quote:
kan ook averechts werken stel ik me zo voor. getuige de reactie van de Italiaanquote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je achter een raam gaat staan, komt er vanzelf iemand naar je toe.
ja, maar denk je dat dat raam vanzelf schoon wordt? en het bedje mooi opgemaaktquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sta zo vaak achter een raam... enkel de buurman zwaait dan evenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien kon hij het kontje naar achteren voor de andere man die keek niet waarderen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:33 schreef Allures het volgende:
Je moet toch best wat hebben gedaan voor zo'n onbeschofte afwijzing lijkt me
Ja snap ikquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met "je" bedoelde in in het algemeen, niet jij specifiek
Ex, ex schoonvader dus, mijn buurvrouw is Italiaans, hij helaas ook, ex ex buren ook al, ik ben ooit met weer een andere Italiaanse ex op vakantie geweest in Thailand, knallende ruzie maar daarna ben ik nog bij haar familie geweest op Sardinië, twee Italiaanse maîtresses voor eventjes en dat was het welquote:
Daar kun je iemand voor inhuren.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:35 schreef Ruse het volgende:
[..]
ja, maar denk je dat dat raam vanzelf schoon wordt? en het bedje mooi opgemaakt
En het wordt niet eens gewaardeerdquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta zo vaak achter een raam... enkel de buurman zwaait dan even
Mooi op tijdquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet weer wat ik vandaag wilde doen. Naar eetstoelen shoppen.
Veel vrouwelijke Italianen... Neuken die ook graag dooie honden?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex, ex schoonvader dus, mijn buurvrouw is Italiaans, hij helaas ook, ex ex buren ook al, ik ben ooit met weer een andere Italiaanse ex op vakantie geweest in Thailand, knallende ruzie maar daarna ben ik nog bij haar familie geweest op Sardinië, twee Italiaanse maîtresses voor eventjes en dat was het wel
Ik ging er subtiel naast staan. Twee mannen die telkens naar me keken. Echt.quote:
Nee dan komt mijn vriend thuis en dan vraagt ie waarom de afwas nog op het aanrecht staatquote:
ik zou je mond maar een beetje houden, denk dat dat sowieso beter werktquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik ging er subtiel naast staan. Twee mannen die telkens naar me keken. Echt.
Ok, de fuck y'all-kant van me zou dan zeggen: 'Hoi! Ik kom maar even bij je in de buurt staan, dan kun je beter naar me kijken.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |