God, dit is nog beroerder dan het topic van aber, gefeliciteerd met deze prestatiequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft je topic benen of poten?
Madquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
God, dit is nog beroerder dan het topic van aber, gefeliciteerd met deze prestatie
Bohquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ben pastasaus aan het maken van een anderhalve kilo tomaten
is dat niet fabuleus?
Absolutelyquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
is dat niet fabuleus?
Lekker belangrijk, WCHquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
is dat niet fabuleus?
Een beetjequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ken je die serie??
britse humor ftw
oh jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ENTHOUSIASTER KALE KLOOTZAK PAK ME MET VUUR EN PASSIE
Dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja nou ja, ik maak weinig mee, ik denk ik deel ook eens wat
bottom jesus christ als kind zo hard om gelachen altijdquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh, leuke serie hoor, maar bottom is leuker
Ik ben hier geboren mongool.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is een vrij land he, dat was waar jij ook voor kwam
echt gaaf hequote:Op vrijdag 28 april 2017 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
bottom jesus christ als kind zo hard om gelachen altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |