Is dat waar je op kickt?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
ja is goed, ik pis over jullie lijken heen
Geen zin in.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
battle royale utrecht cs perron 8 18:15
ik ben nu rotterdam maar moet naar utrecht 18:30 filmquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:30 schreef Faeroer het volgende:
waarom niet rotterdam, dan kan ik eerst nog een pomp pakken
Mijn ank is stukquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je herseninfarct of ben je gewoon creatief met taal?
post ff wat ironische PI zodat iedereen dwars door je heen kijktquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat nou als je je laat cremeren?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
100 deelnemers deathmatch? dan ga ik mijn limiet breken vriend.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
kom allemaal battle royale utrecht cs perron 8 18:15
hmhmhm klinkt tering geil, kan t zijn dat ik die laatst op fb voorbij zag komen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mokkacheesecake met chocoladeganache
dan ga je naar de hel man, niet doen. gewoon netjes in mahoni kist tog??quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat nou als je je laat cremeren?
Cremeren moet weer leuk worden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat nou als je je laat cremeren?
ik kick op het eindeloze verdriet van jullie ouders terwijl ze vechten tegen de tranen boven jullie gesloten kistquote:
noel zit moreel op een ander level dan de rest.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk dat je de liefde van onze ouders voor ons overschat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kick op het eindeloze verdriet van jullie ouders terwijl ze vechten tegen de tranen boven jullie gesloten kist
srry het enige wat breekt is jouw wil om te levenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
100 deelnemers deathmatch? dan ga ik mijn limiet breken vriend.
[..]
hmhmhm klinkt tering geil, kan t zijn dat ik die laatst op fb voorbij zag komen?
ik heb geen moreel fuck moreelquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
noel zit moreel op een ander level dan de rest.
Dat sowieso. Zit alleen nog te twijfelen qua interieur. Wilde het gaan inleggen met marmerquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
dan ga je naar de hel man, niet doen. gewoon netjes in mahoni kist tog??
die ben ik al jaren kwijt, ik heb niks te verliezen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
srry het enige wat breekt is jouw wil om te leven
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef Mozy het volgende:
ha je bent weer in de zone zie ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik kick op het eindeloze verdriet van jullie ouders terwijl ze vechten tegen de tranen boven jullie gesloten kist
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat je de liefde van onze ouders voor ons overschat.
Jij hebt altijd wel een grote bek als het om vechten gaatquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat jij moreel er beter voor staat. Beetje groep 3 niveau.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb geen moreel fuck moreel
Weet ik veelquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
hmhmhm klinkt tering geil, kan t zijn dat ik die laatst op fb voorbij zag komen?
gvd ripquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
die ben ik al jaren kwijt, ik heb niks te verliezen.
hoe kan je nou geen moreel hebben dat kan toch helemaal niet joh domme amandelkutquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb geen moreel fuck moreel
Hahaha dit is wel echt classic sadquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kom potje neuken zonder condoomquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha dit is wel echt classic sad
Nee van Pinterest want wil die voor mn eigen bday makenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
gewoon kon zijn dat je em van tasty had gejat pabg
Laat me voelenquote:
als een trein tegen jou aanrijdt heb jij vertraging ipv de treinquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik pak je op en spring met je voor de trein idgaf
wnr is je bday kom ik langs denkt iedereen wajoo wie is die enorme vent met die KKGEILE baardquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee van Pinterest want wil die voor mn eigen bday maken
Hilversum sportpark? zie je zoquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wel een grote bek als het om vechten gaat
rip trein dan met je skinny fat lijfquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik pak je op en spring met je voor de trein idgaf
Leuk, soort rad van fortuin maar dan is het enige wat je kan winnen van jou een soa.quote:
goed je herkent me aan mijn blauwe twingoquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hilversum sportpark? zie je zo
moeten ze mij uit het verwrongen metaal knippenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
als een trein tegen jou aanrijdt heb jij vertraging ipv de trein
Ik ben helemaal clean vriend.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk, soort rad van fortuin maar dan is het enige wat je kan winnen van jou een soa.
Echt onfortuinlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
moeten ze mij uit het verwrongen metaal knippen
16 mei, neem cadeau mee xoxoquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
wnr is je bday kom ik langs denkt iedereen wajoo wie is die enorme vent met die KKGEILE baard
hahahahaahahahahquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
oh nee die komt niet in het sportpark bedenk ik me nu
sorry jongens
Fucking goedquote:
fat fat betaquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
skinny fat godverdomme dat ben ik helemaal niet.
ik ben fat fat
Weer pi vergeten, zo dom.quote:
hou je bek over m'n jasquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef zeer het volgende:
Ng die niet cared en iedereen weer doodverwenst maar écht een zomerjas van 500 euro heeft waar letterlijk niemand een fuck om geeft.
je zit op fok dus ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry ik hoor je niet boven het lawaai van het vliegtuig omdat ik alwéér op vakantie ga
nee dat is hansquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
chrolo doodwensen
daarmee bewijs je haar een dienst
srry dacht dit is grapje ik beef door jequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
irl doet ie aardig op fok praat ie groot.
net noel dit
Waarom zou je een zomerjas willen van 500 ekkiesquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef zeer het volgende:
Ng die niet cared en iedereen weer doodverwenst maar écht een zomerjas van 500 euro heeft waar letterlijk niemand een fuck om geeft.
komt zeker omdat ik zo dik ben dat de grond triltquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:40 schreef zeer het volgende:
[..]
srry dacht dit is grapje ik beef door je
Compensatiegedragquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zou je een zomerjas willen van 500 ekkies
is stoerquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
kom zelden mensen tegen met zulk mad gainz als jij tbhquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
komt zeker omdat ik zo dik ben dat de grond trilt
ja als je niet kan pronken met je baan, inkomen, vriendin, intelligentie dan moet je wat he.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Casual, net zoals Noel.quote:
lolquote:
vind dat cachet aardig uit ng's legeau is eigenlijkquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja als je niet kan pronken met je baan, inkomen, vriendin, intelligentie dan moet je wat he.
Omdat domquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
uit zijn wat?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:43 schreef zeer het volgende:
[..]
vind dat cachet aardig uit ng's legeau is eigenlijk
Bedoel je leguaanquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:43 schreef zeer het volgende:
[..]
vind dat cachet aardig uit ng's legeau is eigenlijk
Een jas die net zoveel waard is als Braddies auto incl volle tankquote:
Nee is duur en ben tattaquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga naar het station om koffie te drinken, want mijn koffiezetapparaat is stuk. Wil iemand iets van de TO GO SHOP?
Zij aan zij zullen wij heengaanquote:
tummy gains zijn ook gainsquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
kom zelden mensen tegen met zulk mad gainz als jij tbh
Je leeft nog!!! 😍😍quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga naar het station om koffie te drinken, want mijn koffiezetapparaat is stuk. Wil iemand iets van de TO GO SHOP?
Hebben ze roze tuinflamingo's?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Terwijl je in mn bips stootquote:
Nee. Wel opblaashamsters. En koffiequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hebben ze roze tuinflamingo's?
Twee opblaashamsters dan aubquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. Wel opblaashamsters. En koffie
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Een jas die net zoveel waard is als Braddies auto incl volle tank
Staat wel op mn bucket list dus jaquote:
als ng in z'n Astra gaat zitten wordt ie door z'n kleding 10x meer waard true storyquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel grappig om in een auto te rijden waarbij een volle tank 50% is van de dagwaarde
ik ben echt expert op dat gebiedquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat wel op mn bucket list dus ja
snap ik met tardis hahaha vieze bruinwerkerquote:
Volgens mij heeft ng ook van die tribal stickers op de bovenkant van zn achterruitquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:51 schreef zeer het volgende:
[..]
als ng in z'n Astra gaat zitten wordt ie door z'n kleding 10x meer waard true story
en zon plassend figuurtjequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ng ook van die tribal stickers op de bovenkant van zn achterruit
Nee m'n auto is cleanquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ng ook van die tribal stickers op de bovenkant van zn achterruit
voel je geen verschil tussen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
snap ik met tardis hahaha vieze bruinwerker
En zo'n bumpersticker met "bitch car"quote:
zou jouw bumpers ook wel eens willen beplakkenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En zo'n bumpersticker met "bitch car"
over een paar jaar "baby on-board"quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En zo'n bumpersticker met "bitch car"
hopelijk knap je nog net iets meer op als het zo ver isquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
't meeste is onderhand wel m'n bloed uit hoor
Wow nee straks allemaal dikke deuken in mn autoquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik wil jou wel wassen dan kan je de auto met je naakte lijf doen
quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik wil jou wel wassen dan kan je de auto met je naakte lijf doen
sws ben je zo mini dat je niet bij het dak komtquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow nee straks allemaal dikke deuken in mn auto
van je pens denk ik want jij hebt perky tits tochquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow nee straks allemaal dikke deuken in mn auto
Hjb ik kom prima bij het dak gvdquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:03 schreef zeer het volgende:
[..]
sws ben je zo mini dat je niet bij het dak komt
Nee heb gewoon zo veel vetrollen dat het lijkt alsof ik drie paar tieten hebquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
van je pens denk ik want jij hebt perky tits toch
varkentjeslookquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zo veel vetrollen dat het lijkt alsof ik drie paar tieten heb
hard gewordenquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zo veel vetrollen dat het lijkt alsof ik drie paar tieten heb
Oink oink bbyquote:
Nouhouquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:09 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je de wielen van je skateboard onder je auto gezet dan
benoem die eensquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt vast andere kwaliteiten, chloortje
quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moest ff stapel pallets naar een andere plek brengen
Goed gedaan.quote:
Dat zullen jullie toekomstige kinderen ook doen denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
barbie heeft een tattoo gezet van haar nieuwe lover..
zou mezelf onterven met zulke ouders man man man
Kom hier de orde eens bewaren, het loopt volledig uit de klauw en Amarantha laat steken vallen in haar taken en ik kan het niet langer aan in m'n eentje.quote:
meteen zo'n zieke steek naar het drugsprobleem van Amaquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom hier de orde eens bewaren, het loopt volledig uit de klauw en Amarantha laat steken vallen in haar taken en ik kan het niet langer aan in m'n eentje.
je hebt de slingers maar weer opgeborgen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar was je, dacht dat je nu écht dood was
ja in china hoeft dat niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:18 schreef Oberkullie het volgende:
Ik hoorde dat bepaalde users hier hun bachelor hebben gehaald zonder minor te volgen
moet je niet wilsbekwaam zijn voor tattoo's?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zullen jullie toekomstige kinderen ook doen denk ik
ik wil geen kinderenquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zullen jullie toekomstige kinderen ook doen denk ik
ben je mal, ga al die moeite toch niet doen zonder dat het bevestigd isquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt de slingers maar weer opgeborgen?
oh in dat geval zet ik je op de verzendlijstquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben je mal, ga al die moeite toch niet doen zonder dat het bevestigd is
360quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kun je beter een BMW360i voor kopen
ooit een hele rel over een baby die op haar hoofd gevallen wasquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
Had ff mijn medisch dossier opgehaald vanmiddag, bevestigd dat ik op mijn hoofd ben gevallen toen ik een jaar was
Jullie mogen nu grapjes maken
"kom vast wel goed" zei de dokter ooit.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ooit een hele rel over een baby die op haar hoofd gevallen was
Helemaal gelezen, wat een pareltje.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:18 schreef Zosk het volgende:
http://www.ladbible.com/e(...)er-daughter-20170426
slap excuusquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
Had ff mijn medisch dossier opgehaald vanmiddag, bevestigd dat ik op mijn hoofd ben gevallen toen ik een jaar was
Jullie mogen nu grapjes maken
Ik ben dol op Zoks.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:28 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bent echt een proxy naar hilariteit
Ben je weer sarcastisch?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat nogquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet je nog dat jij mijn naam hier postte? Jij hebt echt een probleem vriend.
ik had bier op en ging double down op mijn kater maat ik kon niet meer denkenquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik neuk je oogkas.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik had bier op en ging double down op mijn kater maat ik kon niet meer denken
Aangereden worden door de heftruck van Noelquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
dan moet je elkaar altijd irl opzoeken om te praten
Nu je het zegt, een zekere ronde vriend van de SC wilde nog dat ik op de automeet kwam zodat hij mij kon doodrijden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Aangereden worden door de heftruck van Noel
ja jij gaat mij niet 2x gebruiken vriend ik ben geen hoer ik heb nog integriteitquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach het ene sluit het andere niet uit.
Alsof hij daar tijd voor heeft naast het kijken naar uiteengereten ouders aan de bodem van een ravijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, een zekere ronde vriend van de SC wilde nog dat ik op de automeet kwam zodat hij mij kon doodrijden.
Kan gewoon in één sessie toch. ff standje wisselen en gaanquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja jij gaat mij niet 2x gebruiken vriend ik ben geen hoer ik heb nog integriteit
you did not sound sincerequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:28 schreef zeer het volgende:
[..]
heb al meerdere malen op je facebook gefaptquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb al meerdere malen op je facebook gefapt
Gaat het nu weer goed met je?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
Heb zelf ook een keer mijn naam hier gepost. Heb mijzelf die avond gespankt en in het kontje gevingerd. Echt gay, maar eigen schuld. Consequenties moet je ondergaan.
Ook op die van mij?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja vooral die met jullie samen
Met wie samen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja vooral die met jullie samen
Dat heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik bloed nog wel tijdens het poepen.
ik weet je naam ook haiowehfaposdjf;laskvpoiajcvwJE[0REfasvcAXCVquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
Heb zelf ook een keer mijn naam hier gepost. Heb mijzelf die avond gespankt en in het kontje gevingerd. Echt gay, maar eigen schuld. Consequenties moet je ondergaan.
Zal de volgende keer mn nagels eerst knippenquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik bloed nog wel tijdens het poepen.
ja beter, vingertje in het holletje is niet erg maar zo'n darmperforerende heksennagel is niet allesquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal de volgende keer mn nagels eerst knippen
o ok dm danquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik weet je naam ook haiowehfaposdjf;laskvpoiajcvwJE[0REfasvcAXCV
Jezus TARDIS.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof hij daar tijd voor heeft naast het kijken naar uiteengereten ouders aan de bodem van een ravijn.
vind nagels juist goede toevoegingquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal de volgende keer mn nagels eerst knippen
God, dit is nog beroerder dan het topic van aber, gefeliciteerd met deze prestatiequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft je topic benen of poten?
Madquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
God, dit is nog beroerder dan het topic van aber, gefeliciteerd met deze prestatie
Bohquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ben pastasaus aan het maken van een anderhalve kilo tomaten
is dat niet fabuleus?
Absolutelyquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
is dat niet fabuleus?
Lekker belangrijk, WCHquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
is dat niet fabuleus?
Een beetjequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ken je die serie??
britse humor ftw
oh jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ENTHOUSIASTER KALE KLOOTZAK PAK ME MET VUUR EN PASSIE
Dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja nou ja, ik maak weinig mee, ik denk ik deel ook eens wat
bottom jesus christ als kind zo hard om gelachen altijdquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh, leuke serie hoor, maar bottom is leuker
Ik ben hier geboren mongool.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is een vrij land he, dat was waar jij ook voor kwam
echt gaaf hequote:Op vrijdag 28 april 2017 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
bottom jesus christ als kind zo hard om gelachen altijd
ik keek the young ones altijd met papa. moest van hem.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt gaaf hethe young ones ook gekeken?
als tiener leek ik op neil
je vader is duidelijk slimmer dan jij, jammer genoeg was hij niet goed in het doorgeven van de goede genenquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik keek the young ones altijd met papa. moest van hem.
Doe jij toch ook met je lilleken harsesquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou niet moeten kunnen, al dat voortgeplant hier
hou je bek joh spleetoogquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe jij toch ook met je lilleken harses
komt door mijn moeder.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je vader is duidelijk slimmer dan jij, jammer genoeg was hij niet goed in het doorgeven van de goede genen
nee dat was duidelijk, vond het gewoon een mooie comeback, moest grijnzenquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had het niet over mezelf natuurlijk badeend.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat was duidelijk, vond het gewoon een mooie comeback, moest grijnzen
doei springrollquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
En nu stop ik ermee, genoeg gepost voor een dag.
Slim. Misschien belden ze wel dat ze jou wel kunnen gebruiken voor iets anders.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb belletje van uitzendbureau niet opgenomen weer
lijkt me sterk, wie wil er nu een onzekere stomazakquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slim. Misschien belden ze wel dat ze jou wel kunnen gebruiken voor iets anders.
SHOTS ARE FIREDquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lijkt me sterk, wie wil er nu een onzekere stomazak
RATATATAATATATA BAM BAM BAM BOEMMMMMMMMMquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lijkt me sterk, wie wil er nu een onzekere stomazak
headshotquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
23 jaar en geen werk, vrienden, relatie, eigen woning, auto, rijbewijs, identiteit hebben
je weet niksquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
23 jaar en geen werk, vrienden, relatie, eigen woning, auto, rijbewijs, identiteit hebben
Ben je nog steeds student joh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |