ik ben online minder populair dan in het echtquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:45 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat ik online populairder ben dan in t echt
Ik kan dit bevestigen.quote:
Ik heb een keer een vrouw van vijf jaar ouder gekust en gevingerd omdat ze er nodig aan toe was maar meestal is het schrikbarend jongerquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:45 schreef Andromache het volgende:
US ik heb trouwens wat oudere dinnetjes!
Wingafspraak. Houden jullie van speciaalbier? Eventueel een dansje?quote:
Ik denk dat je voor hosti even moet specificeren wat dansen precies inhoudquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wingafspraak. Houden jullie van speciaalbier? Eventueel een dansje?
Ik ben niet in trek. Ik heb t wel. Even etenquote:
Je kan altijd nog online shoppen. Of op zondag naar de meubelboulevardquote:
Cadeautje voor hemquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dan komt mijn vriend thuis en dan vraagt ie waarom de afwas nog op het aanrecht staat
Snap je?
Zo raar
Whehehe das waar.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Levert jullie weer wat kamelen en geiten op.
Een bedankje is wel op z'n plaats
laten we dat maar doen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:48 schreef Andromache het volgende:
Ah he bah nou wordt het weer verkeerd opgevat. Zelfvertrouwen, ok, zullen we het zo noemen?
Hier is de vetpot aan het opwarmenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet in trek. Ik heb t wel. Even eten.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor hosti even moet specificeren wat dansen precies inhoud
Speciaalbier?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wingafspraak. Houden jullie van speciaalbier? Eventueel een dansje?
Zeg je nou dat ik niet kan dansen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:51 schreef Ruse het volgende:
[..]
laten we dat maar doen.
maar serieus Andro, ik denk dat je er veel te veel mee bezig bent. te wanhopig ook. er gaat bij mij ook een soort radar af, zo van "hazardous material"
boek een keer een gigolo of zet nudes online, maar ga als je op stap bent gewoon voor de lol en het sociaal doen en niet voor seks
Gewoon een beetje op en neer bewegen met die pens toch?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |