veel geavanceerder bent en meerder stijlen beheerst
Zo rollen wij bbyquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat andro met een probleem komt en ik een enorme ego heb nu. Tnx
Ik hou van indirect gevenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat andro met een probleem komt en ik een enorme ego heb nu. Tnx
Ik.quote:
Komt door de extra ballastquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen ik ben het zwaargewicht hier
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:56 schreef Witlofje het volgende:
Dat zou wel verklaren waarom Allures zei dat ze dikke mensen mooi vind.
Niet miepen jij, je hebt echt wel wat supergeilsquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Valt de laatste tijd wel mee... ik mist dat wel US
Nou nu de ego van Samz nog en dan zijn we wel compleetquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet miepen jij, je hebt echt wel wat supergeils
Hosti, heb ik gelijk?
Is er toch wat veranderdquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nu de ego van Samz nog en dan zijn we wel compleet
Wat zijn jullie toch lief bezig hier
Ik ben dat helemaal niet van jullie gewend
Samzz is ook maar een klein lief meisje hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb schoenen besteld...quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:02 schreef Fogel het volgende:
In het kader saaie dingen; ik heb zojuist een brievenbus besteld.
Met een nauwe of wijde gleuf?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:02 schreef Fogel het volgende:
In het kader saaie dingen; ik heb zojuist een brievenbus besteld.
Beide eigenlijkquote:
Niet om het 1 of ander maar ik zou toch eerst eens aan je zelf gaan werken, afgaande aan de dingen die je post lijkt je wel een labiele tijdbomquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:04 schreef Andromache het volgende:
Maar helahola, mag ook IK dan een stukje egoboost? Een hele taartpunt heb ik misschien niet verdiend, maar toch.
Als ik je zou kennen misschien.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:04 schreef Andromache het volgende:
Maar helahola, mag ook IK dan een stukje egoboost? Een hele taartpunt heb ik misschien niet verdiend, maar toch.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samzz is ook maar een klein lief meisje hoor
jongens, get a roomquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vast op een bed en ik en Hosti
Woon je een beetje ver weg voor, maar prima hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar een dansje doen? .of zit ze ondertussen in je dm?
Geen haren.quote:
Ow da's een goed exemplaar danquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Woon je een beetje ver weg voor, maar prima hoor
Niemand in mijn DM.
Ben maar een beginner hoor, weekendworkshop gehad. Kreeg spierpijn op plekken waar ik niet wist dat ik het kon krijgen, zo na 8 uur dansen
[..]
Geen haren.
sowieso is een xtc-feestje geen slecht idee denk ikquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon in bikini op Defqon oid gaan lopen, misschien is er dan meer kans.
8 uur iswel lang ja. Maar misschien dat t wel werkt om de basis goed onder de knie te krijgen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Woon je een beetje ver weg voor, maar prima hoor
Niemand in mijn DM.
Ben maar een beginner hoor, weekendworkshop gehad. Kreeg spierpijn op plekken waar ik niet wist dat ik het kon krijgen, zo na 8 uur dansen
Jij bent toch ook vrijgezel?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik las metconquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ben je goed in tarraxinha?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
8 uur iswel lang ja. Maar misschien dat t wel werkt om de basis goed onder de knie te krijgen.
Zelf ook enkel beginners gehad. Wel verspreid. En af en toe wat gevorderde lesjes.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:11 schreef Witlofje het volgende:
Ik denk niet dat XTC een goed idee is voor Andromache
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:11 schreef Witlofje het volgende:
Ja beide. Maar hoe hij t zegtklinkt t zo mehquote:
Zoals elke man: Hij bedoelt het vast goedquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja beide. Maar hoe hij t zegtklinkt t zo meh.
Alsof je een 9-jarig meisje bentquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
voor de mannen dan hequote:Op zaterdag 29 april 2017 20:11 schreef Witlofje het volgende:
Ik vind je soms wel lief hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ga ik maar van uit jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals elke man: Hij bedoelt het vast goed
Biljarten met je matenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best wel wat, LoLa vastgebonden op een stoel en dan doen wat ik wil
Jammer.quote:
Het is een "move" van Kizomba.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ik op YouTube zo zie, verschilt t niet veel van Kizomba? Iets kleiner ofzo?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee rare koekert, LoLa heeft pure porno in zich
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:18 schreef Witlofje het volgende:
Lovelylady is toch al halverwege de 40 ofzo?![]()
Geen idee hoe oud Uitstraling is
Wat doet leeftijd ertoe?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:18 schreef Witlofje het volgende:
Wie ben je en kom je ook nog eens iets bijdragen aan deze leuke sc of alleen maar assumpties maken?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:18 schreef Witlofje het volgende:
quote:
Eerder andersomquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:18 schreef Witlofje het volgende:
Gelukkig denkt mijn date daar anders overquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boven de 40 heb je geen seks meer![]()
En als je getrouwd bent
Nee bah zeg, bejaardenseksquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als je getrouwd bent
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig denkt mijn date daar anders over
Kut. Dan blijf ik wel voor altijd dertig.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als je getrouwd bent
Onder de 40 heb je ook geen seks hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kut. Dan blijf ik wel voor altijd dertig.
Houd op met deze waarheidquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onder de 40 heb je ook geen seks hoor
het deel waar je als man een stijve van krijgt, zeg maarquote:
Niets mis met een mooie 40erquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:21 schreef Andromache het volgende:
Gisteren iemand gesproken die als joch van 20 een seksvriendinnetje had van ruim 40. Wow.
Geen idee of jij dat er van krijgtquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:22 schreef Ruse het volgende:
[..]
het deel waar je als man een stijve van krijgt, zeg maar
Waarheid. Juist.quote:
Therethere.gifquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 29 april 2017 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi.quote:
Ik hoop tquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Nou boven de 40 zal het best beter worden
Klopt. Al vind ik dat ondertussen vooral leuk voor af en toe.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi.
Ben nu bezig met salsa-cursus overigens. Is ook leuk.
Bachata nog niet geprobeerd, die lessen en workshops vallen steeds op dagen die voor mij niet uitkomen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Al vind ik dat ondertussen vooral leuk voor af en toe.
Ben meer van de bachata en niet de Dominican style.
Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:27 schreef Fogel het volgende:
Bachata nog niet geprobeerd, die lessen en workshops vallen steeds op dagen die voor mij niet uitkomen.
Daarom, doe wel een masker op, trek je kont omhoog en neem je, ik haat je billen even, bijt er zachtjes in en trek aan je haren en als je omkijkt naar me pik ik dat niet en duw wat dieper in je zodat je weer omlaag kijkt...alsof US die shit niet snaptquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom, doe wel een masker op, trek je kont omhoog en neem je, ik haat je billen even, bijt er zachtjes in en trek aan je haren en als je omkijkt naar me pik ik dat niet en duw wat dieper in je zodat je weer omlaag kijkt...alsof US die shit niet snapt
Pure porno hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom, doe wel een masker op, trek je kont omhoog en neem je, ik haat je billen even, bijt er zachtjes in en trek aan je haren en als je omkijkt naar me pik ik dat niet en duw wat dieper in je zodat je weer omlaag kijkt...alsof US die shit niet snapt
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pure porno hoor.
Ik drijf vd bank nu
Wel een beetje hequote:Op zaterdag 29 april 2017 20:33 schreef Ruse het volgende:
ik denk nog steeds dan sammie en uits het leuk zouden doen
Das toch al eens gebeurd?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:33 schreef Ruse het volgende:
Sammie haat snurkenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:33 schreef Ruse het volgende:
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik hier eerdere geschetste situatie lees kom je daar goed mee weg
Niet perse nodigquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
na de seks een dutje doen in elkaars armen![]()
Uitstraling kent ze wel blijkbaarquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom hier niet zo vaak, dus ken niet alle ins en outs natuurlijk.
Iedere op fatsoenlijke nachtrust gestelde persoon haat snurkenquote:
Lijstje is hopeloos verouderdquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:37 schreef Ruse het volgende:
wie heeft het lijstje, verdomme. dat ding is ook altijd zoek
Ik snurk niet hoorquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere op fatsoenlijke nachtrust gestelde persoon haat snurken.
Welk lijstje?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:37 schreef Ruse het volgende:
wie heeft het lijstje, verdomme. dat ding is ook altijd zoek
Ik weet wel 98 procent vermoed ik zo ja maar goed ik voel me ook een soort hoeder hierquote:
Papa USquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel 98 procent vermoed ik zo ja maar goed ik voel me ook een soort hoeder hier
Alle vrouwelijke fokschaapjes bezwangeren?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel 98 procent vermoed ik zo ja maar goed ik voel me ook een soort hoeder hier
Hoe weet je dat als er nooit iemand naast je ligt die je kan vertellen?quote:
Ze zijn er. Is net als kinderen, je hoeft ze niet te zien om te weten dat ze er zijnquote:
Uhm uhm uhmquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als er nooit iemand naast je ligt die je kan vertellen?
Tot het tegendeel bewezen si toch?quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als er nooit iemand naast je ligt die je kan vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |