Vanaf kwartfinale is het meestal pas interessant.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekend niet dat ik t standaard kijk, eraan denk of iets
Vroeger wel heel veel.
Higgins.quote:
Klopt. Of je moet bepaalde spelers willen volgen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanaf kwartfinale is het meestal pas interessant.
[..]
Higgins.
Ja dat heb ik gemerkt op Sziget met die Italiaan met zijn 'go away' toen ik op reboundpad alleen nog maar 'hi' had gezegd! Ik hang de bimbo uit, kijk zijn kant uit als ik eindelijk naast hem sta, trek mijn shirtje ietsje naar beneden, kontje iets naar achteren voor de andere man die ook naar me keek, en niets! Wat zeg ik dan? Hoi? Wat voor iets drink jij? Weet je nog meer leuke kroegen in de buurt? Moet ik dan echt zelf het gesprek openen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn, strak t shirtje aan, beetje dansen, kontje schudden en dan de leukste uitkiezen met je radar die nog niet met zijn lul in zijn handen staat en die een beetje recht uit zijn ogen kijkt
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt op Sziget met die Italiaan met zijn 'go away' toen ik op reboundpad alleen nog maar 'hi' had gezegd! Ik hang de bimbo uit, kijk zijn kant uit als ik eindelijk naast hem sta, trek mijn shirtje ietsje naar beneden, kontje iets naar achteren voor de andere man die ook naar me keek, en niets! Wat zeg ik dan? Hoi? Wat voor iets drink jij? Weet je nog meer leuke kroegen in de buurt? Moet ik dan echt zelf het gesprek openen?
Of je zet je zinnen daarna op een ander als de Italiaan niet wil.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt op Sziget met die Italiaan met zijn 'go away' toen ik op reboundpad alleen nog maar 'hi' had gezegd! Ik hang de bimbo uit, kijk zijn kant uit als ik eindelijk naast hem sta, trek mijn shirtje ietsje naar beneden, kontje iets naar achteren voor de andere man die ook naar me keek, en niets! Wat zeg ik dan? Hoi? Wat voor iets drink jij? Weet je nog meer leuke kroegen in de buurt? Moet ik dan echt zelf het gesprek openen?
Maar selby is knapperquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Toch jammer dat Ding niet wint, hij was echt heel sterk dit WK
goed punt. ik heb alleen geen kleren aan en dat wou ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier zijn de supermarkten nog open ... daar?
Hoeveel Italianen ken jij dan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Wel erg vreemd want de Italianen die ik ken douwen hem nog wel in een doodgereden hond langs de weg
dat doen ze echt he, gekke Italianenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Wel erg vreemd want de Italianen die ik ken douwen hem nog wel in een doodgereden hond langs de weg
Winkels zijn al dichtquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Problemen zijn er om opgelost te worden Fax
Stap in je bolide en ga halen
quote:
kan ook averechts werken stel ik me zo voor. getuige de reactie van de Italiaanquote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je achter een raam gaat staan, komt er vanzelf iemand naar je toe.
ja, maar denk je dat dat raam vanzelf schoon wordt? en het bedje mooi opgemaaktquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sta zo vaak achter een raam... enkel de buurman zwaait dan evenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien kon hij het kontje naar achteren voor de andere man die keek niet waarderen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:33 schreef Allures het volgende:
Je moet toch best wat hebben gedaan voor zo'n onbeschofte afwijzing lijkt me
Ja snap ikquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met "je" bedoelde in in het algemeen, niet jij specifiek
Ex, ex schoonvader dus, mijn buurvrouw is Italiaans, hij helaas ook, ex ex buren ook al, ik ben ooit met weer een andere Italiaanse ex op vakantie geweest in Thailand, knallende ruzie maar daarna ben ik nog bij haar familie geweest op Sardinië, twee Italiaanse maîtresses voor eventjes en dat was het welquote:
Daar kun je iemand voor inhuren.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja, maar denk je dat dat raam vanzelf schoon wordt? en het bedje mooi opgemaakt
En het wordt niet eens gewaardeerdquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta zo vaak achter een raam... enkel de buurman zwaait dan even
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet weer wat ik vandaag wilde doen. Naar eetstoelen shoppen.
Veel vrouwelijke Italianen... Neuken die ook graag dooie honden?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex, ex schoonvader dus, mijn buurvrouw is Italiaans, hij helaas ook, ex ex buren ook al, ik ben ooit met weer een andere Italiaanse ex op vakantie geweest in Thailand, knallende ruzie maar daarna ben ik nog bij haar familie geweest op Sardinië, twee Italiaanse maîtresses voor eventjes en dat was het wel
Ik ging er subtiel naast staan. Twee mannen die telkens naar me keken. Echt.quote:
Nee dan komt mijn vriend thuis en dan vraagt ie waarom de afwas nog op het aanrecht staatquote:
ik zou je mond maar een beetje houden, denk dat dat sowieso beter werktquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik ging er subtiel naast staan. Twee mannen die telkens naar me keken. Echt.
Ok, de fuck y'all-kant van me zou dan zeggen: 'Hoi! Ik kom maar even bij je in de buurt staan, dan kun je beter naar me kijken.'
Urenlang grooming doen die aan, niet perse een slecht dingquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel vrouwelijke Italianen... Neuken die ook graag dooie honden?
Niet elke man wil je. Geloof me.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Ik wil hier verdomme ook niet meer mee bezig zijn en alleen maar het vertrouwen hebben dat elke man me wil. De rest is bijzaak.
Pfftttt, dit legt een zware taak op onsquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Ik wil hier verdomme ook niet meer mee bezig zijn en alleen maar het vertrouwen hebben dat elke man me wil. De rest is bijzaak.
Wordt eens wakker... NIET ELKE MAN WIL JOUquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Klopt, alleen het geloof daarin is interessant. Realiteit? Brrrrquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet elke man wil je. Geloof me.
En dat is niet erg.
Jij bent nog iets subtielerquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat is niet erg.
ja, zo kun je het ook bekijken. er moet in ieder geval een hoop gebeurenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfftttt, dit legt een zware taak op ons
Kun jij er niet even overheen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfftttt, dit legt een zware taak op ons
Eentje is genoeg en dat is al lastigquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat is niet erg.
Nee US zit in de friendzone al. Uitnodiging om eens te dansen samen met mijn dinnetjes staat.quote:
ik zou jou eerder doen dan andro, op basis van karakter. ik denk dat daar het punt zit bij haarquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje is genoeg en dat is al lastig
Waarom? jij hebt toch levenservaring? Niets mooier dan dan. Wellicht groeit er iets moois uitquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat schuift dat? En kan er niet een jongere man opstaan om dit te doen?
Subtiel Ruse...quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zou jou eerder doen dan andro, op basis van karakter. ik denk dat daar het punt zit bij haar
ik zei eerder
Zo'n zin moet je wel enorm goed kunnen brengen, anders is t arrogant.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:37 schreef Andromache het volgende:
Ik ging er subtiel naast staan. Twee mannen die telkens naar me keken. Echt.
Ok, de fuck y'all-kant van me zou dan zeggen: 'Hoi! Ik kom maar even bij je in de buurt staan, dan kun je beter naar me kijken.'
En faxie ook al...quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee US zit in de friendzone al. Uitnodiging om eens te dansen samen met mijn dinnetjes staat.
Ik wil CL ook wel doen omdat CLquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zou jou eerder doen dan andro, op basis van karakter. ik denk dat daar het punt zit bij haar
ik zei eerder
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee US zit in de friendzone al. Uitnodiging om eens te dansen samen met mijn dinnetjes staat.
als je daar echt behoefte aan hebt is dat naast niet realistisch ook niet zo gezondquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Hosti en harman net nogquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En faxie ook al...
Goh wie hebben we nog meer..............
ik ben online minder populair dan in het echtquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:45 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat ik online populairder ben dan in t echt
Ik kan dit bevestigen.quote:
Ik heb een keer een vrouw van vijf jaar ouder gekust en gevingerd omdat ze er nodig aan toe was maar meestal is het schrikbarend jongerquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:45 schreef Andromache het volgende:
US ik heb trouwens wat oudere dinnetjes!
Wingafspraak. Houden jullie van speciaalbier? Eventueel een dansje?quote:
Ik denk dat je voor hosti even moet specificeren wat dansen precies inhoudquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wingafspraak. Houden jullie van speciaalbier? Eventueel een dansje?
Ik ben niet in trek. Ik heb t wel. Even etenquote:
Je kan altijd nog online shoppen. Of op zondag naar de meubelboulevardquote:
Cadeautje voor hemquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dan komt mijn vriend thuis en dan vraagt ie waarom de afwas nog op het aanrecht staat
Snap je?
Zo raar
Whehehe das waar.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Levert jullie weer wat kamelen en geiten op.
Een bedankje is wel op z'n plaats
laten we dat maar doen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:48 schreef Andromache het volgende:
Ah he bah nou wordt het weer verkeerd opgevat. Zelfvertrouwen, ok, zullen we het zo noemen?
Hier is de vetpot aan het opwarmenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet in trek. Ik heb t wel. Even eten.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor hosti even moet specificeren wat dansen precies inhoud
Speciaalbier?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wingafspraak. Houden jullie van speciaalbier? Eventueel een dansje?
Zeg je nou dat ik niet kan dansen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:51 schreef Ruse het volgende:
[..]
laten we dat maar doen.
maar serieus Andro, ik denk dat je er veel te veel mee bezig bent. te wanhopig ook. er gaat bij mij ook een soort radar af, zo van "hazardous material"
boek een keer een gigolo of zet nudes online, maar ga als je op stap bent gewoon voor de lol en het sociaal doen en niet voor seks
Gewoon een beetje op en neer bewegen met die pens toch?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |