Is het nog het "seizoen" daar als in voor wintersport? Zou wel mooi uitkomen dan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]dat was idd in februari. Zal wel een vergissing zijn.
Maar genoeg sneeuw gevallen in de Alpen.
Het is volgens mij niet abnormaal dat daar nu sneeuw valt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is het nog het "seizoen" daar als in voor wintersport? Zou wel mooi uitkomen dan.
Nee dat weet ik, maar niet met deze hoeveelheid toch?quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet abnormaal dat daar nu sneeuw valt.
Een aantal pistes zijn nog wel open.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:03 schreef Frutsel het volgende:
De dag begint prachtig. Stralend zonnig
twitter:NoodweerBe twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 12:59:22Configuratie op de #weerkaarten toont ons na het weekend nog steeds een oostelijke #luchtaanvoer met geregeld kans… https://t.co/9KOHrwACvC reageer retweet
Nee, ik denk dat je daarvoor eerder naar juli moet kijken. En in augustus heel misschien de 25 graden. Broeikaseffect, mijn reetquote:Op zaterdag 29 april 2017 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Misschien gaan we in juni wel een keer de 20 graden aantikken. #mad
Wees blij dat er een broeikaseffect is, want zonder het broeikaseffect zou het nog veel kouder zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je daarvoor eerder naar juli moet kijken. En in augustus heel misschien de 25 graden. Broeikaseffect, mijn reet
Het is om van een brug te springen.quote:
Ik vrees dat de Bauke Mollema brug niet gaat volstaan.quote:
ik heb in T-shirt over Utrechtse heuvelrug gebanjerdquote:Op zondag 30 april 2017 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, die kutwind verpest echt alles. Het is gewoon niet lekker buiten ondanks de zon en dat het wat zachter is.
Ja, dat kan prima. Ik heb ook in t-shirt hardgelopen vanmorgen. Maar dat neemt niet weg, dat het gewoon nog steeds geen lekker relaxweer is. Dat mag onderhand wel eens een dagje. Nou, oke, een dagje hebben we gehad (9 april).quote:Op zondag 30 april 2017 16:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik heb in T-shirt over Utrechtse heuvelrug gebanjerd
bewolking wordt steeds dikker inderdaad.quote:
Wind trekt ook aan, al was die al best aanwezig vandaag.quote:Op zondag 30 april 2017 17:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
bewolking wordt steeds dikker inderdaad.
Nee, dat was 9 april al. De enige lentedag dit jaar. Vandaag goed te doen uit de wind, al namen later wel de wolken de overhand. En vanaf morgen weer twee weken regenquote:Op zondag 30 april 2017 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
beste dag van april denk ik. Op de wind na dan...
quote:Op zondag 30 april 2017 18:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, dat was 9 april al. De enige lentedag dit jaar. Vandaag goed te doen uit de wind, al namen later wel de wolken de overhand. En vanaf morgen weer twee weken regen
Ik zat in T-shirt en korte broek, in het koude Noorden. Maar dan wel met tuin op zuid en ingesloten tussen het huis, bijkeuken en een schutting. Dus heerlijk in de luwte. Halve liter Erdinger erbij, was goed te doenquote:Op zondag 30 april 2017 19:13 schreef Vriezzer het volgende:
Met een iets dikker truitje was het best lekker buiten.
Gisteravond bleef de warmte nog een tijdje hangen.. Nu fris idd.quote:
Was gewoon benauwd eigenlijk. Nu wel lekkerder vind ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gisteravond bleef de warmte nog een tijdje hangen.. Nu fris idd.
Demonstraties voor en tegen Front National en voor de Dag van de Arbeid in Parijs, mogelijke rellen erbij. Of bedoelde je die storm niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 00:20 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is ie storm des doods in Frankrijk nog afgelopen?
Als dat allemaal door is gegaan zal die storm wel meegevallen zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Demonstraties voor en tegen Front National en voor de Dag van de Arbeid in Parijs, mogelijke rellen erbij. Of bedoelde je die storm niet?
Zie eigenlijk weinig verandering voor de komende twee weken qua weer. Het is nog vroeg, maar voor je gevoel mag de zomer nu toch wel eens aanstalten gaan maken..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het weer valt mij een beetje tegen deze ochtend. Erg frisjes.
Zeker.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie eigenlijk weinig verandering voor de komende twee weken qua weer. Het is nog vroeg, maar voor je gevoel mag de zomer nu toch wel eens aanstalten gaan maken..
Zonnetje en 18 graden. Zijn we al best blij mee toch.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:12 schreef Stefanovich het volgende:
A.s. weekend wordt wel weer aardig, of niet?
Boh das indrukwekkend zeg, zag de eerste helft daarvan gister nog ergens online voorbij komen, wat een explosies.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:28 schreef INViCTuS het volgende:
Massive, gek
Incredible GOES-16 infrared loop of latest massive storm system that produced tornadoes from Texas to Pennsylvania and blizzard conditions across parts of the southern High Plains
ABI BAND 13 INFRARED IMAGERY OF SEVERE STORMS IN THE SOUTHEAST U.S.
Infrared imagery of the strong storms that erupted over parts of the southern Plains and Mississippi Valley April 28-30, 2017. According to several media reports, the storms caused the deaths of at least 13 people, produced widespread heavy rain resulting in flash floods, high winds that down trees and left thousands without power, a late-season blizzard in Kansas, and tornadoes in Texas, Mississippi, and Kentucky. This animation was created with Band 13, one of the new spectral bands offered by GOES-16's Advanced Baseline Imager. Band 13, the so-called "clean" longwave infrared band, is primarily used to monitor clouds and storm intensity. As shown here, the imagery produced by this band offers spectacular views of meteorological phenomena, such as the colder cloud tops (shown in green/yellow/red) associated with these storms, in rich detail.
Zie dat ff exploderen daar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:28 schreef INViCTuS het volgende:
Massive, gek
Incredible GOES-16 infrared loop of latest massive storm system that produced tornadoes from Texas to Pennsylvania and blizzard conditions across parts of the southern High Plains
ABI BAND 13 INFRARED IMAGERY OF SEVERE STORMS IN THE SOUTHEAST U.S.
Infrared imagery of the strong storms that erupted over parts of the southern Plains and Mississippi Valley April 28-30, 2017. According to several media reports, the storms caused the deaths of at least 13 people, produced widespread heavy rain resulting in flash floods, high winds that down trees and left thousands without power, a late-season blizzard in Kansas, and tornadoes in Texas, Mississippi, and Kentucky. This animation was created with Band 13, one of the new spectral bands offered by GOES-16's Advanced Baseline Imager. Band 13, the so-called "clean" longwave infrared band, is primarily used to monitor clouds and storm intensity. As shown here, the imagery produced by this band offers spectacular views of meteorological phenomena, such as the colder cloud tops (shown in green/yellow/red) associated with these storms, in rich detail.
Vanaf vrijdag even een korte opleving qua zon en temperaturen, maar nog altijd niet richting het aangename 22-24 graden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:12 schreef dick_laurent het volgende:
Pfff nou mei gaat volgens mij op zelfde voet verder als April.... alleen dan met nog minder zon
Het is meiquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een intens tyfus kansloze april zeg. En maar regenen..
Really. Ik geef aan dat april kansloos was. Mei lijkt uit hetzelfde kansloze vaatje te gaan tappenquote:
Genieten, dan kan ik lekker op weerwoord kijken zonder de hele tijd het zweet uit mijn buikband te moeten verwijderen.quote:
Het is nu gewoon prima buiten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten he, in een weertopic. Bizar.
Uh nee. Hier niet bepaald...quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu gewoon prima buiten.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Droog en waterig zonnetje.
twitter:NoodweerBe twitterde op donderdag 04-05-2017 om 11:40:58Komend weekend tijdelijk zacht met 18 tot 20°C. Daarna koudere luchtmassa's op komst voor de tijd van het jaar. Voo… https://t.co/b3h5NvxHyD reageer retweet
quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:46 schreef INViCTuS het volgende:
Nog ff en we zijn voorbij de langste dag...schiet lekker op zotwitter:NoodweerBe twitterde op donderdag 04-05-2017 om 11:40:58Komend weekend tijdelijk zacht met 18 tot 20°C. Daarna koudere luchtmassa's op komst voor de tijd van het jaar. Voo… https://t.co/b3h5NvxHyD reageer retweet
Ies traditie.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:46 schreef INViCTuS het volgende:
Nog ff en we zijn voorbij de langste dag...schiet lekker op zotwitter:NoodweerBe twitterde op donderdag 04-05-2017 om 11:40:58Komend weekend tijdelijk zacht met 18 tot 20°C. Daarna koudere luchtmassa's op komst voor de tijd van het jaar. Voo… https://t.co/b3h5NvxHyD reageer retweet
Het wordt niks meer met de lente. De komende twee weken zullen volgens het KNMI ook weer te koud zijn. Wat een grafland is het ookquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:14 schreef dick_laurent het volgende:
En zo tikt de lente weg.... met nog altijd de hoogste landelijke temperatuur (@ de bilt dus) die in f*cking MAART is gevallen.
Straks heeft maart gewoon de hoogste temperatuur van de hele lente. Wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |