benoem die eensquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt vast andere kwaliteiten, chloortje
quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
moest ff stapel pallets naar een andere plek brengen
Goed gedaan.quote:
Dat zullen jullie toekomstige kinderen ook doen denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:16 schreef NoelGallagher het volgende:
barbie heeft een tattoo gezet van haar nieuwe lover..
zou mezelf onterven met zulke ouders man man man
Kom hier de orde eens bewaren, het loopt volledig uit de klauw en Amarantha laat steken vallen in haar taken en ik kan het niet langer aan in m'n eentje.quote:
meteen zo'n zieke steek naar het drugsprobleem van Amaquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom hier de orde eens bewaren, het loopt volledig uit de klauw en Amarantha laat steken vallen in haar taken en ik kan het niet langer aan in m'n eentje.
je hebt de slingers maar weer opgeborgen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar was je, dacht dat je nu écht dood was
ja in china hoeft dat niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:18 schreef Oberkullie het volgende:
Ik hoorde dat bepaalde users hier hun bachelor hebben gehaald zonder minor te volgen
moet je niet wilsbekwaam zijn voor tattoo's?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zullen jullie toekomstige kinderen ook doen denk ik
ik wil geen kinderenquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zullen jullie toekomstige kinderen ook doen denk ik
ben je mal, ga al die moeite toch niet doen zonder dat het bevestigd isquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt de slingers maar weer opgeborgen?
oh in dat geval zet ik je op de verzendlijstquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben je mal, ga al die moeite toch niet doen zonder dat het bevestigd is
360quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kun je beter een BMW360i voor kopen
ooit een hele rel over een baby die op haar hoofd gevallen wasquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
Had ff mijn medisch dossier opgehaald vanmiddag, bevestigd dat ik op mijn hoofd ben gevallen toen ik een jaar was
Jullie mogen nu grapjes maken
"kom vast wel goed" zei de dokter ooit.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ooit een hele rel over een baby die op haar hoofd gevallen was
Helemaal gelezen, wat een pareltje.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:18 schreef Zosk het volgende:
http://www.ladbible.com/e(...)er-daughter-20170426
slap excuusquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
Had ff mijn medisch dossier opgehaald vanmiddag, bevestigd dat ik op mijn hoofd ben gevallen toen ik een jaar was
Jullie mogen nu grapjes maken
Ik ben dol op Zoks.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:28 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bent echt een proxy naar hilariteit
Ben je weer sarcastisch?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat nogquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet je nog dat jij mijn naam hier postte? Jij hebt echt een probleem vriend.
ik had bier op en ging double down op mijn kater maat ik kon niet meer denkenquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik neuk je oogkas.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik had bier op en ging double down op mijn kater maat ik kon niet meer denken
Aangereden worden door de heftruck van Noelquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
dan moet je elkaar altijd irl opzoeken om te praten
Nu je het zegt, een zekere ronde vriend van de SC wilde nog dat ik op de automeet kwam zodat hij mij kon doodrijden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Aangereden worden door de heftruck van Noel
ja jij gaat mij niet 2x gebruiken vriend ik ben geen hoer ik heb nog integriteitquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach het ene sluit het andere niet uit.
Alsof hij daar tijd voor heeft naast het kijken naar uiteengereten ouders aan de bodem van een ravijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, een zekere ronde vriend van de SC wilde nog dat ik op de automeet kwam zodat hij mij kon doodrijden.
Kan gewoon in één sessie toch. ff standje wisselen en gaanquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja jij gaat mij niet 2x gebruiken vriend ik ben geen hoer ik heb nog integriteit
you did not sound sincerequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:28 schreef zeer het volgende:
[..]
heb al meerdere malen op je facebook gefaptquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb al meerdere malen op je facebook gefapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |