Tering wat veel.quote:
quote:Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.
Volgens mij zie ik regelmatig veel grotere berichten, ik denk dat je gediscrimineerd wordt.quote:
Het lijkt erop. Even mailen naar Sylvana.quote:Op maandag 24 april 2017 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik regelmatig veel grotere berichten, ik denk dat je gediscrimineerd wordt.
Die heeft Denk in de rechtbank verslagen las ik vandaag, haar kun je wel om een boodschap sturen.quote:Op maandag 24 april 2017 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lijkt erop. Even mailen naar Sylvana.
Ja begreep zelfs dat ze nog achterstallig loon krijgt. Die lui van DENK komen wel even van een koude kermis thuis.quote:Op maandag 24 april 2017 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft Denk in de rechtbank verslagen las ik vandaag, haar kun je wel om een boodschap sturen.
quote:Op maandag 24 april 2017 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja begreep zelfs dat ze nog achterstallig loon krijgt. Die lui van DENK komen wel even van een koude kermis thuis.
Het gaat om een Feyenoord UI.quote:Op maandag 24 april 2017 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
DonRaja, dit lijkt me wel een mooie UI voor René als je die mag uitzoeken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 april 2017 15:40 schreef onlogisch het volgende:
Don doet er verstandig aan om gewoon het logo te kiezen.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Koeman --> Barcelona, dan begraaf ik mijn laptop.
Het is toch allang bekend dat Koeman een keer naar Barca gaat.quote:Op maandag 24 april 2017 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
Voor Stijn hoop ik dat Koeman niet naar Barca gaat.
[..]
Dit sloeg meer op aankomend seizoen lijkt me.quote:Op maandag 24 april 2017 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is toch allang bekend dat Koeman een keer naar Barca gaat.
zou me verbazen al zet ik m'n laptop er niet op inquote:Op maandag 24 april 2017 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit sloeg meer op aankomend seizoen lijkt me.
Oh nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 24 april 2017 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit sloeg meer op aankomend seizoen lijkt me.
Ik denk het ook niet, misschien pas als er iemand uit het Cruijffkamp aan het roer staat daar.quote:Op maandag 24 april 2017 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou me verbazen al zet ik m'n laptop er niet op in
dan heeft hij meer kans jaquote:Op maandag 24 april 2017 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, misschien pas als er iemand uit het Cruijffkamp aan het roer staat daar.
Ik heb hem niet meegemaaktquote:Op maandag 24 april 2017 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat Criet Titulaer dood is, ik dacht eigenlijk dat die allang dood was.
dat dacht ik ookquote:Op maandag 24 april 2017 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat Criet Titulaer dood is, ik dacht eigenlijk dat die allang dood was.
Die programma's ken ik ook niet, maar ik zag wel eens fragmentjes van hem langskomen.quote:
Er zijn toch aardig wat voorspellingen over technologie uitgekomen van hemquote:Op maandag 24 april 2017 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die programma's ken ik ook niet, maar ik zag wel eens fragmentjes van hem langskomen.
snijbonenquote:Op maandag 24 april 2017 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
ik ookquote:Op maandag 24 april 2017 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kip piri piriquote:Op maandag 24 april 2017 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wat een smerig vet varken die rolandquote:Op maandag 24 april 2017 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Roland heeft me gister al ingelicht dat 'ie vandaag patat eet, u kunt gerust zijn.
En voor de liefhebbers: ik ga morgen weer bruine bonensoep maken, gewoon omdat het kan en omdat het lekker is
Blij dat je zo'n eind uit mijn buurt woont.quote:Op maandag 24 april 2017 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Roland heeft me gister al ingelicht dat 'ie vandaag patat eet, u kunt gerust zijn.
En voor de liefhebbers: ik ga morgen weer bruine bonensoep maken, gewoon omdat het kan en omdat het lekker is
volgens het AD schijnt er bij mij in de buurt wel een aardige patatzaak te zijnquote:Op maandag 24 april 2017 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet mijn probleem.quote:Op maandag 24 april 2017 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blij dat je zo'n eind uit mijn buurt woont.
Bij ouders dus agv.quote:Op maandag 24 april 2017 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij mij ook. Om de hoek zo een beetje. Nummer 9 in de test.quote:Op maandag 24 april 2017 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens het AD schijnt er bij mij in de buurt wel een aardige patatzaak te zijn
PSV is er tegen Benfica uitgegaan.quote:Op maandag 24 april 2017 17:28 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die ook finale youth league kijkt, dat salzburg is aan het schroeien
Die insteek heeft Haags ook.quote:Op maandag 24 april 2017 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Doet me denken aan meisjes op facebook die iets raadselachtig over hun leven posten, zodat jij moet vragen wat er met hun aan de hand is.
quote:
quote:
Waar? Dat is 20-25 min van mij vandaanquote:Op maandag 24 april 2017 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens het AD schijnt er bij mij in de buurt wel een aardige patatzaak te zijn
Ja maar met wat dan?quote:
Gaan we naar de coolsingel?quote:Op maandag 24 april 2017 18:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja maar met wat dan?
Wat een mysterie en drizzt heeft dit niet eens gevraagd.
Ik hoop dat alles goed is met Haags. God moge hem bijstaan als het alleen snijbonen is.
ze denken dat waarschijnlijk dat er minder mensen komen haha.quote:
Als de maandag voorbij is zal Rotterdam weer volledig opnieuw gebouwd moeten wordenquote:Op maandag 24 april 2017 18:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze denken dat waarschijnlijk dat er minder mensen komen haha.
Ik hoop trouwens op zon man utd - man city situatie zoals heel lang geleden. Man city die in laatste 2 minuten nog even kampioen wordt.quote:Op maandag 24 april 2017 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Als de maandag voorbij is zal Rotterdam weer volledig opnieuw gebouwd moeten worden
watquote:Op maandag 24 april 2017 18:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens op zon man utd - man city situatie zoals heel lang geleden. Man city die in laatste 2 minuten nog even kampioen wordt.
Ik heb helemaal niks met Manchester Shitty.quote:Op maandag 24 april 2017 18:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens op zon man utd - man city situatie zoals heel lang geleden. Man city die in laatste 2 minuten nog even kampioen wordt.
Nee, ik had mijn twijfels na het verlies bij Sparta. Je kan zien in dat voorspeltopic dat ik voor die tijd vrijwel altijd feyenoord liet winnen.quote:Op maandag 24 april 2017 18:49 schreef Typisch het volgende:
nap422 die dacht dat feyenoord effe alles ging verspillen al voor de klassieker
Ik denk 99% kans dat het de volgende speelronde gaat gebeuren.quote:Op maandag 24 april 2017 18:51 schreef Typisch het volgende:
als dit over feyenoord gaat ben je niet goed wijs nap
quote:Op maandag 24 april 2017 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Manchester Shitty.
geen zin om de posts op te zoekenquote:Op maandag 24 april 2017 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, ik had mijn twijfels na het verlies bij Sparta. Je kan zien in dat voorspeltopic dat ik voor die tijd vrijwel altijd feyenoord liet winnen.
luizakquote:
quote:Op maandag 24 april 2017 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De uitbater: ,,Goede friet, goed merk.’’ Maar als producent wil je toch geen afnemers die je product zo verzieken? Smaakt ongaar, droog en slap. Hét dieptepunt van de test.
De bekende dunne friet waarover wordt verteld dat deze kunstmatig geel wordt gemaakt. Droog, slap, smakeloos. Bedroevend dat hier generaties mee opgroeien.
Vorig jaar laatste en ook nu weer een wanprestatie. De friet smaakt naar karton en is slap, droog en zout, en je betaalt er goudgeld voor. Onbegrijpelijk management.
Van Gogh had nooit zijn Aardappeleters kunnen schilderen als dit op tafel had gestaan. Dan was iedereen namelijk weggevlucht. Ranzig, superdroog, oneetbaar.
tilburg staat pas op plek 78.. jezusquote:Op maandag 24 april 2017 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De uitbater: ,,Goede friet, goed merk.’’ Maar als producent wil je toch geen afnemers die je product zo verzieken? Smaakt ongaar, droog en slap. Hét dieptepunt van de test.
De bekende dunne friet waarover wordt verteld dat deze kunstmatig geel wordt gemaakt. Droog, slap, smakeloos. Bedroevend dat hier generaties mee opgroeien.
Vorig jaar laatste en ook nu weer een wanprestatie. De friet smaakt naar karton en is slap, droog en zout, en je betaalt er goudgeld voor. Onbegrijpelijk management.
Van Gogh had nooit zijn Aardappeleters kunnen schilderen als dit op tafel had gestaan. Dan was iedereen namelijk weggevlucht. Ranzig, superdroog, oneetbaar.
Dit waren de vier slechtsten. Ik lees met plezier de slechtste recensies. Nog een selectie.quote:
Waar vind je dit?quote:Op maandag 24 april 2017 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tilburg staat pas op plek 78.. jezus
http://www.ad.nl/redactie/friettest/2017/lijst.htmlquote:
dit zijn mensen die ook heel popiejopie doen over dat hoe duurder de wijn hoe beter.quote:Op maandag 24 april 2017 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
Apart dat KFC zo laag staat, van zo'n grote keten zou je toch verwachten dat ze een standaard redelijke kwaliteit kunnen en moeten leveren.
OH Mc Donalds nog lager zie ik
Daar zit ook wat waarheid achter.quote:Op maandag 24 april 2017 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit zijn mensen die ook heel popiejopie doen over dat hoe duurder de wijn hoe beter.
Ik heb iedere week een hoorcollege Recht op dinsdag. Morgen Verbintenissenrecht. Is dat spannend?quote:Op maandag 24 april 2017 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit zijn mensen die ook heel popiejopie doen over dat hoe duurder de wijn hoe beter.
Voordat je daar je friet krijgt ben je een uur verder.quote:
Kan spannend zijn, maar de basis zal voor jou obligatoir zijn. Dus koop/huur of schenking.quote:Op maandag 24 april 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb iedere week een hoorcollege Recht op dinsdag. Morgen Verbintenissenrecht. Is dat spannend?
HUHquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 24 april 2017 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor mij dan. ajax verloren, dan kan ik het niet aan om te kijken .
ah een echtequote:Op maandag 24 april 2017 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ah, we behandelen alleen geen personen- en familierecht en strafrecht. Ik heb dan nog het meeste zin in Europees recht.quote:Op maandag 24 april 2017 19:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan spannend zijn, maar de basis zal voor jou obligatoir zijn. Dus koop/huur of schenking.
Oh, ik dacht al. Ik ga vooral kijken voor de NEC-bestuur bash die Johan gaat geven.quote:Op maandag 24 april 2017 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
hopelijk leest tagliano of kingflopland hem niet danquote:Op maandag 24 april 2017 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, ik heb een TR gemaakt voor deze post.
Stijn leest het wss. Tagliano en kingflopland zijn nooit actief.quote:Op maandag 24 april 2017 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
hopelijk leest tagliano of kingflopland hem niet dan
die willen nog wel eens een postje verwijderen zonder reden
In de livetopics jammer genoeg wel.quote:Op maandag 24 april 2017 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stijn leest het wss. Tagliano en kingflopland zijn nooit actief.
Dit klopt niet. Ik word wel geil van de persoonsverheerlijking hier maar feitelijke onjuistheden moeten aangepakt worden.quote:Op maandag 24 april 2017 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stijn leest het wss. Tagliano en kingflopland zijn nooit actief.
quote:Op maandag 24 april 2017 19:18 schreef Typisch het volgende:
heb je een beetje vertrouwen tegen lyon smoof?
lekker met sinkgraven op de back
quote:Op maandag 24 april 2017 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Ik word wel geil van de persoonsverheerlijking hier maar feitelijke onjuistheden moeten aangepakt worden.
Lyon is erg wisselvallig, ik geef ons zeker kans.quote:Op maandag 24 april 2017 19:18 schreef Typisch het volgende:
heb je een beetje vertrouwen tegen lyon smoof?
lekker met sinkgraven op de back
Ajax niet, erg stabiel al heel het seizoen.quote:Op maandag 24 april 2017 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lyon is erg wisselvallig, ik geef ons zeker kans.
Na een slecht begin vind ik dat die het prima doen, bijna iedere week. Lyon staat ruim 25 punten achter de koploper in Frankrijk.quote:Op maandag 24 april 2017 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ajax niet, erg stabiel al heel het seizoen.
Afgelopen zondag was het nog kut.quote:Op maandag 24 april 2017 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na een slecht begin vind ik dat die het prima doen, bijna iedere week. Lyon staat ruim 25 punten achter de koploper in Frankrijk.
Dat had ik wel verwacht, zo kort na Schalke.quote:Op maandag 24 april 2017 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het nog kut.
Traore weer rechtsbuiten
Ik snap echt niet hoe het nou kan dat hij als rechtsbuiten zo slap is aan de bal. Dan bedoel ik niet alleen keuzes, maar ook in zijn passes zitten zo extreem weinig kracht. Dat heeft niet alleen met de fitheid na Schalke uit te maken.quote:
Ik snap niet waarom hij in counters altijd zo langzaam meerent, staat vaak nog bij de middenlijnquote:Op maandag 24 april 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe het nou kan dat hij als rechtsbuiten zo slap is aan de bal. Dan bedoel ik niet alleen keuzes, maar ook in zijn passes zitten zo extreem weinig kracht. Dat heeft niet alleen met de fitheid na Schalke uit te maken.
Ik vrees dat Dolberg en Traoré ook samen een duo vormen tegen Lyon. Gelukkig is die gozer na dit seizoen weg. Tegen Go Ahead wordt het normaal gesproken doelpuntjeskermis.quote:Op maandag 24 april 2017 19:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij in counters altijd zo langzaam meerent, staat vaak nog bij de middenlijn.
Ik snap het niet, neres viel ook matig in zondag, maar bij wat acties zie je toch dat hij wel talent heeft. Snelheid en goed oog voor medespelers met een goede pass. Als hij gewoon in de basis had gestaan een paar wedstrijden lang was hij al veel sneller gewend aan alles.quote:Op maandag 24 april 2017 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Dolberg en Traoré ook samen een duo vormen tegen Lyon. Gelukkig is die gozer na dit seizoen weg. Tegen Go Ahead wordt het normaal gesproken doelpuntjeskermis.
Kluivert speelde al wat vaker mee dan dat Neres er was en daarbij; Traoré kent van binnenuit wat Bosz' zijn principes zijn. Daarom zal hij wel gisteren gespeeld hebben en had hij verwacht dat de mentale weerbaarheid van de tweede helft ook in de eerste helft werd getoond. PSV was echt niet bijzonder.quote:Op maandag 24 april 2017 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, neres viel ook matig in zondag, maar bij wat acties zie je toch dat hij wel talent heeft. Snelheid en goed oog voor medespelers met een goede pass. Als hij gewoon in de basis had gestaan een paar wedstrijden lang was hij al veel sneller gewend aan alles.
Kluivert was slecht gisteren, erg wild en Locadiaquote:Op maandag 24 april 2017 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kluivert speelde al wat vaker mee dan dat Neres er was en daarbij; Traoré kent van binnenuit wat Bosz' zijn principes zijn. Daarom zal hij wel gisteren gespeeld hebben en had hij verwacht dat de mentale weerbaarheid van de tweede helft ook in de eerste helft werd getoond. PSV was echt niet bijzonder.
Daarom zat Kluivert ook op de bank, hé. Die heeft donderdag en vrijdag vrij hectische dagen gehad voor een 17-jarige.quote:Op maandag 24 april 2017 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kluivert was slecht gisteren, erg wild en Locadia....Locadia reageerde niet eens agressief.
Is maar goed dat hij is gezakt.quote:Op maandag 24 april 2017 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom zat Kluivert ook op de bank, hé. Die heeft donderdag en vrijdag vrij hectische dagen gehad voor een 17-jarige.
moet het altijd geweldig gaan dan?quote:Op maandag 24 april 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt niet echt geweldig?
Waarom gaat wel dan?quote:
echt schlager of mag het ook mallorca hits zijn?quote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Ken iemand nog een paar leuke Deutsche schlagerliedjes?graag met youtube dump
Ik ken nog wel een aantal leuke wehrmacht liedjes.quote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
echt schlagerquote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt schlager of mag het ook mallorca hits zijn?
Paar dagen terug heb ik een hele rits gedumptquote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
Blind paard. Exemplarisch hoe hij in de eerste helft struikelde toen hij naar het doel liep.quote:Op maandag 24 april 2017 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe het nou kan dat hij als rechtsbuiten zo slap is aan de bal. Dan bedoel ik niet alleen keuzes, maar ook in zijn passes zitten zo extreem weinig kracht. Dat heeft niet alleen met de fitheid na Schalke uit te maken.
Ja.quote:Op maandag 24 april 2017 20:24 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2017 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ANTON AUS TIROOOOLLLLLLLLLLLLLLL
Hoe vind jij de mosterd na de maaltijd van Cocu omtrent Luuk de Jong? Pas als de prijzen vergeven zijn, durft die haas te experimenteren.quote:Op maandag 24 april 2017 20:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blind paard. Exemplarisch hoe hij in de eerste helft struikelde toen hij naar het doel liep.
Hier is ook niks mis mee.quote:Op maandag 24 april 2017 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mickie Krause - Mich hat ein Engel geküsst | Das große Fest der Besten mit Florian Silbereisen 2017
gejat van Stef Ekkel
even een uit Volendamquote:Op maandag 24 april 2017 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mickie Krause - Mich hat ein Engel geküsst | Das große Fest der Besten mit Florian Silbereisen 2017
gejat van Stef Ekkel
Cocu heeft gefaald.quote:Op maandag 24 april 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vind jij de mosterd na de maaltijd van Cocu omtrent Luuk de Jong? Pas als de prijzen vergeven zijn, durft die haas te experimenteren.
Nee. PSV supporters zijn door het dolle. Ze hebben een keer van Ajax gewonnen en Ajax is geen kampioen. Genot.quote:
Gelukkig neemt niemand PSV of haar supporters serieus.quote:Op maandag 24 april 2017 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. PSV supporters zijn door het dolle. Ze hebben een keer van Ajax gewonnen en Ajax is geen kampioen. Genot.
Cocu heeft niet gefaald omdat de JC schaal gewonnen is. 1 prijs tegen Ajax met 0 prijzen.
Cocu.
Waar heb je het in Gods hemelsnaam over?quote:Op maandag 24 april 2017 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. PSV supporters zijn door het dolle. Ze hebben een keer van Ajax gewonnen en Ajax is geen kampioen. Genot.
Cocu heeft niet gefaald omdat de JC schaal gewonnen is. 1 prijs tegen Ajax met 0 prijzen.
Cocu.
Lekker doorselecteren.quote:Op maandag 24 april 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt een interessante zomer wat dat betreft.
Waar mensen zich überhaupt druk om maken omdat een simpel figuur als fan of speler wat zegt.quote:Op maandag 24 april 2017 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar heb je het in Gods hemelsnaam over?
Ik begin toch door je Willem II dekmantel heen te kijkenquote:Op maandag 24 april 2017 20:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cocu.
Werd zijn gelijk gisteren niet juist bewezen? Wat een missers en gebrek aan voetballend vermogen ook zonder De Jong.quote:Op maandag 24 april 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vind jij de mosterd na de maaltijd van Cocu omtrent Luuk de Jong? Pas als de prijzen vergeven zijn, durft die haas te experimenteren.
De vleugelspelers zijn niet goed genoeg gebleken, als je ze al vleugelspelers wil noemen op Bergwijn na. Voetballende klasse is er genoeg vanuit het middenveld.quote:Op maandag 24 april 2017 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werd zijn gelijk gisteren niet juist bewezen? Wat een missers en gebrek aan voetballend vermogen ook zonder De Jong.
Elke willem II-er heeft een hekel aan PSV. Hoe was het mooie castricumquote:Op maandag 24 april 2017 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin toch door je Willem II dekmantel heen te kijken
Vermoeiend. Een zeer norse eigenaar die zijn bek niet kon houden.quote:Op maandag 24 april 2017 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke willem II-er heeft een hekel aan PSV. Hoe was het mooie castricum
tis een joodquote:Op maandag 24 april 2017 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke willem II-er heeft een hekel aan PSV. Hoe was het mooie castricum
goed mogelijkquote:Op maandag 24 april 2017 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen zit natuurlijk in het VI topic.
Dat is een mogelijkheid.quote:Op maandag 24 april 2017 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
goed mogelijk
al is het ook niet ondenkbaar dat enkelen niet fokken nu.
Uiteraard. Ik schakelde even naar RTL7 en het ging meteen over of Hans nog op z'n vrouw ging vanavond.quote:
Dat is ook het allerslechtste bij Twente (ok, laten we Marsman niet vergeten): er zijn geen echte vleugelspelers bij ons. George is te jong, Celina hoort daar niet, Yeboah is pure bagger, Ede te traag, Seys niet veel van gezien, Assaidi langer blessa dan spelend... en dan heb je het wel gehadquote:Op maandag 24 april 2017 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vleugelspelers zijn niet goed genoeg gebleken, als je ze al vleugelspelers wil noemen op Bergwijn na. Voetballende klasse is er genoeg vanuit het middenveld.
Heel even langsgezapt maar kwam al na 1 minuut tot de conclusie dat NEC mij niks boeitquote:Op maandag 24 april 2017 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen zit natuurlijk in het VI topic.
Twente staat veel hoger dan iedereen had kunnen dromen na vorig seizoen. Wat een gejank.quote:Op maandag 24 april 2017 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is ook het allerslechtste bij Twente (ok, laten we Marsman niet vergeten): er zijn geen echte vleugelspelers bij ons. George is te jong, Celina hoort daar niet, Yeboah is pure bagger, Ede te traag, Seys niet veel van gezien, Assaidi langer blessa dan spelend... en dan heb je het wel gehad
Het was wel een leerzame uitzending, zo kwam ik er achter dat Anelka geen neger is, maar een mijnwerker die zich nooit wast.quote:
Dan was Berlusconi toch subtieler met zijn zongebruinde vrienden.quote:Op maandag 24 april 2017 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was wel een leerzame uitzending, zo kwam ik er achter dat Anelka geen neger is, maar een mijnwerker die zich nooit wast.
quote:Op maandag 24 april 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan was Berlusconi toch subtieler met zijn zongebruinde vrienden.
Anelka schijnt dus blank te zijnquote:Op maandag 24 april 2017 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
Oh, ik zie dat Johan Derksen trending is op twitter, er waren dus waarschijnlijk nog veel meer mensen die het erg leerzaam vonden.
Ja, wat een openbaring was dat, ik ben benieuwd of hij daar nog heel veel commentaar op krijgt.quote:
Anelka heeft jaren lang dus illegaal de racecard gespeeldquote:Op maandag 24 april 2017 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, wat een openbaring was dat, ik ben benieuwd of hij daar nog heel veel commentaar op krijgt.
hij zal ook wel gebruik maken van zijn white privilegequote:Op maandag 24 april 2017 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, wat een openbaring was dat, ik ben benieuwd of hij daar nog heel veel commentaar op krijgt.
Die kreeg toch een mooi compliment, hij vond Denk nog erger.quote:Op maandag 24 april 2017 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Heeft Sylvana al een tweet de wereld ingestuurd? Of alleen de witmens die lijdt aan white guilt?
Ik las overal dat die Macron het zeker gaat worden.quote:
Die kans is zeer aanwezig.quote:Op maandag 24 april 2017 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las overal dat die Macron het zeker gaat worden.
Eh ja.quote:Op maandag 24 april 2017 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente staat veel hoger dan iedereen had kunnen dromen na vorig seizoen. Wat een gejank.
Want?quote:Op maandag 24 april 2017 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben jij pro le pen? Je stelt mij echt teleur JC.
Jij bent ook pro le penquote:Op maandag 24 april 2017 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Hollande heeft zijn steun gegeven aan Macron. Hopelijk werkt dit tegen
Sws polls anno 2016/2017
Nee, maar ik mag ze beide niet want Frankrijk heeft als volk totaal geen smaak bij het kiezen van presidentskandidaten. Macron is een leugenaar en Le Pen what you see is what you get.quote:
Macron, afkomstig van een Rothschild bank gaat het land anders indelenquote:Op maandag 24 april 2017 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag ze beide niet want Frankrijk heeft als volk totaal geen smaak bij het kiezen van presidentskandidaten. Macron is een leugenaar en Le Pen what you see is what you get.
De realist, een verdeeld en zwak europa is gewoon nadeliger voor elk europees land. Vooral als partijen winnen die gefinancierd worden door Putin zelf, die alleen maar verdeeldheid wil zaaien in Europa zodat hij er baat bij heeft.quote:
Ik aan dat b-merk voor amateurclubsquote:Op maandag 24 april 2017 22:52 schreef KingRoland het volgende:
En als ik Macron hoor dan denk ik aan dat snackje
Ik volg niet heel veel van de Franse verkiezingen. Misschien kan jij me vertellen waarom Macron al door het establishment in de armen wordt gesloten.quote:Op maandag 24 april 2017 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Macron, afkomstig van een Rothschild bank gaat het land anders indelen
haha, die fransen zijn echt heel debiel
Ruslandkaartquote:Op maandag 24 april 2017 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De realist, een verdeeld en zwak europa is gewoon nadeliger voor elk europees land. Vooral als partijen winnen die gefinancierd worden door Putin zelf, die alleen maar verdeeldheid wil zaaien in Europa zodat hij er baat bij heeft.
Jij denkt dat als de EU nu uit elkaar valt dat Europa sterker zal staan tegen Rusland, China en de VS ja? Al die kleine landjes verdeeld.quote:
Dat is een zeer goed argument, ik ben om. Vanaf nu ben ik een hartstochtelijk Macron supporter.quote:Op maandag 24 april 2017 22:52 schreef KingRoland het volgende:
En als ik Macron hoor dan denk ik aan dat snackje
sterker in welke zin?quote:Op maandag 24 april 2017 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij denkt dat als de EU nu uit elkaar valt dat Europa sterker zal staan tegen Rusland, China en de VS ja? Al die kleine landjes verdeeld.
In de zin van militair, politiek en economisch. Elk land apart staat gewoon veel zwakker in de wereldpolitiek.quote:
quote:Op maandag 24 april 2017 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was wel een leerzame uitzending, zo kwam ik er achter dat Anelka geen neger is, maar een mijnwerker die zich nooit wast.
soevereiniteit over je eigen land, geen open grenzen, geen geld naar zuid Europaquote:Op maandag 24 april 2017 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de zin van militair, politiek en economisch. Elk land apart staat gewoon veel zwakker in de wereldpolitiek.
Zeg jij het eens, welk voordeel is er als de EU uit elkaar valt?
Omdat hij pro europa en de euro is.quote:Op maandag 24 april 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg niet heel veel van de Franse verkiezingen. Misschien kan jij me vertellen waarom Macron al door het establishment in de armen wordt gesloten.
Betalen geen kansloos gedoe aan GIIPS landenquote:Op maandag 24 april 2017 23:02 schreef Smoofie het volgende:
En mensen die komen met het voorbeeld van Zwitserland oid, die hebben alles overgenomen incl vrij verkeer van mensen en kapitaal en moeten zich ook aan EU regels houden.
Want uittreding betekent volledig isolement ofzoquote:Op maandag 24 april 2017 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Lekker grenscontroles als we naar Duitsland gaan, even bestellen bij Amazon.de kan niet meer zo makkelijk, vakanties binnen europa worden kut en voor bedrijven is het ook super kut. Nou leuk, we kunnen dan iig wel zeggen dat weer alle macht in handen hebben maar we worden nergens meer serieus genomen en gaan economisch erop achteruit.
Dat doen andere niet euro landen ook niet. Dit gaat om buiten de EU, niet de euro.quote:Op maandag 24 april 2017 23:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Betalen geen kansloos gedoe aan GIIPS landen
Zeg ik dat ? Het maakt alles zoveel kutter en zorgt alleen maar voor onnodige kosten/quote:Op maandag 24 april 2017 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Want uittreding betekent volledig isolement ofzo.
lol dat zal wel meevallen in vergelijking met de miljarden die naar de EU gaan elk jaarquote:Op maandag 24 april 2017 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeg ik dat ? Het maakt alles zoveel kutter en zorgt alleen maar voor onnodige kosten/
het gaat de EU er meer om of Franrijk zich uit de euro trekt. Bij Le Pen is dat een hele grote kans, bij deze eurofiel is de kans daarop 0%. Le Pen weet ook dat Frankrijk afhankelijk is van de EU,quote:Op maandag 24 april 2017 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat doen andere niet euro landen ook niet. Dit gaat om buiten de EU, niet de euro.
Noorwegen zit ook in de economische zone van de EU en betaalt net zoals switserland dus ook mee. Ook hebben ze bijna elke EU regel moeten overnemen en houden ze zich aan veel EU wetten.quote:Op maandag 24 april 2017 23:04 schreef JanCees het volgende:
En in Noorwegen gaat het economisch ook erg slecht inderdaad
Le pen heeft de uit de EU retoriek ook hoor, niet alleen de euro.quote:Op maandag 24 april 2017 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het gaat de EU er meer om of Franrijk zich uit de euro trekt. Bij Le Pen is dat een hele grote kans, bij deze eurofiel is de kans daarop 0%. Le Pen weet ook dat Frankrijk afhankelijk is van de EU,
Idee achter de EU is in de kern prima. De uitvoering is minder. We moeten dus niet met het idee stoppen, maar de uitvoering aanpassen. Mensen die uit de EU willen stappen zijn echt niet goed snik en hebben als enige herinnering de economisch ongekende opgang van het Westen sinds de tweede wereldoorlog. We hebben werkelijk geen enkele referentie voor wat we als niet-collectief voorstellen, maar het lijkt me vrijwel onmogelijk om er beter van te worden over de hele breedte.quote:Op maandag 24 april 2017 23:05 schreef JanCees het volgende:
Wist niet dat smoofie een D66 stemmer was
Dat slaat nergens op. Net zoals dat PVV stemmers zoals jij niet meteen racisten en tokkies zijn, ben ik niet meteen een gignatische eurofiel omdat ik pro europa ben.quote:Op maandag 24 april 2017 23:05 schreef JanCees het volgende:
Wist niet dat smoofie een D66 stemmer was
Ja ze heeft de retoriek, maar een Frexit gaat er niet komen. Die hele economie daar draait op de EU.quote:Op maandag 24 april 2017 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Le pen heeft de uit de EU retoriek ook hoor, niet alleen de euro.
Europese Unie, of ben je zo pro europa dat je meer landen erbij wil voor ons continent?quote:Op maandag 24 april 2017 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Net zoals dat PVV stemmers zoals jij niet meteen racisten en tokkies zijn, ben ik niet meteen een gignatische eurofiel omdat ik pro europa ben.
Zou haar aanhang dat weten? Frankrijk, meester in het krijgen van landbouwsubsidiesquote:Op maandag 24 april 2017 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ze heeft de retoriek, maar een Frexit gaat er niet komen. Die hele economie daar draait op de EU.
Pro EU jaquote:Op maandag 24 april 2017 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Europese Unie, of ben je zo pro europa dat je meer landen erbij wil voor ons continent?
Je bent zelf een landbouwsubsidie.quote:Op maandag 24 april 2017 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou haar aanhang dat weten? Frankrijk, meester in het krijgen van landbouwsubsidies
Wellicht, maar de subsidie gaat vaak naar de grote boeren, niet naar de kleine boeren die daarom dus op Le Pen stemmen.quote:Op maandag 24 april 2017 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou haar aanhang dat weten? Frankrijk, meester in het krijgen van landbouwsubsidies
Pinda's kunnen onder landbouw vallen.quote:Op maandag 24 april 2017 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf een landbouwsubsidie.
(Mooie gedachte dat niemand op de wereld waarschijnlijk deze zin ooit gezegd heeft.)
En buitenlanders krijgen vaak subsidie. Dus het klopt redelijk.quote:Op maandag 24 april 2017 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pinda's kunnen onder landbouw vallen.
nadel had ook weer iets gewonnen van het weekendquote:
Over doping gesproken, had je die kop van de NOS @ Scarponi gezien op de website? Het overlijdensbericht zelf was minder interessant, ze vonden DOPING belangrijker te benadrukken. Echt. Vooral in stand houden dat alleen in Wielrennen doping wordt gebruikt, jongens en meisjes. Koste wat het kost.quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nadel had ook weer iets gewonnen van het weekend. En een brits toprennert liep 6 minuten sneller dan de winnaar van vorig jaar die was gepakt met doping.
Ik kijk niet meer op de nos. Durven ze Froome cq. Valverde nog steeds niet aan te kaarten?quote:Op dinsdag 25 april 2017 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over doping gesproken, had je die kop van de NOS @ Scarponi gezien op de website? Het overlijdensbericht zelf was minder interessant, ze vonden DOPING belangrijker te benadrukken. Echt. Vooral in stand houden dat alleen in Wielrennen doping wordt gebruikt, jongens en meisjes. Koste wat het kost.
superstitious motherfuckerquote:Op dinsdag 25 april 2017 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer op de nos. Durven ze Froome cq. Valverde nog steeds niet aan te kaarten?
De graphics zijn gedateerd ja, maar de sfeer man, de sfeer!quote:Op dinsdag 25 april 2017 01:14 schreef Smoofie het volgende:
Weer Morrowind? Dat is toch veel te oud joh
ik ben geen pvv stemmerquote:Op maandag 24 april 2017 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Net zoals dat PVV stemmers zoals jij niet meteen racisten en tokkies zijn, ben ik niet meteen een gignatische eurofiel omdat ik pro europa ben.
het is druk ja. Zit zelf ook in een overvolle tram nu.quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goedemorgen, je merkt wel weer in welk stad van Nederland hard gewerkt wordt.
Ik net ook een tram die goed vol zat. In de trein naar Rotterdam valt het mee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is druk ja. Zit zelf ook in een overvolle tram nu.
hoezo?quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dag JC, vandaag een beter humeur?
Je merkt ook meteen dat het wat minder is qua weer, meteen overvol die RR.quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik net ook een tram die goed vol zat. In de trein naar Rotterdam valt het mee.
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren wilde je je zelf nog dood maken.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Heb jij die hagelbui meegemaakt? Man, man, man.quote:Op dinsdag 25 april 2017 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je merkt ook meteen dat het wat minder is qua weer, meteen overvol die RR.
Toen zat ik net in de tram.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij die hagelbui meegemaakt? Man, man, man.
Ik liep er door van tram naar treinquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij die hagelbui meegemaakt? Man, man, man.
Ik zowaar in Delft. Supergezellig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen zat ik net in de tram.
Werk dichtbij huis vandaag.
Ik in Leidschendam.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zowaar in Delft. Supergezellig.
depressie hequote:Op dinsdag 25 april 2017 07:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren wilde je je zelf nog dood maken.
onomwondenquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omonwondend
Wat een prachtig woord
dramaandagquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:49 schreef JanCees het volgende:
en ik wil altijd graag dood op zondagavond tot maandagmiddag
Vrijdag mag ik de Coolsingel volledig kapotslaan nog voor de Feyenoord fans. Dat wordt ook top.quote:
Fuck wat heb jij een mooi leven als het slechts een dag betreftquote:Op dinsdag 25 april 2017 07:49 schreef JanCees het volgende:
en ik wil altijd graag dood op zondagavond tot maandagmiddag
Ik begin mij een beetje zorgen te maken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 07:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck wat heb jij een mooi leven als het slechts een dag betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |