Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 23 april 2017 00:37 schreef Gary_Oak het volgende:
Jij zit toch ook op de EUR? Driekwart van de mensen daar heeft zo'n I WILL-foto.
quote:Op zondag 23 april 2017 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In een energieke uitdagende omgeving met uitstekende arbeidsvoorwaarden, toch?
Ik wil spontaan m'n polsen doorsnijden bij zulke vacatureteksten.quote:Op zondag 23 april 2017 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In een jong team, in een dynamische omgeving, maar je mag geen 9 tot 5 mentaliteit hebben.
Ben jij die duizendpoot? De spil in de organisatie? De spin in het web !quote:Op zondag 23 april 2017 00:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Ik wil spontaan m'n polsen doorsnijden bij zulke vacatureteksten.
ja tochquote:Op zondag 23 april 2017 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In een energieke uitdagende omgeving met uitstekende arbeidsvoorwaarden, toch?
hahahah ... ze doen het zelf ookquote:Op zondag 23 april 2017 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij die duizendpoot? De spil in de organisatie? De spin in het web !
Een doelgerichte go-getter voor wie de medische wereld noch metaalsector geheimen kent.quote:Op zondag 23 april 2017 00:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Ik wil spontaan m'n polsen doorsnijden bij zulke vacatureteksten.
quote:Op zondag 23 april 2017 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij die duizendpoot? De spil in de organisatie? De spin in het web !
quote:Op zondag 23 april 2017 00:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een doelgerichte go-getter voor wie de medische wereld noch metaalsector geheimen kent.
ik zeg, denken, praten, DOEN!quote:Op zondag 23 april 2017 00:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een doelgerichte go-getter voor wie de medische wereld noch metaalsector geheimen kent.
Er moet hier nog ergens "geen" staan.quote:Op zondag 23 april 2017 00:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel.quote:
Deze beroepsgroep zorgt ook voor veel frustratie onder Tweakers. Daar is een topic hierover wat al vele tientallen pagina's beslaat.quote:Op zondag 23 april 2017 08:18 schreef raptorix het volgende:
En het verstand van een ezel, staat er in je profiel toch heel duidelijk dat je .net developer bent, gaan ze je weer allerlei vacatures voor Java developers sturen, laatst maakte het er 1 wel heel bont, die stuurde mij een vacature voor junior developer terwijl ik toch echt al jaar of 17 senior ben.
Allergekste was een mongool die verkeerde attachment stuurde en bleek CV van iemand anders te zijn.
Ik heb een tijdje het telefoonnummer van de rijksvoorlichtingsdienst op mijn profiel gezet met als contactpersoon: Willem . hahaha kreeg zooitje haatreacties terug
Ja volgens mij wel eens gezien, het is ook een vast groepje van Cowboys die continue van die copy paste berichten stuurt. Vraag het wel eens na bij collega's die exact zelfde bericht hebben gehad.quote:Op zondag 23 april 2017 08:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Deze beroepsgroep zorgt ook voor veel frustratie onder Tweakers. Daar is een topic hierover wat al vele tientallen pagina's beslaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |