Echt onfortuinlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
moeten ze mij uit het verwrongen metaal knippen
16 mei, neem cadeau mee xoxoquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
wnr is je bday kom ik langs denkt iedereen wajoo wie is die enorme vent met die KKGEILE baard
hahahahaahahahahquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
oh nee die komt niet in het sportpark bedenk ik me nu
sorry jongens
Fucking goedquote:
fat fat betaquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
skinny fat godverdomme dat ben ik helemaal niet.
ik ben fat fat
Weer pi vergeten, zo dom.quote:
hou je bek over m'n jasquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef zeer het volgende:
Ng die niet cared en iedereen weer doodverwenst maar écht een zomerjas van 500 euro heeft waar letterlijk niemand een fuck om geeft.
je zit op fok dus ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry ik hoor je niet boven het lawaai van het vliegtuig omdat ik alwéér op vakantie ga
nee dat is hansquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
chrolo doodwensen
daarmee bewijs je haar een dienst
srry dacht dit is grapje ik beef door jequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
irl doet ie aardig op fok praat ie groot.
net noel dit
Waarom zou je een zomerjas willen van 500 ekkiesquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:38 schreef zeer het volgende:
Ng die niet cared en iedereen weer doodverwenst maar écht een zomerjas van 500 euro heeft waar letterlijk niemand een fuck om geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |