Is het nog het "seizoen" daar als in voor wintersport? Zou wel mooi uitkomen dan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]dat was idd in februari. Zal wel een vergissing zijn.
Maar genoeg sneeuw gevallen in de Alpen.
Het is volgens mij niet abnormaal dat daar nu sneeuw valt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is het nog het "seizoen" daar als in voor wintersport? Zou wel mooi uitkomen dan.
Nee dat weet ik, maar niet met deze hoeveelheid toch?quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet abnormaal dat daar nu sneeuw valt.
Een aantal pistes zijn nog wel open.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:03 schreef Frutsel het volgende:
De dag begint prachtig. Stralend zonnig
twitter:NoodweerBe twitterde op zaterdag 29-04-2017 om 12:59:22Configuratie op de #weerkaarten toont ons na het weekend nog steeds een oostelijke #luchtaanvoer met geregeld kans… https://t.co/9KOHrwACvC reageer retweet
Nee, ik denk dat je daarvoor eerder naar juli moet kijken. En in augustus heel misschien de 25 graden. Broeikaseffect, mijn reetquote:Op zaterdag 29 april 2017 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Misschien gaan we in juni wel een keer de 20 graden aantikken. #mad
Wees blij dat er een broeikaseffect is, want zonder het broeikaseffect zou het nog veel kouder zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je daarvoor eerder naar juli moet kijken. En in augustus heel misschien de 25 graden. Broeikaseffect, mijn reet
Het is om van een brug te springen.quote:
Ik vrees dat de Bauke Mollema brug niet gaat volstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |