Hebben ze roze tuinflamingo's?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga naar het station om koffie te drinken, want mijn koffiezetapparaat is stuk. Wil iemand iets van de TO GO SHOP?
Terwijl je in mn bips stootquote:
Nee. Wel opblaashamsters. En koffiequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hebben ze roze tuinflamingo's?
Twee opblaashamsters dan aubquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. Wel opblaashamsters. En koffie
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Een jas die net zoveel waard is als Braddies auto incl volle tank
Staat wel op mn bucket list dus jaquote:
als ng in z'n Astra gaat zitten wordt ie door z'n kleding 10x meer waard true storyquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel grappig om in een auto te rijden waarbij een volle tank 50% is van de dagwaarde
ik ben echt expert op dat gebiedquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat wel op mn bucket list dus ja
snap ik met tardis hahaha vieze bruinwerkerquote:
Volgens mij heeft ng ook van die tribal stickers op de bovenkant van zn achterruitquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:51 schreef zeer het volgende:
[..]
als ng in z'n Astra gaat zitten wordt ie door z'n kleding 10x meer waard true story
en zon plassend figuurtjequote:Op vrijdag 28 april 2017 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ng ook van die tribal stickers op de bovenkant van zn achterruit
Nee m'n auto is cleanquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ng ook van die tribal stickers op de bovenkant van zn achterruit
voel je geen verschil tussen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
snap ik met tardis hahaha vieze bruinwerker
En zo'n bumpersticker met "bitch car"quote:
zou jouw bumpers ook wel eens willen beplakkenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En zo'n bumpersticker met "bitch car"
over een paar jaar "baby on-board"quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En zo'n bumpersticker met "bitch car"
hopelijk knap je nog net iets meer op als het zo ver isquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
't meeste is onderhand wel m'n bloed uit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |