Urenlang grooming doen die aan, niet perse een slecht dingquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel vrouwelijke Italianen... Neuken die ook graag dooie honden?
Niet elke man wil je. Geloof me.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Ik wil hier verdomme ook niet meer mee bezig zijn en alleen maar het vertrouwen hebben dat elke man me wil. De rest is bijzaak.
Pfftttt, dit legt een zware taak op onsquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Ik wil hier verdomme ook niet meer mee bezig zijn en alleen maar het vertrouwen hebben dat elke man me wil. De rest is bijzaak.
Wordt eens wakker... NIET ELKE MAN WIL JOUquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Klopt, alleen het geloof daarin is interessant. Realiteit? Brrrrquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet elke man wil je. Geloof me.
En dat is niet erg.
Jij bent nog iets subtielerquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat is niet erg.
ja, zo kun je het ook bekijken. er moet in ieder geval een hoop gebeurenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfftttt, dit legt een zware taak op ons
Kun jij er niet even overheen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfftttt, dit legt een zware taak op ons
Eentje is genoeg en dat is al lastigquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat is niet erg.
Nee US zit in de friendzone al. Uitnodiging om eens te dansen samen met mijn dinnetjes staat.quote:
ik zou jou eerder doen dan andro, op basis van karakter. ik denk dat daar het punt zit bij haarquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje is genoeg en dat is al lastig
Waarom? jij hebt toch levenservaring? Niets mooier dan dan. Wellicht groeit er iets moois uitquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat schuift dat? En kan er niet een jongere man opstaan om dit te doen?
Subtiel Ruse...quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zou jou eerder doen dan andro, op basis van karakter. ik denk dat daar het punt zit bij haar
ik zei eerder
Zo'n zin moet je wel enorm goed kunnen brengen, anders is t arrogant.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:37 schreef Andromache het volgende:
Ik ging er subtiel naast staan. Twee mannen die telkens naar me keken. Echt.
Ok, de fuck y'all-kant van me zou dan zeggen: 'Hoi! Ik kom maar even bij je in de buurt staan, dan kun je beter naar me kijken.'
En faxie ook al...quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee US zit in de friendzone al. Uitnodiging om eens te dansen samen met mijn dinnetjes staat.
Ik wil CL ook wel doen omdat CLquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zou jou eerder doen dan andro, op basis van karakter. ik denk dat daar het punt zit bij haar
ik zei eerder
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee US zit in de friendzone al. Uitnodiging om eens te dansen samen met mijn dinnetjes staat.
als je daar echt behoefte aan hebt is dat naast niet realistisch ook niet zo gezondquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef Andromache het volgende:
Hosti en harman net nogquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En faxie ook al...
Goh wie hebben we nog meer..............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |