Vanaf kwartfinale is het meestal pas interessant.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekend niet dat ik t standaard kijk, eraan denk of iets
Vroeger wel heel veel.
Higgins.quote:
Klopt. Of je moet bepaalde spelers willen volgen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanaf kwartfinale is het meestal pas interessant.
[..]
Higgins.
Ja dat heb ik gemerkt op Sziget met die Italiaan met zijn 'go away' toen ik op reboundpad alleen nog maar 'hi' had gezegd! Ik hang de bimbo uit, kijk zijn kant uit als ik eindelijk naast hem sta, trek mijn shirtje ietsje naar beneden, kontje iets naar achteren voor de andere man die ook naar me keek, en niets! Wat zeg ik dan? Hoi? Wat voor iets drink jij? Weet je nog meer leuke kroegen in de buurt? Moet ik dan echt zelf het gesprek openen?quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn, strak t shirtje aan, beetje dansen, kontje schudden en dan de leukste uitkiezen met je radar die nog niet met zijn lul in zijn handen staat en die een beetje recht uit zijn ogen kijkt
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt op Sziget met die Italiaan met zijn 'go away' toen ik op reboundpad alleen nog maar 'hi' had gezegd! Ik hang de bimbo uit, kijk zijn kant uit als ik eindelijk naast hem sta, trek mijn shirtje ietsje naar beneden, kontje iets naar achteren voor de andere man die ook naar me keek, en niets! Wat zeg ik dan? Hoi? Wat voor iets drink jij? Weet je nog meer leuke kroegen in de buurt? Moet ik dan echt zelf het gesprek openen?
Of je zet je zinnen daarna op een ander als de Italiaan niet wil.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt op Sziget met die Italiaan met zijn 'go away' toen ik op reboundpad alleen nog maar 'hi' had gezegd! Ik hang de bimbo uit, kijk zijn kant uit als ik eindelijk naast hem sta, trek mijn shirtje ietsje naar beneden, kontje iets naar achteren voor de andere man die ook naar me keek, en niets! Wat zeg ik dan? Hoi? Wat voor iets drink jij? Weet je nog meer leuke kroegen in de buurt? Moet ik dan echt zelf het gesprek openen?
Maar selby is knapperquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Toch jammer dat Ding niet wint, hij was echt heel sterk dit WK
goed punt. ik heb alleen geen kleren aan en dat wou ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier zijn de supermarkten nog open ... daar?
Hoeveel Italianen ken jij dan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Wel erg vreemd want de Italianen die ik ken douwen hem nog wel in een doodgereden hond langs de weg
dat doen ze echt he, gekke Italianenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Wel erg vreemd want de Italianen die ik ken douwen hem nog wel in een doodgereden hond langs de weg
Winkels zijn al dichtquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Problemen zijn er om opgelost te worden Fax
Stap in je bolide en ga halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |