je zit op fok dus ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry ik hoor je niet boven het lawaai van het vliegtuig omdat ik alwéér op vakantie ga
nee dat is hansquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
chrolo doodwensen
daarmee bewijs je haar een dienst
srry dacht dit is grapje ik beef door jequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
irl doet ie aardig op fok praat ie groot.
net noel dit
Waarom zou je een zomerjas willen van 500 ekkiesquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef zeer het volgende:
Ng die niet cared en iedereen weer doodverwenst maar écht een zomerjas van 500 euro heeft waar letterlijk niemand een fuck om geeft.
komt zeker omdat ik zo dik ben dat de grond triltquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:40 schreef zeer het volgende:
[..]
srry dacht dit is grapje ik beef door je
Compensatiegedragquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zou je een zomerjas willen van 500 ekkies
is stoerquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
kom zelden mensen tegen met zulk mad gainz als jij tbhquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
komt zeker omdat ik zo dik ben dat de grond trilt
ja als je niet kan pronken met je baan, inkomen, vriendin, intelligentie dan moet je wat he.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Casual, net zoals Noel.quote:
lolquote:
vind dat cachet aardig uit ng's legeau is eigenlijkquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja als je niet kan pronken met je baan, inkomen, vriendin, intelligentie dan moet je wat he.
Omdat domquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
uit zijn wat?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:43 schreef zeer het volgende:
[..]
vind dat cachet aardig uit ng's legeau is eigenlijk
Bedoel je leguaanquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:43 schreef zeer het volgende:
[..]
vind dat cachet aardig uit ng's legeau is eigenlijk
Een jas die net zoveel waard is als Braddies auto incl volle tankquote:
Nee is duur en ben tattaquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga naar het station om koffie te drinken, want mijn koffiezetapparaat is stuk. Wil iemand iets van de TO GO SHOP?
Zij aan zij zullen wij heengaanquote:
tummy gains zijn ook gainsquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
kom zelden mensen tegen met zulk mad gainz als jij tbh
Je leeft nog!!! 😍😍quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga naar het station om koffie te drinken, want mijn koffiezetapparaat is stuk. Wil iemand iets van de TO GO SHOP?
Hebben ze roze tuinflamingo's?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Terwijl je in mn bips stootquote:
Nee. Wel opblaashamsters. En koffiequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hebben ze roze tuinflamingo's?
Twee opblaashamsters dan aubquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. Wel opblaashamsters. En koffie
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Een jas die net zoveel waard is als Braddies auto incl volle tank
Staat wel op mn bucket list dus jaquote:
als ng in z'n Astra gaat zitten wordt ie door z'n kleding 10x meer waard true storyquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel grappig om in een auto te rijden waarbij een volle tank 50% is van de dagwaarde
ik ben echt expert op dat gebiedquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat wel op mn bucket list dus ja
snap ik met tardis hahaha vieze bruinwerkerquote:
Volgens mij heeft ng ook van die tribal stickers op de bovenkant van zn achterruitquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:51 schreef zeer het volgende:
[..]
als ng in z'n Astra gaat zitten wordt ie door z'n kleding 10x meer waard true story
en zon plassend figuurtjequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ng ook van die tribal stickers op de bovenkant van zn achterruit
Nee m'n auto is cleanquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ng ook van die tribal stickers op de bovenkant van zn achterruit
voel je geen verschil tussen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
snap ik met tardis hahaha vieze bruinwerker
En zo'n bumpersticker met "bitch car"quote:
zou jouw bumpers ook wel eens willen beplakkenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En zo'n bumpersticker met "bitch car"
over een paar jaar "baby on-board"quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En zo'n bumpersticker met "bitch car"
hopelijk knap je nog net iets meer op als het zo ver isquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
't meeste is onderhand wel m'n bloed uit hoor
Wow nee straks allemaal dikke deuken in mn autoquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik wil jou wel wassen dan kan je de auto met je naakte lijf doen
quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik wil jou wel wassen dan kan je de auto met je naakte lijf doen
sws ben je zo mini dat je niet bij het dak komtquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow nee straks allemaal dikke deuken in mn auto
van je pens denk ik want jij hebt perky tits tochquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow nee straks allemaal dikke deuken in mn auto
Hjb ik kom prima bij het dak gvdquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:03 schreef zeer het volgende:
[..]
sws ben je zo mini dat je niet bij het dak komt
Nee heb gewoon zo veel vetrollen dat het lijkt alsof ik drie paar tieten hebquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
van je pens denk ik want jij hebt perky tits toch
varkentjeslookquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zo veel vetrollen dat het lijkt alsof ik drie paar tieten heb
hard gewordenquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zo veel vetrollen dat het lijkt alsof ik drie paar tieten heb
Oink oink bbyquote:
Nouhouquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:09 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je de wielen van je skateboard onder je auto gezet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |