Dat zei ik niet, enkel dat als jij ja zou zeggen, t niet per definitie aan haar verwachtingen zal voldoenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet kan dansen?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een beetje op en neer bewegen met die pens toch?
Wellicht is het een beproefde wingmantechniek. Slecht dansen zodat het haantje dat geen haantje is zijn haantje durft te laten waaien op de dansvloer.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor hosti even moet specificeren wat dansen precies inhoud
Of t was geen nichtquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Whehehe das waar.
Maar als zelfs de nichten al naar je tieten kijken....
ik las penisquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een beetje op en neer bewegen met die pens toch?
nou schuif je het wel heel makkelijk op haar afquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou CL wel gelukkig willen maken, laten lachen en bestijgen maar ze durft niet en wil me niet, lijkt me heerlijk en bevrijdend om te verbaal te sparren met zo'n vrouw
Ik spui echt een diarree aan woorden uit hoor. Je wordt gek.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou CL wel gelukkig willen maken, laten lachen en bestijgen maar ze durft niet en wil me niet, lijkt me heerlijk en bevrijdend om te verbaal te sparren met zo'n vrouw
Denk niet dat de meeste mannen zo denken, laat staan t zo zien.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wellicht is het een beproefde wingmantechniek. Slecht dansen zodat het haantje dat geen haantje is zijn haantje durft te laten waaien op de dansvloer.
We worden allemaal vrolijk van je hier en in het echt ben je cute dus ik zou zeggen probeer het eensquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spui echt een diarree aan woorden uit hoor. Je wordt gek.
hoe cute?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We worden allemaal vrolijk van je hier en in het echt ben je cute dus ik zou zeggen probeer het eens
Goed punt, als altijd. Als ze dat dansen van jou bedoelt zit ik in de problemen ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, enkel dat als jij ja zou zeggen, t niet per definitie aan haar verwachtingen zal voldoen
Met een 14-jarige?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We worden allemaal vrolijk van je hier en in het echt ben je cute dus ik zou zeggen probeer het eens
Ooh ja want ik ben wel goed met woordenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Zo raar ben je niet irlquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Natuurkundig gezien dient dat wel te gebeuren bij een beetje actief dansen.quote:
Zeg je nu dat ik niet kan dansen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, als altijd. Als ze dat dansen van jou bedoelt zit ik in de problemen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |