Nu je het zegt, een zekere ronde vriend van de SC wilde nog dat ik op de automeet kwam zodat hij mij kon doodrijden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Aangereden worden door de heftruck van Noel
ja jij gaat mij niet 2x gebruiken vriend ik ben geen hoer ik heb nog integriteitquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach het ene sluit het andere niet uit.
Alsof hij daar tijd voor heeft naast het kijken naar uiteengereten ouders aan de bodem van een ravijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, een zekere ronde vriend van de SC wilde nog dat ik op de automeet kwam zodat hij mij kon doodrijden.
Kan gewoon in één sessie toch. ff standje wisselen en gaanquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja jij gaat mij niet 2x gebruiken vriend ik ben geen hoer ik heb nog integriteit
you did not sound sincerequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:28 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bent echt een proxy naar hilariteit
heb al meerdere malen op je facebook gefaptquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet je nog dat jij mijn naam hier postte? Jij hebt echt een probleem vriend.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb al meerdere malen op je facebook gefapt
Gaat het nu weer goed met je?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
Heb zelf ook een keer mijn naam hier gepost. Heb mijzelf die avond gespankt en in het kontje gevingerd. Echt gay, maar eigen schuld. Consequenties moet je ondergaan.
Ook op die van mij?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja vooral die met jullie samen
Met wie samen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja vooral die met jullie samen
Dat heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik bloed nog wel tijdens het poepen.
ik weet je naam ook haiowehfaposdjf;laskvpoiajcvwJE[0REfasvcAXCVquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
Heb zelf ook een keer mijn naam hier gepost. Heb mijzelf die avond gespankt en in het kontje gevingerd. Echt gay, maar eigen schuld. Consequenties moet je ondergaan.
Zal de volgende keer mn nagels eerst knippenquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik bloed nog wel tijdens het poepen.
ja beter, vingertje in het holletje is niet erg maar zo'n darmperforerende heksennagel is niet allesquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal de volgende keer mn nagels eerst knippen
o ok dm danquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik weet je naam ook haiowehfaposdjf;laskvpoiajcvwJE[0REfasvcAXCV
Jezus TARDIS.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof hij daar tijd voor heeft naast het kijken naar uiteengereten ouders aan de bodem van een ravijn.
vind nagels juist goede toevoegingquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal de volgende keer mn nagels eerst knippen
God, dit is nog beroerder dan het topic van aber, gefeliciteerd met deze prestatiequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft je topic benen of poten?
Madquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
God, dit is nog beroerder dan het topic van aber, gefeliciteerd met deze prestatie
Bohquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ben pastasaus aan het maken van een anderhalve kilo tomaten
is dat niet fabuleus?
Absolutelyquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
is dat niet fabuleus?
Lekker belangrijk, WCHquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
is dat niet fabuleus?
Een beetjequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ken je die serie??
britse humor ftw
oh jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ENTHOUSIASTER KALE KLOOTZAK PAK ME MET VUUR EN PASSIE
Dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja nou ja, ik maak weinig mee, ik denk ik deel ook eens wat
bottom jesus christ als kind zo hard om gelachen altijdquote:Op vrijdag 28 april 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh, leuke serie hoor, maar bottom is leuker
Ik ben hier geboren mongool.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is een vrij land he, dat was waar jij ook voor kwam
echt gaaf hequote:Op vrijdag 28 april 2017 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
bottom jesus christ als kind zo hard om gelachen altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |